Ajax - Feyenoord 03-02-08

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
jabu

Bericht door jabu »

Niet als het alleen een 'terugkoop-clausule' van Ajax was.
666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 »

Hoezo? Willen die andere groningers dan geen lucratief contractje in Amsterdam komen tekenen? Die Berg heeft vast wel oren naar de aanstaande zomer vrijkomende vacature-Huntelaar...
mattie schreef:en Groningen dan? die kunnen ons "bloed"wel ........
Sign your name on
the dotted line:

.............................
Jeroen126

Bericht door Jeroen126 »

Daniel

Bericht door Daniel »

Geniale column Ko! :biggrin.gif:
Jeroen126

Bericht door Jeroen126 »

Het schijnt dat onze vrienden van de politie overwegen weer te gaan staken.

:crazy.gif:
jabu

Bericht door jabu »

Dat heb ik ook gelezen, maar niet bij Ajax-PSV:
Politie: geen staking bij Ajax-PSV
Maandag 28 januari 2008

Politievakbond ACP laat de twee eredivisiewedstrijden die woensdag worden gespeeld, met rust.
Voorzitter Gerrit van de Kamp van de ACP zei maandag dat geen stakingsacties zijn voorzien tijdens de duels Ajax-PSV en Feyenoord-AZ, die op 15 december in verband met politiestakingen werden afgeblazen. Woensdag is de inhaaldag voor deze wedstrijden.
Later in de week wil de politievakbond wel weer actievoeren bij wedstrijden uit de eerste en eredivisie in het voetbal. Het is nog onbekend welke wedstrijden de bond daarvoor uitkiest en hoe de acties er uit gaan zien.

Overigens staat de overgrote meerderheid van de Amsterdammers achter de stakingen van de politie:
Amsterdammers achter acties agenten
Maandag 28 januari 2008

De stakingen van de politiebonden kunnen op sympathie van de Amsterdammer rekenen. Dat blijkt uit een onderzoek dat bureau Onderzoek en Statistiek heeft uitgevoerd in opdracht van AT5.
Liefst 74 procent zegt achter de vakbonden te staan. Ze kunnen zich vooral vinden in de motivatie dat het beroep veel gevaar met zich meebrengt en daarom beter beloond moet worden.
Meer dan de helft van de ondervraagden vindt het sluiten van een politiebureau onacceptabel. Maar als de burger er geen last van heeft, vindt 84 procent van de Amsterdammers dat helemaal geen probleem.

AT5
M..

Bericht door M.. »

Joeska schreef:Het schijnt dat onze vrienden van de politie overwegen weer te gaan staken.

:crazy.gif:
Volgens de politieman bij pauw en witteman vinden ze het ook niet verantwoord om de klassieker eruit te halen, ivm de veiligheid van zijn collega's bij de volgende thuiswedstrijd
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid »

Ze hebben net in de onderhandelingen besloten om een bemiddelaar aan te stellen, dan is dit toch niet het moment om maar weer lekker voetbalsupporters te gaan zieken, wacht nou eerst ff lekker die onderhandelingen af stelletje zeikerds.
goodfella

Bericht door goodfella »

brigade zuid schreef:Ze hebben net in de onderhandelingen besloten om een bemiddelaar aan te stellen, dan is dit toch niet het moment om maar weer lekker voetbalsupporters te gaan zieken, wacht nou eerst ff lekker die onderhandelingen af stelletje zeikerds.
En toch verwachten ze niet nader tot elkaar te komen. De politie lijkt geen water bij de wijn te willen doen en dan kun je onderhandelingen per definitie als verloren beschouwen. Er zal best een kans zijn dat ze weer in de publiciteit willen komen en zondag gaan staken.
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Je zou mij niet meer pijn kunnen doen dan deze wedstrijd niet door laten gaan.
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona »

brigade zuid schreef:Je zou mij niet meer pijn kunnen doen dan deze wedstrijd niet door laten gaan.
Moet er ook niet aan denken al is uitstel geen afstel he...
jabu

Bericht door jabu »

goodfella schreef:
brigade zuid schreef:Ze hebben net in de onderhandelingen besloten om een bemiddelaar aan te stellen, dan is dit toch niet het moment om maar weer lekker voetbalsupporters te gaan zieken, wacht nou eerst ff lekker die onderhandelingen af stelletje zeikerds.
En toch verwachten ze niet nader tot elkaar te komen. De politie lijkt geen water bij de wijn te willen doen en dan kun je onderhandelingen per definitie als verloren beschouwen. Er zal best een kans zijn dat ze weer in de publiciteit willen komen en zondag gaan staken.
Het lijkt inderdaad een lastige situatie te worden. Als Ter Horst moet geloven heeft zij de politie al een salarisverhoging van 10% geboden. Als je dan nog meer in één keer wilt kan ik mij voorstellen dat Ter Horst daar ook niet zo snel aan tegemoet kan komen. Dat de politie te weinig betaald krijgt is voor mij wel duidelijk. Ik hoorde vandaag nog een 42 jarige rechercheur op de radio die maandelijks netto tussen de 1200,- en 1400,- krijgt. Geen verpot als je het mij vraagt. Maar meer dan 10% salarisverhoging in één keer is wel erg veel. De politie wil er netto 200,- per maand per agent bij. Met 120,- tot 140,- netto per maand er bij doet Ter Horst denk ik al een heel behoorlijk bod. Ik ken niet de ins en outs van de eisen en het bod van beide partijen, maar een meer getrapte verhoging over een periode van enkele jaren lijkt mij een aardig idee. Beginnen met 10% loonsverhoging en in de loop der jaren doorgaan tot een acceptabel salarisniveau.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Zondag gaat gewoon door hoor. AN plukte dit bericht uit het AD:

Het doorgaan van Ajax - Feyenoord komt niet meer in gevaar. Eerder deze week kondigde de politievakbond nog acties aan gericht op voetbalwedstrijd komend weekend. Deze zijn nu echter opgeschorst. Alle ,,publieksonvriendelijke'' protesten zijn opgeschorst in afwachting van verdere onderhandelingen met de minister.
Nil volentibus arduum
El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo »

Jabu, die 10% is verspreid over drie jaar. Zie het maar als inflatiecorrectie. Ik geef ze groot gelijk. We klagen wel over de kwaliteit van het politiekorps, maar met zulke salarissen gaat geen normaal denkend mens nog bij de politie.
joey
Erelid

Bericht door joey »

De politie is de beste kameraad van Spijker. :icon_biggrin.gif:

Voor alle duidelijkheid: ik geef ze ook groot gelijk.
Het stinkt aan alle kanten!
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Ze kunnen dan wel gelijk hebben maar moet dat dan ten koste gaan van het voetbal.. ga iemand anders pesten, ons hebben ze al gehad bovendien wacht nou eerst eens ff, ze hebben net gisteren besloten tot het aantrekken van een bemiddelaar.
999

Bericht door 999 »

J.van Hulten
Blij met de punten ...
El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo »

joey schreef:De politie is de beste kameraad van Spijker. :icon_biggrin.gif:

Voor alle duidelijkheid: ik geef ze ook groot gelijk.
Was dat maar waar. Het lijkt me super om bij de recherche te gaan of iets dergelijks. Als ik dan lees dat een rechercheur blij mag zijn met 1400 euro netto dan zie ik daar toch maar weer heel snel van af. :blush.gif:
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie »

:frusty.gif: :tranen.gif: :tranen.gif: ik heb nog voor a.s. zondag vrij genomen ook.
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. :blush.gif:
Toppie

Bericht door Toppie »

mattie schreef::frusty.gif: :tranen.gif: :tranen.gif: ik heb nog voor a.s. zondag vrij genomen ook.
:aai.gif:

:aai.gif: Weer verlies moet de dood zijn voor de Club en de grote schoonmaak
joey
Erelid

Bericht door joey »

Weer lekker met Perez op 10. Laat A3 maar schuiven! :hypocrite.gif:

:blush.gif: :1evil.gif:
Het stinkt aan alle kanten!
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

Nu Davids aan de schorsing is, is die kans groot ja.

Heb weinig zin in die pot. Niet zozeer dat ik bang ben om te verliezen, maar gewoon omdat ik niet geloof dat er veel te beleven zal zijn.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Toppie

Bericht door Toppie »

Hoe moet je deze wedstrijd nou weer ingaan geen vertrouwen , slecht samenspel ,verkeerde keuzes. Moedeloos om van te worden :00001595.gif:
Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs »

Vandaag was weer het perspraatje voor deze wedstrijd.
Geblesseerden: van der Wiel, van der Heijden en Anita.

Koster gaf verder aan dat de berichten over Kuffour (over één maand pas speelklaar) onzin waren. Hij is fit en zou kunnen spelen, waarmee hij niet wil bevestigen dat hij ook daadwerkelijk speelt of bij de selectie zit.
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Thijs schreef:Koster gaf verder aan dat de berichten over Kuffour (over één maand pas speelklaar) onzin waren. Hij is fit en zou kunnen spelen, waarmee hij niet wil bevestigen dat hij ook daadwerkelijk speelt of bij de selectie zit.
Dus als hij niet bij de wedstrijdselectie zit komt dat omdat hij geen versterking is? :hypocrite.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!
Plaats reactie