Ajax - Feyenoord 03-02-08
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Hoezo? Willen die andere groningers dan geen lucratief contractje in Amsterdam komen tekenen? Die Berg heeft vast wel oren naar de aanstaande zomer vrijkomende vacature-Huntelaar...
mattie schreef:en Groningen dan? die kunnen ons "bloed"wel ........
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
Dat heb ik ook gelezen, maar niet bij Ajax-PSV:
Overigens staat de overgrote meerderheid van de Amsterdammers achter de stakingen van de politie:
AT5
Politie: geen staking bij Ajax-PSV
Maandag 28 januari 2008
Politievakbond ACP laat de twee eredivisiewedstrijden die woensdag worden gespeeld, met rust.
Voorzitter Gerrit van de Kamp van de ACP zei maandag dat geen stakingsacties zijn voorzien tijdens de duels Ajax-PSV en Feyenoord-AZ, die op 15 december in verband met politiestakingen werden afgeblazen. Woensdag is de inhaaldag voor deze wedstrijden.
Later in de week wil de politievakbond wel weer actievoeren bij wedstrijden uit de eerste en eredivisie in het voetbal. Het is nog onbekend welke wedstrijden de bond daarvoor uitkiest en hoe de acties er uit gaan zien.
Overigens staat de overgrote meerderheid van de Amsterdammers achter de stakingen van de politie:
Amsterdammers achter acties agenten
Maandag 28 januari 2008
De stakingen van de politiebonden kunnen op sympathie van de Amsterdammer rekenen. Dat blijkt uit een onderzoek dat bureau Onderzoek en Statistiek heeft uitgevoerd in opdracht van AT5.
Liefst 74 procent zegt achter de vakbonden te staan. Ze kunnen zich vooral vinden in de motivatie dat het beroep veel gevaar met zich meebrengt en daarom beter beloond moet worden.
Meer dan de helft van de ondervraagden vindt het sluiten van een politiebureau onacceptabel. Maar als de burger er geen last van heeft, vindt 84 procent van de Amsterdammers dat helemaal geen probleem.
AT5
-
- AT Toto winner 15/16
En toch verwachten ze niet nader tot elkaar te komen. De politie lijkt geen water bij de wijn te willen doen en dan kun je onderhandelingen per definitie als verloren beschouwen. Er zal best een kans zijn dat ze weer in de publiciteit willen komen en zondag gaan staken.brigade zuid schreef:Ze hebben net in de onderhandelingen besloten om een bemiddelaar aan te stellen, dan is dit toch niet het moment om maar weer lekker voetbalsupporters te gaan zieken, wacht nou eerst ff lekker die onderhandelingen af stelletje zeikerds.
-
- AT Toto winner 15/16
Het lijkt inderdaad een lastige situatie te worden. Als Ter Horst moet geloven heeft zij de politie al een salarisverhoging van 10% geboden. Als je dan nog meer in één keer wilt kan ik mij voorstellen dat Ter Horst daar ook niet zo snel aan tegemoet kan komen. Dat de politie te weinig betaald krijgt is voor mij wel duidelijk. Ik hoorde vandaag nog een 42 jarige rechercheur op de radio die maandelijks netto tussen de 1200,- en 1400,- krijgt. Geen verpot als je het mij vraagt. Maar meer dan 10% salarisverhoging in één keer is wel erg veel. De politie wil er netto 200,- per maand per agent bij. Met 120,- tot 140,- netto per maand er bij doet Ter Horst denk ik al een heel behoorlijk bod. Ik ken niet de ins en outs van de eisen en het bod van beide partijen, maar een meer getrapte verhoging over een periode van enkele jaren lijkt mij een aardig idee. Beginnen met 10% loonsverhoging en in de loop der jaren doorgaan tot een acceptabel salarisniveau.goodfella schreef:En toch verwachten ze niet nader tot elkaar te komen. De politie lijkt geen water bij de wijn te willen doen en dan kun je onderhandelingen per definitie als verloren beschouwen. Er zal best een kans zijn dat ze weer in de publiciteit willen komen en zondag gaan staken.brigade zuid schreef:Ze hebben net in de onderhandelingen besloten om een bemiddelaar aan te stellen, dan is dit toch niet het moment om maar weer lekker voetbalsupporters te gaan zieken, wacht nou eerst ff lekker die onderhandelingen af stelletje zeikerds.
Zondag gaat gewoon door hoor. AN plukte dit bericht uit het AD:
Het doorgaan van Ajax - Feyenoord komt niet meer in gevaar. Eerder deze week kondigde de politievakbond nog acties aan gericht op voetbalwedstrijd komend weekend. Deze zijn nu echter opgeschorst. Alle ,,publieksonvriendelijke'' protesten zijn opgeschorst in afwachting van verdere onderhandelingen met de minister.
Het doorgaan van Ajax - Feyenoord komt niet meer in gevaar. Eerder deze week kondigde de politievakbond nog acties aan gericht op voetbalwedstrijd komend weekend. Deze zijn nu echter opgeschorst. Alle ,,publieksonvriendelijke'' protesten zijn opgeschorst in afwachting van verdere onderhandelingen met de minister.
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Was dat maar waar. Het lijkt me super om bij de recherche te gaan of iets dergelijks. Als ik dan lees dat een rechercheur blij mag zijn met 1400 euro netto dan zie ik daar toch maar weer heel snel van af.joey schreef:De politie is de beste kameraad van Spijker.
Voor alle duidelijkheid: ik geef ze ook groot gelijk.

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Vandaag was weer het perspraatje voor deze wedstrijd.
Geblesseerden: van der Wiel, van der Heijden en Anita.
Koster gaf verder aan dat de berichten over Kuffour (over één maand pas speelklaar) onzin waren. Hij is fit en zou kunnen spelen, waarmee hij niet wil bevestigen dat hij ook daadwerkelijk speelt of bij de selectie zit.
Geblesseerden: van der Wiel, van der Heijden en Anita.
Koster gaf verder aan dat de berichten over Kuffour (over één maand pas speelklaar) onzin waren. Hij is fit en zou kunnen spelen, waarmee hij niet wil bevestigen dat hij ook daadwerkelijk speelt of bij de selectie zit.
Dus als hij niet bij de wedstrijdselectie zit komt dat omdat hij geen versterking is?Thijs schreef:Koster gaf verder aan dat de berichten over Kuffour (over één maand pas speelklaar) onzin waren. Hij is fit en zou kunnen spelen, waarmee hij niet wil bevestigen dat hij ook daadwerkelijk speelt of bij de selectie zit.

Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!