WieThomas schreef:Fagner schijnt te gaan spelen tegen Ajax.

Fagner is een linksback. Die spits is een hele andere jongen, want dat is Jonathan Reis. Generaal schreeuwt al maanden om Fagner, dus het zou extra leuk zijn als hij tegen ons een cruciale fout maakt. ;)Daniel_vT schreef:Die Braziliaan die vorig jaar afgetest is door Ajax, en nu bij Jong PSV speelt en tegen het eerste aanhikt. Lange sterke spits geloof ik..
Nee hoor. Ik ben best realistisch. Maar er zit nog wel wat tussen de situatie waar we nu mee zitten en de onzin die jij voorstelt. Natuurlijk geef ik de nieuwe spelers een eerlijke kans en ik hoop van harte dat ze uitstekend zullen presteren. Maar de manier van handelen op de transfermarkt van Ajax heeft mijn vertrouwen nou niet bepaald doen toenemen.Spijker schreef:Sorry hoor, maar wat hadden jullie dan in godsnaam verwacht? Dat we voor 3 ton twee nieuwe Stam's, twee nieuwe Sneijders en misschien nog een verdwaald Ronaldinho'tje ergens konden ophalen?
Jij denkt nog steeds dat MvG het maximale eruit haalt wat een TD bij AJAX eruit zou kunnen halen? Het enige wat die beste man kan is spelers voor een goede prijs verkopen en thats it.Spijker schreef:Sorry hoor, maar wat hadden jullie dan in godsnaam verwacht? Dat we voor 3 ton twee nieuwe Stam's, twee nieuwe Sneijders en misschien nog een verdwaald Ronaldinho'tje ergens konden ophalen?
Ik geloof dat Suarez zijn leven aan het beteren is. Maar goed, er moet woensdag sowieso gewonnen worden. Dus gewoon beide spelers opstellen.brigade zuid schreef:Even over de wedstrijd, is het geen idee om KJH en Suarez te sparen voor Fnoord, ze staan tenslotte wel op scherp. Je zult net zien dat ze woensdag tegen een flauwe gele kaart oplopen.
Tijden zijn veranderd beste Daniel. Ajax is niet meer de enige club die bijvoorbeeld in Scandinavie scout naar de nieuwe Litmanen of Petterson. En in een winterstop is het sowieso ontzettend lastig. Het verbaast me eerlijk gezegd nog dat we twee verdedigers en een middenvelder hebben. Wat dat betreft is qua aantal mijn behoefte wel vervuld. Qua kwaliteit oordeel ik graag na een aantal maanden.Daniel_vT schreef:Neuh, dan moet Ajax gewoon goed scouten.Spijker schreef:Dan moet je lekker naar Barcelona of Londen verhuizen.
Ik oordeel ook pas later, maar de voorbode is weinig rooskleurig. Lindgren en Silva zijn namelijk bij een ieder bekend en Kuffour is voor het laatst gezien in de groepsfase van het WK 2006.Spijker schreef:Tijden zijn veranderd beste Daniel. Ajax is niet meer de enige club die bijvoorbeeld in Scandinavie scout naar de nieuwe Litmanen of Petterson. En in een winterstop is het sowieso ontzettend lastig. Het verbaast me eerlijk gezegd nog dat we twee verdedigers en een middenvelder hebben. Wat dat betreft is qua aantal mijn behoefte wel vervuld. Qua kwaliteit oordeel ik graag na een aantal maanden.Daniel_vT schreef:Neuh, dan moet Ajax gewoon goed scouten.Spijker schreef:Dan moet je lekker naar Barcelona of Londen verhuizen.