Het was een geniale actie van Perez die niet werd begrepen door de Vitesse-spelers! Zo heb ik het begrepen, is dat goed?Als je iets wil vertellen vertel het dan goed ...
Vitesse-Ajax 27-01-2008 (12:30)
Vind dat hij wel degelijk fouten maakt. Ondanks dat Ajax best goed speelde vandaag, snap ik niet dat hij een verdediging met Silva-Vertongen-Urby het veld in stuurt. Dat is vragen om problemen. Zet dan met Colin en Vermaelen 2 mandekkers erin.Jesse schreef:Hoe kan het nou weer aan Koster liggen? Hij mist nog steeds vd Wiel en Delorge!
Sarcastisch, Trab. Ik ben niet zo'n fan van Koster.Trab schreef:Vind dat hij wel degelijk fouten maakt. Ondanks dat Ajax best goed speelde vandaag, snap ik niet dat hij een verdediging met Silva-Vertongen-Urby het veld in stuurt. Dat is vragen om problemen. Zet dan met Colin en Vermaelen 2 mandekkers erin.Jesse schreef:Hoe kan het nou weer aan Koster liggen? Hij mist nog steeds vd Wiel en Delorge!
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Ja, daarom een onbegrijpelijke aankoop.Marillion schreef:Als je kijkt naar de rol van Bruno Silva in deze wedstrijd dan moet je inderdaad concluderen dat Colin dat waarschijnlijk beter had gedaan. Nu stond Silva in de mandekking terwijl hij bij Groningen een hele andere rol had.

Ik vraag al járen om verdedigers die kunnen VERDEDIGEN.
Het stinkt aan alle kanten!
Toch wel. Ik heb vandaag een wedstrijd gezien waarin door beide ploegen soms mooi werd aangevallen, maar waarin beide ploegen ook slecht verdedigden. Verdedigen is een kunst die in Nederland nogal ondergewaardeerd wordt.
, eentje die jaar in jaar uit topscorer is en voor elke verdediger een nachtmerrie is om tegen te spelen...En wat is dan het commentaar? "Niet geschikt voor Ajax". Een beetje het Louis van Gaal-Koevermans-syndroom hebben jullie Amsterdammers... 
Dat vind ik zo grappig aan Ajacieden. Hebben ze een spits die overal scoort, behalve in Arnhem dan(mede daarom denk ik ook dat Huntelaar eigenlijk niet geschikt is voor Ajax), maar hij kan het niet en we hebben hem gehaald voor wat hij het beste kan: Scoren. Laat hem dan geen andere dingen doen. Behalve dat als je Huntelaar zo laat spelen je niet de volle 100% uit hem haalt worden er ook fouten gemaakt (zoals vandaag) die nadelig zijn voor heel het team. Gewoon laten scoren die jongen. Geen fratsen, dat scheelt.

- 666
- Site Admin
- Contacteer:
...en dat terwijl de tijd begint te dringen. Nog één competitiegoaltje en Suarez heeft de totale eredivisieproductie van St. Rosenberg geëvenaard. Dat moet uijteraard met alle mogelijke middelen voorkomen worden!LucaS schreef:de nu al weken falende Suarez wisselen is nog immer not done...
Kom op A3, Luque in de basis!
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
Overal? Helaas niet de strafschop benutten tegen Slavia bij een 0-0 stand.Dat vind ik zo grappig aan Ajacieden. Hebben ze een spits die overal scoort, behalve in Arnhem dan , eentje die jaar in jaar uit topscorer is en voor elke verdediger een nachtmerrie is om tegen te spelen...En wat is dan het commentaar? "Niet geschikt voor Ajax". Een beetje het Louis van Gaal-Koevermans-syndroom hebben jullie Amsterdammers...
Een nachtmerrie? Ik denk niet dat ze er wakker van liggen, tot nu toe is KJH geen voorstopper de baas geweest, als het op een duel aankwam. Zoals hij gisteren de bal verspeelde (de 0-1) zo gaat dat meestal.
HtC probeerde KJH mee te laten voetballen en HtC werd weggehoond. Koster laat hem meevoetballen (het beroemde laten terugzakken, begonnen bij Utrecht uit) en wordt er niet op aangesproken??? KJH moet zo dicht mogelijk bij het doel van de tegenstander staan, hij is alleen gevaarlijk in het strafschopgebied van de tegenstander. Staat hij dichter bij ons strafschopgebied dan is hij gevaarlijk voor Ajax (strafschop tegen, AZ en gisteren)