De Martin van Geel Topic

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jan 27, 2008 8:59 pm

Van Geel kent de salarissen bij Feyenoord niet. Van Geel heeft Feyenoord überhaupt niet genoemd.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

LucaS

Bericht door LucaS » zo jan 27, 2008 9:00 pm

Dan begrijp je het niet, Bert, ook goed

Lionel

Bericht door Lionel » zo jan 27, 2008 9:04 pm

Feyenoord heeft vaak genoeg aangegeven dat ze niet kunnen concurreren met Ajax.

Als dan Martin van Geel aangeeft dat Ajax zijn salaris niet kan betalen betekent dat dus, zonder dat Van Geel Feyenoord noemt, dat Feyenoord hem een flink bedrag betaalt.

Logisch dus de reactie van Feyenoord want zoiets willen ze liever binnenkamers houden.
IK GELOOF!!!!!!

LucaS

Bericht door LucaS » zo jan 27, 2008 9:06 pm

Het zou hetzelfde zijn als Feyenoord eind augustus had geroepen in de pers; Luque waren wij ook mee bezig maar die wilde drie miljoen verdienen. Zoiets doe je gewoon niet

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jan 27, 2008 9:08 pm

LucaS schreef:Dan begrijp je het niet, Bert, ook goed
Goed argument.
LucaS schreef:Het zou hetzelfde zijn als Feyenoord eind augustus had geroepen in de pers; Luque waren wij ook mee bezig maar die wilde drie miljoen verdienen. Zoiets doe je gewoon niet
Met het verschil dat Van Geel geen bedragen noemt.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

LucaS

Bericht door LucaS » zo jan 27, 2008 9:09 pm

Ik hou ermee op

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jan 27, 2008 9:32 pm

LucaS schreef:Het zou hetzelfde zijn als Feyenoord eind augustus had geroepen in de pers; Luque waren wij ook mee bezig maar die wilde drie miljoen verdienen. Zoiets doe je gewoon niet
Ben het wel met je eens. Van Geel toont zich een slechte verliezer. Zeg gewoon: 'Denny heeft een andere keus gemaakt, dat vind ik jammer.' Dit komt zo lullig over.
Het stinkt aan alle kanten!

Aristides

Bericht door Aristides » zo jan 27, 2008 10:09 pm

joey schreef:
Ben het wel met je eens. Van Geel toont zich een slechte verliezer. Zeg gewoon: 'Denny heeft een andere keus gemaakt, dat vind ik jammer.' Dit komt zo lullig over.
?????????? Kom een week in Rotterdam wonen!!!! Ik heb tientallen gelezen (AD-Sportgedeelte) gehoord (Rijnmond TV) dat juist Ajax zo vreselijk veel betaalde voor Luque/voor het salaris van Luque en dat ze bij feyenoord niet zo gek zijn als bij 020!!!

Hoe komt iemand op het idee dat zoiets hier niet gebeurt???? Natuurlijk staat er morgen of overmorgen inde krant dat Landzaat bij Ajax meer kon verdienen, MAAR DAT HIJ ER NIET ZO'N GOED GEVOEL BIJ HAD, dat staat bij iedere transfer hier in de krant. Doe "ff"" normaal!

Een discussie hierover is geen probleem, maar de helft van de informatie missen ontneemt een discussie zijn waarde.

Niemand maakt er een geheim van dat Landzaat gigantisch veel verident, de plaatsing van de cl vergoedt alles en mocht dat niet lukken, wordt het geld gedoneerd. feyenoord neemt geen risico en voor sommige investeerders maakt die 10 miljoen niets uit. dat heet "puissant rijk".

Arthur

Bericht door Arthur » zo jan 27, 2008 10:11 pm

Wat maakt het nou uit wat hij bij Feyenoord verdient? Dat moeten ze daar toch lekker zelf weten?

Aristides

Bericht door Aristides » zo jan 27, 2008 10:17 pm

Arthur schreef:Wat maakt het nou uit wat hij bij Feyenoord verdient? Dat moeten ze daar toch lekker zelf weten?
Mee eens, Bosz zei net dat het een bij feyenoord gebruikelijk salaris is: van hooidonk verdiende 8 jaar geleden al € 2,200.000 per jaar!

jabu

Bericht door jabu » zo jan 27, 2008 10:21 pm

De kracht van herhaling?

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jan 27, 2008 10:21 pm

Ach, MVG dacht dat hij Landzaat in zijn zak had en is nu op zijn pik getrapt. Heel kinderachtig. :aai.gif:

Aristides

Bericht door Aristides » zo jan 27, 2008 10:32 pm

joey schreef:Ach, MVG dacht dat hij Landzaat in zijn zak had en is nu op zijn pik getrapt. Heel kinderachtig. :aai.gif:
Ik weet niet of Van Geel dat dacht, ik weet wel dat investeren in ouwe mannen (Koffour, Perez) niet loont, Davids uitgezonderd.

Rob

Bericht door Rob » zo jan 27, 2008 10:34 pm

En nu haalt hij dus maar Lindgren terug.

Wat een (wan!)beleid. Van Geel is volkomen de draad kwijt. Wanneer komt dat rapport ook alweer uit?

Ik ga uit pure frustratie maar slapen. Wie weet wordt ik morgen wakker en blijkt het één lange nachtmerrie te zijn geweest...

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jan 27, 2008 10:37 pm

Demosthenes schreef:
joey schreef:Ach, MVG dacht dat hij Landzaat in zijn zak had en is nu op zijn pik getrapt. Heel kinderachtig. :aai.gif:
Ik weet niet of Van Geel dat dacht, ik weet wel dat investeren in ouwe mannen (Koffour, Perez) niet loont, Davids uitgezonderd.
Dat dacht hij wel, hij riep (ik dacht) vorige week nog heel triomfantelijk in de VI dat Landzaat later wel zou komen. De concurrentie van de kakkies nam hij (blijkbaar) volstrekt niet serieus. Terwijl die club afgelopen zomer ook al met Landzaat bezig was.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo jan 27, 2008 10:41 pm

Derksen stelde net in VI ook dat Van Geel heel boos is geworden op Landzaat en Sigi Lens.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jan 27, 2008 10:48 pm

Ja, hij dacht dat hij het voor elkaar had, maar nu is de vogel de verkeerde kant uit gevlogen. En reageert hij zich (volledig ten onrechte) af op Feyenoord. :aai.gif:
Kijk, we weten allemaal dat Feyenoord niet deugt, maar als ze Landzaat kunnen contracteren mogen ze dat natuurlijk doen. En tegen welk salaris, dat gaat MVG niets aan.

Aristides

Bericht door Aristides » zo jan 27, 2008 10:48 pm

Thomas schreef:Derksen stelde net in VI ook dat Van Geel heel boos is geworden op Landzaat en Sigi Lens.
Het feit dat één bron het op twee verschillende plaatsen zegt??? Het blijft één bron. Het feit dat een andere bron (MvG!) op verschillende plaatsen/ verschillende tijden precies hetzelfde zegt over geldzaken, maar dat verhaal wordt niet geloofd.

MvG laat duidelijk weten niet verder te willen praten over een tranfer van Engelaar te praten, omdat het te duur is, dat de transfer van Landzaat te duur is en wat doen sommigen hier? Over Engelaar wordt niet meer geschreven, maar omdat Landzaat naar feyenoord is gegaan, is diezelfde Landzaat ineens een misrekening van MvG, lijkt Landzaat een koopje dat niet is binnengehaald??????

Stel dat Engelaar woensdag voor feyenoord tekent, krijgen we uiteraard exact hetzelfde verhaal over MvG en Engelaar.

jabu

Bericht door jabu » zo jan 27, 2008 11:29 pm

Volgens Hugo Borst strijkt Landzaat bij Feyenoord € 1.300.000,- per jaar op. Een stuk minder dan Luque krijgt.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo jan 27, 2008 11:54 pm

Je moet niet uitsluiten dat ze nog wat doen buiten deze salarispost om. Dat hebben ze wel vaker gedaan.

Maar goed, ik vind het prima hoor. We komen er toch nooit achter want die contracten legt niemand op tafel. En eigenlijk vind ik het ook niet zo spannend. Hij speelt in Rotterdam en niet bij ons. Einde verhaal. Landzaat is niet het type speler waar we ruzie om moeten willen maken. Wel een hele bruikbare speler maar geen topper.
Nil volentibus arduum

Lionel

Bericht door Lionel » ma jan 28, 2008 5:57 am

@ Demos: Het is geen geheim dat Ajax rijker is dan Feyenoord en dat Ajax Luque wel gigantisch veel betaald.

Maar nu het volgende punt en daar begrijp ik de reactie van de Feyenoorders wel: Van Geel moet niet zeuren want hij doet nu alsof Feyenoord gigantisch veel betaald voor Landzaat. Misschien is dat ook wel zo maar net zoals Joey aangeeft gaat dat buiten Feyenoord om.

Het is niet fijn voor de rest van de selectie als die te horen krijgt dat zo een Landzaat meer verdient als een Luque terwijl hij de best betaalde speler is van de rijkste club van Nederland.....

Snap je het punt?
IK GELOOF!!!!!!

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » ma jan 28, 2008 6:06 am

Wat is het probleem eigenlijk? Er wordt gevraagd waarom Landzaat niet naar Ajax komt en MvG legt uit waarom Landzaat niet naar Ajax komt.

Martin van Geel doet van alles en nogwat fout, maar deze Landzaat/Feyenoord-soap kan je hem echt niet aanrekenen.

Wat had ie dan moeten zeggen? Dat Landzaat niet naar Ajax komt maar dat ie de reden voor zich moet houden om de vrede in de Feyenoord-selectie te bewaren?
MvG in de T. schreef:„Dan had Landzaat dus veruit de best betaalde speler van Ajax moeten worden. En met alle respect voor Landzaat: voor hem wilden we geen uitzondering maken. Als het gaat om dit soort bedragen, haken wij af”
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Lionel

Bericht door Lionel » ma jan 28, 2008 6:49 am

En Feyenoord geeft dus aan dat dat niet zo is. Dat Ajax zelfs nog een hoger bod heeft uitgebracht maar dat Wigan al aangaf dat de transfer al rond was.

M.a.w. Van Geel was gewoon te laat en probeert nu de indruk te wekken dat Ajax hem niet kon betalen. Dat is dus niet zo en daarom is Feyenoord m.i. terecht boos!
IK GELOOF!!!!!!

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » ma jan 28, 2008 7:47 am

Geloof jij alles wat ze daar in Rotterdam roepen? Hoe weten ze bij Feyenoord nou wat Ajax voor bod bij Wigan neerlegt nadat de speler al verkocht is?

Als ze bij Wigan zo dom zijn geweest om te vroeg op een bod van Feyenoord in te gaan en op die manier het hogere bedrag van Ajax mis te lopen zullen ze dat echt niet via Feyenoord in de publiciteit brengen. Dat soort blunders in je verkoopbeleid hou je liever stil.
Laatst gewijzigd door 666 op ma jan 28, 2008 7:53 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Lionel

Bericht door Lionel » ma jan 28, 2008 7:52 am

Waarom niet? Als de deal al rond is...

En ik geloof het wel wat ze bij Feyenoord zeggen omdat Martin van Geel gewoon loopt te prutsen.

Ik vind het niet erg hoor dat hij Landzaat niet heeft aangetrokken. Zat niet te springen om hem maar hij moet gewoon zijn mond dichthouden verder.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie