Voetbalpraatprogramma's op TV
Moderator: mods
Wie helpt mij???
Ik heb net (20 minuten geleden???) in een topic geschreven dat er binnenkort wordt verteld dat Landzaat altijd al naar feyenord had gewild o.i.,d en wat hoor ik derksen zeggen op 22.17 uur? Dat Landzaat meer gevoel heeft bij feyenoord dan bij Ajax, m.a.w. ZO SNEL HAD IK NIET VERWACHT, maar in welke topic schreef ik het?
derksen weet nu te vertellen dat kuffour voor vechtpartijen zorgt, DE RANDDEBIEL. Ik stond vlak bij hem toen van hooidonk en de "ouwe kalou' met elkaar aan het vechten waren. Hij heeft er nooit over geschreven en van der Kraan (toen RD, nu AD) ook niet!!!
Ik heb net (20 minuten geleden???) in een topic geschreven dat er binnenkort wordt verteld dat Landzaat altijd al naar feyenord had gewild o.i.,d en wat hoor ik derksen zeggen op 22.17 uur? Dat Landzaat meer gevoel heeft bij feyenoord dan bij Ajax, m.a.w. ZO SNEL HAD IK NIET VERWACHT, maar in welke topic schreef ik het?
derksen weet nu te vertellen dat kuffour voor vechtpartijen zorgt, DE RANDDEBIEL. Ik stond vlak bij hem toen van hooidonk en de "ouwe kalou' met elkaar aan het vechten waren. Hij heeft er nooit over geschreven en van der Kraan (toen RD, nu AD) ook niet!!!
Dat Groningen, zeg. Ze hebben de opvolger van Lindgren alweer ingelijfd. De Braziliaan Pierre Sodre van Internacional is volgens voorzitter Nijland al binnen. Hij schijnt te zijn opgevallen tijdens de Otten Cup. Ik ken hem zelf niet, omdat hij slechts vier wedstrijden in het eerste heeft gespeeld en ik nu pas de jeugdselecties van de Braziliaanse clubs aan het doorspitten ben.
Zonneveld is inderdaad ook een verdedigende middenvelder
Vd Leegte was een koopje, daar verliest PSV niets aan. En ik vind hem niet slechter dan Lindgren, mits fit dan en dat is blijkbaar wel een probleem.
Zonneveld was ook goedkoop trouwens...
Maar goed, deze spelers zijn gehaald voor het seizoen begon. Iets heel anders dus dan de paniekaankopen die Van Geel nu gemaakt heeft.

Vd Leegte was een koopje, daar verliest PSV niets aan. En ik vind hem niet slechter dan Lindgren, mits fit dan en dat is blijkbaar wel een probleem.
Zonneveld was ook goedkoop trouwens...
Maar goed, deze spelers zijn gehaald voor het seizoen begon. Iets heel anders dus dan de paniekaankopen die Van Geel nu gemaakt heeft.
Lindgren is een onopvallende teamspeler, zoals Simons (alleen dan minder goed). Die spelers kunnen inderdaad erg belangrijk zijn, wat Lindgren voor Groningen ook is. Maar ik betwijfel of hij de kwaliteiten heeft voor Ajax.Jöhnk schreef:Lindgren wordt een beetje onderschat. (En Perez overschat.)
Gezien de beperkte transfersom is hij echter geen verkeerde aankoop, ik ging eerder uit van een flinke som geld en dan zou het wat anders zijn.
PS: Ik was groot voorstander van de transfer van Engelaar naar Ajax

en de transferperiode is nog niet afgelopen!Arthur schreef:Als Van Geel na afloop van het seizoen begint met nadenken over welke spelers hij wil gaan halen dan zal hij wel weer bij Engelaar uitkomen, dus ik zou nog even wachten met opgelucht zijn.Jöhnk schreef:Hoe dan ook ben ik maar wat blij dat die hopeloos overschatte Engelaar niet komt.
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16