Geen Engelaar en geen Lindgren , ga aub voor Defour voor 7 miljoen minder heb je een talent en geen ouwe koek. Klinkt wel leuk Kuffour , Defour. Spreken allebei FransAjaciedjuh schreef:Tevens staat er vandaag nogmaals in de krant dat Ajax nu interesse heeft voor Lindgren (wat al bekend is).Ajax ziet af van Engelaar
door onze Telesportredactie
Amsterdam - Ajax ziet definitief af van Orlando Engelaar. "Misschien is het na dit seizoen een ander verhaal, maar deze winter zal het zeker niets meer worden" , aldus technisch directeur Martin van Geel, die de vraagprijs van vijftien miljoen euro voor de middenvelder van FC Twente buiten alle proporties vindt.
Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Moderator: mods
Lindgren voor € 2.500.000,- vind ik geen slecht idee, alleen weer zo weinig infinitief en origineel. Ik vond het toentertijd jammer dat Ajax hem zo makkelijk liet gaan en bij Groningen doet hij het volgens mij heel behoorlijk. Toch kan je hem niet direct als een versterking zien en is het meer een aankoop voor de breedte. Een jongen die je eigenlijk al gratis in je selectie had moeten hebben.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- Cluijffert
Hij heeft in de A-jeugd weinig laten zien, viel mij in Jong Ajax een keer mee, maar dat wil nog niet zeggen dat hij het zal gaan maken. Voor hetzelfde geld wordt het een tweede Krohn-Dehli.Jabu schreef:Lindgren voor € 2.500.000,- vind ik geen slecht idee, alleen weer zo weinig infinitief en origineel. Ik vond het toentertijd jammer dat Ajax hem zo makkelijk liet gaan en bij Groningen doet hij het volgens mij heel behoorlijk. Toch kan je hem niet direct als een versterking zien en is het meer een aankoop voor de breedte. Een jongen die je eigenlijk al gratis in je selectie had moeten hebben.
Ajax bezig met onbekende middenvelder
zondag 27 januari, door meinuh, Dalfsen, 15:52u, ANP
Ajax heeft nog een verrassing in petto voor het verstrijken van de transferdeadline. De Amsterdammers zoeken na het mislukken van de transfers van Denny Landzaat en Orlando Engelaar naar een versterking in de middenlinie.
'Ajax is nog volop bezig', zei trainer Adrie Koster na afloop van de wedstrijd tegen Vitesse (2-2). 'Met wie? Laat je verrassen, zou ik zo zeggen.'
AS
Zal wel gewoon om Lindgren gaan.
- Cluijffert
de title hebben we al verspeeld de moment dat Bradley of aanwinst komt...
Volgens mij stonden we vorrig jaar op dit punt nog verder achter op PSV, en het was toen ook een close finish geworden...
Met in het vooruitzicht nog 2x een, op dit moment, zwak PSV, en het lijkend afhaken van Feyenoord in de strijd om de titel, denk ik dat we nog volop kans hebben.[/list]
Pompiedom
27/1/2008 - Jans: er is wel wat ruis over Lindgren
(Gepost door RvN)
Gevraagd naar de interesse van Ajax over Lindgren hield Jans zich vanmiddag enigzins op de vlakte. 'Er is wel wat ruis, zo heb ik begrepen. Maar ik weet niet hoe ver dat is. Ik ben hier maar trainer' zo verwees hij de journalisten door naar het bestuur. 'Ik kan alleen maar heel trots zijn dat er veel interesse is voor onze spelers. Wij moeten ervoor zorgen dat er steeds anderen opstaan uit de opleiding op via de scouting.'
AN
Ja die ruis wordt in Amsterdam bij het publiek steeds groter deze week als we 2x verliezen.Thomas schreef:27/1/2008 - Jans: er is wel wat ruis over Lindgren
(Gepost door RvN)
Gevraagd naar de interesse van Ajax over Lindgren hield Jans zich vanmiddag enigzins op de vlakte. 'Er is wel wat ruis, zo heb ik begrepen. Maar ik weet niet hoe ver dat is. Ik ben hier maar trainer' zo verwees hij de journalisten door naar het bestuur. 'Ik kan alleen maar heel trots zijn dat er veel interesse is voor onze spelers. Wij moeten ervoor zorgen dat er steeds anderen opstaan uit de opleiding op via de scouting.'
AN
Dan kunnen A3 en Van Geel beter en heel snel hun biezen pakken met dit wanbeleid
FC Groningen en Ajax bijna eens over Lindgren
27/01/2008 20:05
EXCLUSIEF - Rasmus Lindgren heeft zo goed als zeker zijn laatste duel voor FC Groningen gespeeld. De Zweed staat aan de vooravond van een verrassende terugkeer bij Ajax.
De verwachting is dat de transfer maandag kan worden beklonken. De tussentijdse overgang is opvallend, omdat Lindgren in Amsterdam eerder gewogen en te licht werd bevonden. Na een jaar op huurbasis nam FC Groningen de 23-jarige middenvelder in 2006 definitief over van Ajax.
Voor FC Groningen zou het de tweede speler zijn die tijdens deze transferperiode naar Amsterdam verhuist. Bruno Silva ging, na de nodige problemen, voor 3,7 miljoen euro, Lindgren voor.
Bron: www.vi.nl
EXCLUSIEF - Rasmus Lindgren heeft zo goed als zeker zijn laatste duel voor FC Groningen gespeeld. De Zweed staat aan de vooravond van een verrassende terugkeer bij Ajax.
De verwachting is dat de transfer maandag kan worden beklonken. De tussentijdse overgang is opvallend, omdat Lindgren in Amsterdam eerder gewogen en te licht werd bevonden. Na een jaar op huurbasis nam FC Groningen de 23-jarige middenvelder in 2006 definitief over van Ajax.
Voor FC Groningen zou het de tweede speler zijn die tijdens deze transferperiode naar Amsterdam verhuist. Bruno Silva ging, na de nodige problemen, voor 3,7 miljoen euro, Lindgren voor.
sudesh schreef:FC Groningen en Ajax bijna eens over Lindgren
Wanbeleid

Dat is dus echt wanbeleid van de hoogste plank! Ik snap hier dus he-le-maal niets van. Zijn wij nou zo slim, of Van Geel nou zo dom? Iedereen ziet dat Ajax geen behoefte heeft aan dit soort spelers, een man, die notabene voetbal als zijn vak heeft ziet dat niet. Ik snap het niet meer.
Laatst gewijzigd door Daniel op zo jan 27, 2008 8:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Daily Blind
MVG = WanbeleidToppie schreef:sudesh schreef:FC Groningen en Ajax bijna eens over Lindgren
Wanbeleid![]()
Alsof je iedere aardige speler kan behouden voor de club. Voor Lindgren was destijds gewoon geen plaats. Ik vind het juist van inzicht getuigen dat Van Geel destijds bij de verkoop van Lindgren aan Groningen blijkbaar een terugkoop-clausule heeft afgedwongen. Lindgren is een betere speler dan hij twee jaar geleden was. Dit is in zekere zin een bewuste investering geweest.Daniel_vT schreef:Een speler die je een paar jaar terug van de hand heb gedaan, die (terecht naar mijn mening) te licht bevonden was, voor bijna niets, nu weer terugkopen voor (zeer waarschijnlijk) een bedrag rond de 2 miljoen noem ik regelrecht wanbeleid ja!
Laatst gewijzigd door FlaFlu op zo jan 27, 2008 8:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.