De Martin van Geel Topic
Moderator: mods
Weet iedereen dat? Van hooidonk verdiende zes jaar geleden al € 2.200.000 per jaar, ondanks dat het eerst in alle toonaarden door van de herik werd ontkend. Hij moest later met zijn billen bloot!Daniel_vT schreef:Van Geel liegt, hij heeft gewoon niet daadkrachtig gehandeld. Iedereen weet dat Ajax meer salaris kan betalen dan Feyenoord.. Voor de rest maakt de kwestie Landzaat mij niet zoveel uit, want ik had hem toch niet willen zien bij Ajax.
Feyenoord betaalt het echt niet (staat het nog onder curatele?), maar Landzaat verdient het wel!
- Cluijffert
ik heb vermoeden dat het zoiets is gegaan:
ergens eind vorig seizoen heeft Van Geel in gaten dat het cntract met Ten Cate niet verlengt gaat worden. Onvoldoende progression, de twee kunnen niet goed samenwerken e.d.
Van Geel heeft toen al gedacht 'ik ga deze zomer niet heel veel nieuwe spelers kopen die Ten Cate wil', met oog op de nieuwe coach die Van Geel wil binnenhalen.
Van Geel heeft zich blind gekeken op het bijna kampioenschap en verwacvht dat het elftal bijna in tact zou blijven, misschien min een speler. Het vertrek van Sneijder heeft hij niet anticipeert. Hiermee verwacht hij een sterk genoeg team te hebben.
Met het vertrek van Babel haalt hij Suarez binnen, maar het vertrek van Sneijder onderschat hij. Dan gaat het mis. Ajax qualifies zich niet voor CL, in de competitie gaat het na een tijd ook minder en Stam houdt ermee op.
Enter paniekaankoop Luque.
Maar nu is er geen weg terug. Ten Cate gaat weg, een meevaller en Van Geel zet een karakterloos stroman voor de groep en bid dat de terugkomende Davids de dijkdoorbraak kan stoppen.
Alleen het gaat nu nog slechter en raakt Van Geel in paniek.
Bij eerder clubs had hij altijd een trainer die hem stuurde, maar alleen valt Van Geel hard door de mand. In de aankopen zit ook geen enkel visie.
Van Geel gokte (met het oog op de nieuwe trainer volgend jaar) en wij verloren.
ergens eind vorig seizoen heeft Van Geel in gaten dat het cntract met Ten Cate niet verlengt gaat worden. Onvoldoende progression, de twee kunnen niet goed samenwerken e.d.
Van Geel heeft toen al gedacht 'ik ga deze zomer niet heel veel nieuwe spelers kopen die Ten Cate wil', met oog op de nieuwe coach die Van Geel wil binnenhalen.
Van Geel heeft zich blind gekeken op het bijna kampioenschap en verwacvht dat het elftal bijna in tact zou blijven, misschien min een speler. Het vertrek van Sneijder heeft hij niet anticipeert. Hiermee verwacht hij een sterk genoeg team te hebben.
Met het vertrek van Babel haalt hij Suarez binnen, maar het vertrek van Sneijder onderschat hij. Dan gaat het mis. Ajax qualifies zich niet voor CL, in de competitie gaat het na een tijd ook minder en Stam houdt ermee op.
Enter paniekaankoop Luque.
Maar nu is er geen weg terug. Ten Cate gaat weg, een meevaller en Van Geel zet een karakterloos stroman voor de groep en bid dat de terugkomende Davids de dijkdoorbraak kan stoppen.
Alleen het gaat nu nog slechter en raakt Van Geel in paniek.
Bij eerder clubs had hij altijd een trainer die hem stuurde, maar alleen valt Van Geel hard door de mand. In de aankopen zit ook geen enkel visie.
Van Geel gokte (met het oog op de nieuwe trainer volgend jaar) en wij verloren.
Zeker het bericht van MvG niet gelezen op 5 januari jl? Toen gaf hij al aan geschrokken te zijn van de salariseisen van dhr Landzaat. En wisten we eigenlijk al dat Landzaat niet zou komen. Treurig om? Niet echt, hij speelde 13 van de 23 wedstrijden bij Wigan dit seizoen. En 40 in totaal voor die club.Daniel_vT schreef:Van Geel liegt, hij heeft gewoon niet daadkrachtig gehandeld. Iedereen weet dat Ajax meer salaris kan betalen dan Feyenoord.. Voor de rest maakt de kwestie Landzaat mij niet zoveel uit, want ik had hem toch niet willen zien bij Ajax.
Waar bemoeit Feyenoord zich mee? Een beetje stoken bij een andere club. Rotstreek.
Lijkt me dat je gewoon tegen een trainer kunt zeggen "tot hier en niet verder".Peter schreef:Verder moet de trainer natuurlijk niet het aankoopbeleid gaan bepalen, want dan krijg je echt weer een karrevracht aan spelers/prutsers binnen. Ik ken maar weinig trainers waarvan je kon zeggen dat ze goeie spelers 'meenamen' . Co kwam met Galasek, die nuttig was, maar zeker niet meer dan dat. Blind kwam met Lindenbergh, wat een drama was. De spaanse armada van HtC kunnen we nu ook als een mislukt opzetje beschouwen. Nee, de trainer moet zich vooral bezig houden met de jongens die er al zijn en die zijn aangetrokken door de man die de lange termijn in de gaten houdt.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Cluijffert
absoluut, maar ik vond dat al meer dan voldoende om Van Geel's brevet van onvermogen te bewijzen... why kick someone who is already down ;-)joey schreef:Kan zijn, Jansma, maar had Van Geel behalve met het vertrek van Sneijder niet óók rekening moeten houden met het vertrek van Grygera, de blessuregevoeligheid van Stam en de zware blessure van Edgar D.?
Hoho, van Geel begint over Feyenoord. Hij suggereert dat Landzaat bij Feyenoord (veel) meer verdient dan Luque. Zal lekker vallen bij de selectie van Feyenoord.Bertje schreef:Kan, maar ik vind het buitengewoon oncollegiaal. Feyenoord heeft niets met de problemen van Ajax te maken.
Laatst gewijzigd door LucaS op zo jan 27, 2008 7:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
? feyenoord mag toch betalen wat het zelf wil (zie de miljoenen voor van hooidonk, de miljoenen verlies en het onder "curatele staan") en het idee dat een voetballer naar feyenoord gaat omdat "Hij daar altijd al van heeft gedroomd" daar trappen aleen feyenoorders in.
Voor Wigan was hij erg duur (reserve!) voor feyenoord is hij een koopje. Ja, dat kun je geloven.
Het salaris heeft Van Geel al eerder genoemd, ruim voor de hernieuwde interesse van feyenoord.
Voor Wigan was hij erg duur (reserve!) voor feyenoord is hij een koopje. Ja, dat kun je geloven.
Het salaris heeft Van Geel al eerder genoemd, ruim voor de hernieuwde interesse van feyenoord.
Natuurlijk zegt hij dat als een rechtvaardiging, maar voor zijn tegenstanders maakt dat niet uit. Haalt hij Landzaat, dan is die niet goed genoeg; haalt hij Landzaat niet, had hij hem moeten halen.Arthur schreef:Hij zegt dat om niet de indruk te geven dat hij is afgetroefd door Feyenoord. Ik kan er niet over oordelen of dat gebeurd is, maar ten eerste hoef ik Landzaat niet en ten tweede ging het verhaal over de hoge salariseisen inderdaad al langer.
Voor alle duidelijkheid, MvG heeft deze zomer geblunderd door geen opvolgers te halen voor Stam en Grygera (Sneijder is mislukt, kan gebeuren, want Ajax stelt helaas niet zo veel meer voor, spelers komen alleen als er erg veel wordt betaald), ik heb niet de behoefte om hem overal op aan te vallen. Silva, Kuffour komen een half jaar te laat.
Landzaat speelde weinig meer, maar was grootverdiener, hij mocht weg en MvG heeft enkele keren aangegeven dat Landzaat te duur was (salaris). Zal Landzaat wel een paar miljoen per jaar hebben ingeleverd om voor zijn grote liefde feyenoord te spelen. Droom lekker verder.
In dat artikel zegt Van Geel niets over Feyenoord, hoor. En hij suggereert ook niets. Hij zegt alleen dat Landzaat bij Ajax veruit de best betaalde spelers van Ajax had moeten worden. De rest komt van journalisten.LucaS schreef:Hoho, van Geel begint over Feyenoord. Hij suggereert dat Landzaat bij Feyenoord (veel) meer verdient dan Luque. Zal lekker vallen bij de selectie van Feyenoord.Bertje schreef:Kan, maar ik vind het buitengewoon oncollegiaal. Feyenoord heeft niets met de problemen van Ajax te maken.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Daarmee zegt hij natuurlijk ook dat Landzaat de best verdienende speler bij Feyenoord wordt. Misschien samen met Bronckhorst en MakaayBertje schreef:In dat artikel zegt Van Geel niets over Feyenoord, hoor. En hij suggereert ook niets. Hij zegt alleen dat Landzaat bij Ajax veruit de best betaalde spelers van Ajax had moeten worden. De rest komt van journalisten.LucaS schreef:Hoho, van Geel begint over Feyenoord. Hij suggereert dat Landzaat bij Feyenoord (veel) meer verdient dan Luque. Zal lekker vallen bij de selectie van Feyenoord.Bertje schreef:Kan, maar ik vind het buitengewoon oncollegiaal. Feyenoord heeft niets met de problemen van Ajax te maken.