Vitesse-Ajax 27-01-2008 (12:30)
- Daily Blind
Als als als telt niet.. Anders waren we allang kampioen geweest en zaten we nog in de CL.LucaS schreef:Dan kan allemaal best, maar als Suarez en Gabri die kansen gewoon maken, staat Ajax al weer voor. Die ballen missen was knapper dan ze maken
Kansen benutten is ook een kwaliteit die er bij veel niet is.
Wat zeuren ze over de klasse van Velthuizen. Dat schot van Heitinga was zwak.
Ik geloof nooit zoveel van verhalen als: 'we hadden kunnen winnen als...' De kansen niet maken, de wedstrijd laten lopen duidt op een gebrek aan kwaliteit.
Vitesse bijna op 2-0. Dit gaat moeilijk worden, mensen.
Ik geloof nooit zoveel van verhalen als: 'we hadden kunnen winnen als...' De kansen niet maken, de wedstrijd laten lopen duidt op een gebrek aan kwaliteit.
Vitesse bijna op 2-0. Dit gaat moeilijk worden, mensen.

Laatst gewijzigd door joey op zo jan 27, 2008 1:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
- Daily Blind
Ja daarom weet AJAX niet te winnen van Sparta, Nec 2x, VVV, NAc etc.. Ze scoren zo makkelijk en veel..LucaS schreef:Hou nou toch op; ajax is de ploeg met de meeste doelpunten en de meeste scorende spelers. Stel azijnzeikerds hier
Flikker toch op met dat positieve gelul. Hou ze zelf niet voor de gek ermee. AJAX speelt gewoon al weken zwak en inspiratieloos. 8x scoren tegen een zwak de Graafschap of 6x tegen een krachtenloos AZ zegt me weinig.
AJAX is nergens bij tegenstanders die wel direct scherp zijn en erin knallen.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
ff kijken stom balverlies waar het niet mag 1-0!!!LucaS schreef:Hou nou toch op; ajax is de ploeg met de meeste doelpunten en de meeste scorende spelers. Stel azijnzeikerds hier
Daarnaast krijgt Ajax een paar 100% kansen...
Vitesse countert en krijgt een paar 100% kansen.
Felheid is weer ver te zoeken.
Maar goed het is RUST en zoals gewoonlijk staat Ajax weer achter.
Weer op zoek naar een Interim coach..
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Precies. Al speelt Huntelaar wel dramatisch vandaag. Eerst niet naar de eerste paal toekomen toen Rommedahl doorkwam en daarna die pass/schot waar geen gedachte achter zat. Dat zijn gewoon ballen die moeten zitten.LucaS schreef:Tja, het zal wel. Ajax speelt gewoon behoorlijk, maar vergeet de kansen tot nu toe af te maken
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Huntelaar voetbalt ALTIJD dramatisch... maar hij scoort wel!Raymon schreef:Precies. Al speelt Huntelaar wel dramatisch vandaag. Eerst niet naar de eerste paal toekomen toen Rommedahl doorkwam en daarna die pass/schot waar geen gedachte achter zat. Dat zijn gewoon ballen die moeten zitten.LucaS schreef:Tja, het zal wel. Ajax speelt gewoon behoorlijk, maar vergeet de kansen tot nu toe af te maken
Die Urby mag ook wel weer terug naar de reserves! wat een drama die vent! stel van mij part vertongen daar op en Colin centraal want zo gaat er straks nog eentje in!
Genieten nog wel!LucaS schreef:Vreselijk, wat een negatievelingen. Jullie lijken wel feyenoorders. Ik zet hem maar weer uit die computer, en ga wel zonder jullie gehuil genieten

Ik weet wel dat je held Koster een succesje kan gebruiken, maar je moet niet overdrijven, zeg. Ajax brengt zichzelf steeds in de problemen of vergeet te scoren door domme fouten.
Het stinkt aan alle kanten!
Nou, Rommedahl staat te wachten op spelers die niet in kwamen lopen.Dat kon je dus goed zien aan Rommedahl zijn reactie.Raymon schreef:Precies. Al speelt Huntelaar wel dramatisch vandaag. Eerst niet naar de eerste paal toekomen toen Rommedahl doorkwam en daarna die pass/schot waar geen gedachte achter zat. Dat zijn gewoon ballen die moeten zitten.LucaS schreef:Tja, het zal wel. Ajax speelt gewoon behoorlijk, maar vergeet de kansen tot nu toe af te maken
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Dat bedoelde ik ook.Voetske schreef:Nou, Rommedahl staat te wachten op spelers die niet in kwamen lopen.Dat kon je dus goed zien aan Rommedahl zijn reactie.Raymon schreef:Precies. Al speelt Huntelaar wel dramatisch vandaag. Eerst niet naar de eerste paal toekomen toen Rommedahl doorkwam en daarna die pass/schot waar geen gedachte achter zat. Dat zijn gewoon ballen die moeten zitten.LucaS schreef:Tja, het zal wel. Ajax speelt gewoon behoorlijk, maar vergeet de kansen tot nu toe af te maken
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"