Ajax - Feyenoord 03-02-08
Mijn leven in Rotterdam wordt o.a. bepaald doorgoodfella schreef:Wedstrijd van het jaar. Op de wedstrijddag is het lastig voor mij om een hap door m'n keel te krijgen. Godgloeiende, wat ben ik altijd nerveus op die dag.
De uitslagen
De stand
De aankopen
Voor mij is het van levensbelang dat Ajax wint.

Verliezen in de Arena en dan helemaal terug naar Rotterdam, dat is leuk!Maarten127 schreef:winnen in de kuip is het mooiste wat er is.. er is niets mooiers dan al die balende en gefrustreerde kutkoppen te zien.. daar verliezen verziekt mijn seizoen... er is niets ergers dan diezelfde kutkoppen blij en gefrustreerd te zienJesse schreef:Liever Ajax - Feyenoord of Feyenoord - Ajax?

- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- Giacomo Puccini
Duffour zal toch niet mee doen, zo snel? Die heeft al jaren geen wedstrijd meer gespeeld. Laat hem eerst maar een paar weekjes meetrainen en ballen in Jong Ajax.
Vermaelen-Heitinga vertrouw ik de klus wel toe hoor. Op links Vertonghen, op rechts Silva. Het komt helemaal goed, of het weer 4-1 wordt net als vorig jaar weet ik niet, maar winnen doen we zeker.
Vermaelen-Heitinga vertrouw ik de klus wel toe hoor. Op links Vertonghen, op rechts Silva. Het komt helemaal goed, of het weer 4-1 wordt net als vorig jaar weet ik niet, maar winnen doen we zeker.
Ajax!
Nee, maar bekijk het programma (uit mijn hoofd)Jesse schreef:Volgens Demosthenes heeft Feyenoord de meeste kwaliteit van de eredivisie en moeten zij wel kampioen worden.
Ajax uit tegen
Heerenveen, Groningen, Twente, Roda, PSV (en psv thuis) en NAC en ???
feyenoord uit tegen
Sparta, Heracles, Willem II, de Graafschap en NEC
Het verschil lijkt me duidelijk. Ajax en AZ moeten winnen van feyenoord (ik blijf op twee keer AZ hopen)
feyenoord heeft niet de beste selectie; als dat bepalend is kan de competitie schriftelijk worden afgedaan, zet de deskundigen bij elkaar

Maar daaruit blijkt dat de Feyekutjes wel tegen clubs moeten die de punten hard nodig hebben dus die doen er alles aan om te winnen..Demosthenes schreef:Nee, maar bekijk het programma (uit mijn hoofd)Jesse schreef:Volgens Demosthenes heeft Feyenoord de meeste kwaliteit van de eredivisie en moeten zij wel kampioen worden.
Ajax uit tegen
Heerenveen, Groningen, Twente, Roda, PSV (en psv thuis) en NAC en ???
feyenoord uit tegen
Sparta, Heracles, Willem II, de Graafschap en NEC
Het verschil lijkt me duidelijk. Ajax en AZ moeten winnen van feyenoord (ik blijf op twee keer AZ hopen)
feyenoord heeft niet de beste selectie; als dat bepalend is kan de competitie schriftelijk worden afgedaan, zet de deskundigen bij elkaar