Of Robert en Thompson!Peter schreef:Inderdaad. Vooral Ball en Reiziger waren fantastische vondsten.
De Martin van Geel Topic
Moderator: mods
De T.Ajax liet te dure Landzaat lopen
AMSTERDAM, zondag
De tijd dat voetballers bij Ajax de hoogste salarissen opstrijken lijkt voorbij. Feyenoord gaat heel ver om in het jubileumjaar kampioen te kunnen worden, zo bleek uit de transfer van Denny Landzaat. Bij de concurrent in Amsterdam werd er met lichte verbazing op gereageerd. „Ik keek er inderdaad van op”, aldus technisch directeur Martin van Geel.
Nog niet zo lang geleden trachtte hij de middenvelder van Wigan naar Amsterdam te halen. In tegenstelling tot Feyenoord kon Ajax echter niet voldoen aan de hoge salariseisen. Ter vergelijking: Landzaat gaat in Rotterdam zelfs meer verdienen dan Albert Luque bij Ajax. „Dan had Landzaat dus veruit de best betaalde speler van Ajax moeten worden. En met alle respect voor Landzaat: voor hem wilden we geen uitzondering maken. Als het gaat om dit soort bedragen, haken wij af”, aldus Van Geel.
Blij met de punten ...
Hoe ze het doen ?, tja, Fortis mischien ?.Zwaar inzetten op het kampieonschap en de daaraan gekoppelde CL. inkomsten ?.
Kan me er wel iets bij voorstellen bij het verhaal, lijkt me sterk dat een basisspeler bij Wigan de helft van zijn salaris gaat inleveren om bij Feyenoord te voetballen ( of welke club dan ook) .Immers de reden waarom Landzaat vertrok naar het buitenland is nu juist dat daar een keer of tig meer wordt betaald dan in Nederland.
Kan me er wel iets bij voorstellen bij het verhaal, lijkt me sterk dat een basisspeler bij Wigan de helft van zijn salaris gaat inleveren om bij Feyenoord te voetballen ( of welke club dan ook) .Immers de reden waarom Landzaat vertrok naar het buitenland is nu juist dat daar een keer of tig meer wordt betaald dan in Nederland.
Blij met de punten ...
- Giacomo Puccini
Dat wist iedereen. Luque is geen Nederlander dus sentiment speelt geen rol, daarentegen komt hij wel uit de best betaalde competitie ter wereld. Dat hij als Spanjaard naar Engeland vertrekt zegt ook al iets..
Qua salaris betalen we de hoofdprijs voor hem, de transfersom daarentegen viel volgens mij erg mee.
Qua salaris betalen we de hoofdprijs voor hem, de transfersom daarentegen viel volgens mij erg mee.
Ajax!
- Daily Blind
En wel voor een half bejaarde Spanjaard die al jaren niks fatsoenlijks heeft laten zien. Niet dat ik Landzaat graag zou willen hebben, integendeel zelfs. Maar dit geeft toch wederom aan dat van Geel AJAX aan het stuk maken is.Voetske schreef:De T.Ajax liet te dure Landzaat lopen
AMSTERDAM, zondag
De tijd dat voetballers bij Ajax de hoogste salarissen opstrijken lijkt voorbij. Feyenoord gaat heel ver om in het jubileumjaar kampioen te kunnen worden, zo bleek uit de transfer van Denny Landzaat. Bij de concurrent in Amsterdam werd er met lichte verbazing op gereageerd. „Ik keek er inderdaad van op”, aldus technisch directeur Martin van Geel.
Nog niet zo lang geleden trachtte hij de middenvelder van Wigan naar Amsterdam te halen. In tegenstelling tot Feyenoord kon Ajax echter niet voldoen aan de hoge salariseisen. Ter vergelijking: Landzaat gaat in Rotterdam zelfs meer verdienen dan Albert Luque bij Ajax. „Dan had Landzaat dus veruit de best betaalde speler van Ajax moeten worden. En met alle respect voor Landzaat: voor hem wilden we geen uitzondering maken. Als het gaat om dit soort bedragen, haken wij af”, aldus Van Geel.
- Daily Blind
Hoe zit het eigenlijk met Martin van Geel onder de supporters? Hiervanuit Geneve volg ik de wedstrijden via internet, maar daar zie ik geen spandoeken, scheldserenades, protestacties tegen van Geel.
Wordt het anders niet eens tijd dat de supporters op gaan staan en zich massaal tegen dit wanbeleid van Martin van Geel gaan keren. Of gaan we braaf toe kijken hoe de club naar de vernieling wordt gebracht?
Wordt het anders niet eens tijd dat de supporters op gaan staan en zich massaal tegen dit wanbeleid van Martin van Geel gaan keren. Of gaan we braaf toe kijken hoe de club naar de vernieling wordt gebracht?
Volgens mij begint het nu langzaam te komen. Je ziet ook voor het eerst berichten over wanbeleid in de media. Maar ik denk dat het voorlopig onder de supporters wel mee zal vallen door de komst van Kuffour.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Toen had Kuffour zijn pijlen nog gerichte op Parizan en Sunderland..... Het is al knap dat Ajax hem van deze clubs heeft weten af te snoepen.Jöhnk schreef:Kan iemand mij misschien uitleggen waarom Kuffour nu pas komt en niet een paar weken eerder?
Je hebt inderdaad een goed punt. Hopelijk stellen journalisten diezelfde vraag ook als blijkt dat hij wekenlang nodig heeft om te trainen en wedstrijdfit te worden.
- Giacomo Puccini
Tja, zo kun je aan de gang blijven.Misschien dat de pareltjes, de absolute toppers waar van Geel naar hengelde ( veel gehoorde kreet hier, gewoon proberen ) het af lieten weten.Misschien wilde Kuffour nu pas weg bij As Rome, omdat ie er nu pas van overtuigd is dat ie toch geen kansen meer gaat krijgen.Allemaal speculeren maar niemand weet en kent het echte verhaal ..Jöhnk schreef:Kan iemand mij misschien uitleggen waarom Kuffour nu pas komt en niet een paar weken eerder?
Blij met de punten ...
- Cluijffert
Ach, Sunderland en Partizan is inderdaad in europe well het nivo van Ajax inmiddels.Jabu schreef:Toen had Kuffour zijn pijlen nog gerichte op Parizan en Sunderland..... Het is al knap dat Ajax hem van deze clubs heeft weten af te snoepen.Jöhnk schreef:Kan iemand mij misschien uitleggen waarom Kuffour nu pas komt en niet een paar weken eerder?
Je hebt inderdaad een goed punt. Hopelijk stellen journalisten diezelfde vraag ook als blijkt dat hij wekenlang nodig heeft om te trainen en wedstrijdfit te worden.
Ik had al langer in de gaten dat MvG op één of ander manier weigert gebruik te maken van de scouting. Opzich niet eens erg, maar ga dan geen middelmatige spelers uit die hoge hoed toveren. Eigenlijk vind ik héél zijn spelersbeleid prut. Het gaat niet alleen om aankopen. Er zit totaal geen idee achter '' de versterkingen'' en van doorselecteren lijkt die man helemaal geen kaas uit Alkmaar te hebben gegeten. Kortom, dit Ajax zal never nooit onder zijn technisch uit bewind naar grote hoogtes stijgen. Hij moet absoluut voor de grote beurt (oftewel zomerstop), het liefst z.s.m. natuurlijk, uit zijn zetel geschopt worden!Zlatan Son of God schreef:Hoe zit het eigenlijk met Martin van Geel onder de supporters? Hiervanuit Geneve volg ik de wedstrijden via internet, maar daar zie ik geen spandoeken, scheldserenades, protestacties tegen van Geel.
Het grootste probleem nog is: de uitspraak van zijn persoon omtrent zijn mogelijk gemaakte fouten. Hij kon er serieus géén één opnoemen! Dat betekent dat hij intern niet of nauwelijks feedback krijgt op zijn functioneren en dat bij Ajax in de top elke vorm van voetbal-knowhow ontbreekt. Ook van technisch bestuurder Heinrichs.
De fans, media, commissie (rapport komt in Feb uit?) en ledenraad zullen dus het werk van het bestuur moeten gaan overnemen. Ik doe al mijn best!
P.S.
Wat doe je trouwens in Geneve als ik vragen mag, Z.S.O.G.? Vakantie vieren?
AFCA!
- Ajaciedjuh
Uitlatingen Van Geel verbazen Feyenoord
zondag 27 januari, door HSAjax, Groningen, 14:30u, De Telegraaf
Feyenoord heeft met verbijstering gereageerd op de uitlatingen van technisch directeur Martin van Geel van Ajax. Die liet zondag in De Telegraaf weten, dat Denny Landzaat te duur was voor Ajax en dat de club daarom had afgezien van een transfer van Wigan Athletic naar Amsterdam.
Feyenoord reageerde zeer verbaasd op de woorden van Van Geel. "Die woorden zijn feitelijk onjuist en zelfs tendentieus", aldus de Rotterdamse club. "Nadat wij bij Wigan een bod hadden uitgebracht en de transfer rond was, heeft Ajax nog een hoger bod uitgebracht. Wigan liet daarop echter weten, dat de overgang naar Feyenoord al was beklonken."