Ajax - PSV 30-01-2008
-
- AT Toto winner 15/16
- Ajaciedjuh
Huntelaar / Suarez. Gelukkig zijn het aanvallers, dus als Ajax een goede wedstrijd speelt, dan moeten ze erbij kunnen zijn. Maar dat Huntelaar en psv en feyenooit speelt is klein.Demosthenes schreef:Maakte vorig jaar ook helemaal niets klaar.Alexander schreef:Affelay geschortst voor woensdag!
Bij Ajax staan er ook een paar "op scherp', Wie moet Ajax missen????
Ik lees zojuist dat ook Silva op scherp staat (wel een verdediger).
Silva speelt denk ik niet, Suarez moet geen schwalbe maken en Huntelaar moet een beetje lekker in de wedstrijd zitten zodat hij niet als een gefrusteerde maniak op het veld staat.
Moet te doen zijn.
Moet te doen zijn.

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Nee, ik ben niet vergeten dat De Zeeuw 20 à 30 meter met de bal aan zijn voet gewoon kon doorlopen, omdat Gabri en Davids met drie à vier tegenstanders werden geconfronteerd.Nihad schreef:Jij bent die 6-1 tegen AZ zeker nu al vergeten?
Nee, ik ben niet vergteen dat Koster Siem de Jong rechtsback zette;
Nee, ik ben niet vergeten dat Ajacieden geleerd is om nooit te protesteren, ook al is het doelpunt van AZ buitenspel
Nee, ik ben niet vergeten dat AZ zich terugtrok nan de 0-1;
Nee, ik ben niet vergeten welke resultaten AZ na die wedstrijd boekte en wat Ajax tegen NEC en NAC klaarmaakte.
Ik heb de eerste helft tegen Utrecht ook gezien!
Wie er moet scoren? Nu is het zo dat we én de meeste goals gescoord hebben dit seizoen én de meeste spelers die gescoord hebben. Dat lijkt me niet zo'n enorm probleem, dat scoren.Demosthenes schreef:3-0 !!! Wie moet er scoren? Wie heeft de creativiteit? Wie zorgt ervoor dat de 0 blijft staan?LucaS schreef:makkie, 3-0
Ik zie alleen competitiewedstrijden en kan me niet herinneren dat wij met drie doelpunten verschil wonnen. Jij wel?
Achterin hebben we Vermaelen weer en kan Silva spelen. Geeft de gelegenheid om de twee zwakste schakels van dits seizoen, Ogararu en Emanuelson te vervangen door mensen die wel kunnen verdedigen