Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hij mocht in de zomer al transfervrij vertrekken, want het schijnt niet zo'n lekkere jongen te zijn in de groep. Zegt natuurlijk allemaal vrij weinig, maar het is natuurlijk wel triest dat hij in de ontmoeting tussen Livorno en Roma er alles aan deed om de helft van de selectie door midden te schoppen. Na die pot is hij overigens ook nog voor 3 duels geschorst op basis van videobeelden, vanwege een welgemikte elleboog in het gezicht van Panucci.
Is niet veel maar elke cent die Ajax wil gaan besteden aan spelers moet een speler zijn die Ajax beter maakt of daar potentie voor heeft(Internationaal). Hoeveel zijn we nu al kwijt aan breedteaankopen? En hoeveel gaan we nog kwijt raken aan breedteaankopen?Waas schreef:Lindgren heeft in zijn contract een clausule op laten nemen dat hij ten alle tijde terug kan gaan naar Ajax, voor 2,5 miljoen.
VIAjax in verregaande onderhandelingen over Kuffour
26/01/2008 18:51
EXCLUSIEF - Ajax heeft in Italië een opvolger gevonden voor Jaap Stam. Sammy Kuffour staat op het punt naar Amsterdam te verkassen.
Martin van Geel was namens Ajax in Rome om de overgang te regelen. De missie van de technisch directeur lijkt te gaan slagen, want de onderhandelingen met AS Roma verkeren in een afrondende fase. Maandag wacht Kuffour een medische keuring.
Kuffour heeft dit seizoen nog niets kunnen laten zien. Afgelopen jaar speelde de 31-jarige Ghanees op huurbasis voor Livorno. De oud-international was na elf seizoenen Bayern München in 2005 naar Roma gekomen. Kuffour was in augustus in beeld bij Sunderland. Maar na een stage zag manager Roy keane af van het vastleggen van de Ghanese verdediger.
Als ik moest kiezen ook liever Lindgren als Engelaar en voor 2.5 Miljoen is het zeker niet veel. Maar een groot talent is het ook niet? Zal bij een elftal dat van zichzelf al een goed niveau heeft meer dan prima kunnen meespelen. Ajax heeft nu spelers nodig die de lat hoog leggen of hoger kunnen leggen. En dan niet een beetje hoger maar echt hoger. Spelers die uit kunnen groeien tot steunpilaren waaraan andere spelers zich qua niveau aan kunnen optrekken.Maurice schreef:Maxwell, Lindgren acht ik meer als versterking, geen breedte aankoop. Geweldig inzicht en balvast, iets wat we naar mijn mening nog missen. Ik zie hem graag komen.