Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Idd zeg. Roger is toch wel de meest dramatische aankoop geweest die ik ooit heb gezien. Die staat met stip op een.generaal schreef:Juanfran en Roger zijn nooit top geweest.Jöhnk schreef:Idd, Juanfran, Roger, Luque....leert hij het nou nooit? Geen uitgerangeerde spelers meer svp.brigade zuid schreef:Is Kuffour niet gewoon een gevalletje Luque? als je bij Livorno op de bank terecht komt ben ik er een beetje bang voor..
Zaakwaarnemer Engelaar ontkent einde aan interesse voor overstap naar Ajax
De zaakwaarnemer van Orlando Engelaar ontkende tegenover het ANP dat Engelaar al besloten heeft om het seizoen bij FC Twente af te maken. "Er is dus nog helemaal niets veranderd. Orlando wil graag naar Ajax maar gaat geen vertrek forceren. Hij heeft bij FC Twente laten weten dat hij hoopt dat beide clubs snel een akkoord bereiken. Gebeurt dat niet, dan blijft hij gewoon bij FC Twente. Hij staat daar namelijk nog anderhalf jaar onder contract. Maar laat het duidelijk zijn dat Engelaar klaar is voor een nieuwe stap in zijn loopbaan."
BRON: Planet.nl
Blij met de punten ...
Kuffour speelt voornamelijk op kracht, dus het lijkt me simpel: is hij echt fit, dan is hij meer dan welkom.Thomas schreef:Wat Kuffour betreft: ik ben sinds Luque een beetje huiverig om spelers te beoordelen over wedstrijden van anderhalf tot twee jaar geleden, maar een Kuffour in z'n goede dagen was natuurlijk geen koekenbakker.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Zijn eerste jaren bij BM vond ik hem niet al teveel, daarna had ie een goede periode al raakte ie op het laatst op een zijspoor.Tja, is een tijdje uit de picture, dus wie weet.Verder roept tegenwoordig elke krant in deze transfertijd dat speler x naar club y gaat.Ga je het naderhand terug lezen dan blijkt dat er maar weinig van die krantjes het bij het rechte eind hadden.
Blij met de punten ...
Heb het gevoel dat de transfer van Engelaar naar Ajax na dit weekend bekend wordt gemaakt.
Zou overigens een goede aankoop zijn, want ben altijd wel gecharmeerd geweest van Engelaar. Ons middenveld kan wel wat fysieke weerstand gebruiken en Engelaar lijkt me prima in dat plaatje passen. Daarbij heeft hij een enorm loopvermogen, multifunctionele techniek en scorend vermogen. Nog liever zou ik El Ahmadi zien komen, maar dat zal wel niet.
Zou overigens een goede aankoop zijn, want ben altijd wel gecharmeerd geweest van Engelaar. Ons middenveld kan wel wat fysieke weerstand gebruiken en Engelaar lijkt me prima in dat plaatje passen. Daarbij heeft hij een enorm loopvermogen, multifunctionele techniek en scorend vermogen. Nog liever zou ik El Ahmadi zien komen, maar dat zal wel niet.
-
- AT Toto winner 15/16
Als ze maar geen 8-10 miljoen gaan neerleggen, dan ben je in 1 klap misschien wel 1/3 van je aankoopvermogen kwijt.. en dat vind ik voor zo'n speler toch net wat teveel van het goede.. als het nou Modric was ofzo. Ik weet het niet met die Engelaar, het lijkt mij gewoon een speler idd voor het niveau Twente, Genk etc. precies dus waar die de afgelopen jaren heeft lopen ballen.robiono schreef: Zou overigens een goede aankoop zijn, want ben altijd wel gecharmeerd geweest van Engelaar..
[quote="brigade zuid"][quote="robiono"]
Zou overigens een goede aankoop zijn, want ben altijd wel gecharmeerd geweest van Engelaar..[/quote]
Als ze maar geen 8-10 miljoen gaan neerleggen, dan ben je in 1 klap misschien wel 1/3 van je aankoopvermogen kwijt.. en dat vind ik voor zo'n speler toch net wat teveel van het goede.. als het nou Modric was ofzo. Ik weet het niet met die Engelaar, het lijkt mij gewoon een speler idd voor het niveau Twente, Genk etc. precies dus waar die de afgelopen jaren heeft lopen ballen.[/quote]
Een bedrag van 6-7 miljoen is wel op z'n plaats. Het is de aanvoerder van Twente en dat zegt wel wat. Daarbij is hij ook international.
maar nogmaals, ik zie liever el ahmadi komen voor dat geld.
Zou overigens een goede aankoop zijn, want ben altijd wel gecharmeerd geweest van Engelaar..[/quote]
Als ze maar geen 8-10 miljoen gaan neerleggen, dan ben je in 1 klap misschien wel 1/3 van je aankoopvermogen kwijt.. en dat vind ik voor zo'n speler toch net wat teveel van het goede.. als het nou Modric was ofzo. Ik weet het niet met die Engelaar, het lijkt mij gewoon een speler idd voor het niveau Twente, Genk etc. precies dus waar die de afgelopen jaren heeft lopen ballen.[/quote]
Een bedrag van 6-7 miljoen is wel op z'n plaats. Het is de aanvoerder van Twente en dat zegt wel wat. Daarbij is hij ook international.
maar nogmaals, ik zie liever el ahmadi komen voor dat geld.
International?
Die 2 interlands dat hij heeft gespeeld? Mensen vinden het gewoon prima om maar zo 6/7 miljoen uit te geven aan Engelaar? Sorry hoor voor een middelmatige voetballer? Die gast is notabene door Steven Defour uit de basis gespeelt terwijl die nog maar 17 was. Wacht gewoon koop Defour in de zomer (als die nog haalbaar is) En laat Engelaar lekker bij Twente voetballen. Engelaar, Kuffour 

-
Begeerde Modric weet waar hij heen wil: Barcelona
05/02/2008 11:16
Luka Modric is hét grote talent van Kroatië. De 22-jarige middenvelder staat in de belangstelling van grote clubs. De international, die woensdag met zijn land aantreedt tegen het Nederlands elftal, heeft zijn voorkeur al kenbaar gemaakt.
'Het is mijn doel om komende zomer in een van de beste competities ter wereld te gaan voetballen. En Spanje trekt mij het meest, vooral Barcelona. Ik voel me vereerd dat die club belangstelling voor mij heeft', vertelt Modric op de website van de UEFA.
De jonge Kroaat van Dinamo Zagreb wees afgelopen zomer nog een aanbieding van Arsenal af. 'Arsène Wenger probeerde mij tegelijk met Eduardo da Silva te halen. Het was een eer dat zo'n grote coach mij wilde; een manager die bekend staat om zijn goede werk met jonge spelers. Maar ik besloot te wachten.'
Tenslotte is er de gelijkenis met Johan Cruijff. Modric heeft qua uiterlijk wel iets weg van de jonge Cruijff, bovendien speelt hij in de Kroatische nationale ploeg met rugnummer 14. En onlangs kreeg hij bezoek van enkele journalisten van El Mundo Deportivo. Als cadeau ontving hij een shirt van Barcelona met rugnummer 14. 'Daar maakte de journalist mij erg blij mee.'