Aankopen 2007/2008
Moderator: mods
Daar zijn we het allemaal over eens. Waarom haalt Ajax in de zomer geen Defour op en nu in januari geen Bradley? Laat die gasten maar vechten voor speelminuten.Jöhnk schreef:
Maar los daarvan: Ajax heeft veel meer mogelijkheden dan Groningen. Waarom moest dit zo lang duren? De hele wereld ligt open.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Daarnaast kan Ajax nog veel leren... Volgens de VI zou de Roover morgen avond al voor Groningen kunnen spelen.. Silva nog niet want de overschrijvingspapieren waren niet op tijd in orde....Thomas schreef:Wat een slagvaardigheid en uitstekend beleid van Groningen. Zie Lindgren, Sankoh, Suarez, Cahais, Berg, Bruno Silva en nu De Roover als voorbeeld.

Weer op zoek naar een Interim coach..
Jöhnk en ik hebben al eerder aangegeven gecharmeerd te zijn van hem, maar wat dachten we van Ruud Vormer? Z'n contract loopt komende zomer af en de gesprekken over een contractverlenging zijn nog niet gestart. Ideale situatie voor Van Geel om zich hier eens in te mengen. Op dit moment willen die jongens van AZ wel. En Ajax heeft een plekje vrij.
Verschil tussen de situatie Ajax-Groningen en Groningen-Sparta is natuurlijk wel dat zo een De Roover een clausule in zijn contract had staan ( las ik ook hier ergens dan). Dat scheelt natuurlijk wel. Als BS een clausule van 3.5 miljoen in zijn contract had staan was die transfer ook binnen een paar minuten geregeld.
Maar nog steeds goede zaken van Grunn. En 3 miljoen winst en De Roover erbij is toch niet heel verkeerd. Mits de overige 3 goed worden gebruikt dan.
Maar nog steeds goede zaken van Grunn. En 3 miljoen winst en De Roover erbij is toch niet heel verkeerd. Mits de overige 3 goed worden gebruikt dan.
IK GELOOF!!!!!!