Kenneth Vermeer
Moderator: mods
Dat doe ik dan ook niet. Voor het spel dat Ajax wil spelen is het echter wel van groot belang. De opbouw begint bij een keeper en een goede opbouw kenmerkt zich door tempo. Hoe beter de spelhervatting, hoe hoger het tempo.
Daarnaast is Vermeer natuurlijk ook gewoon een goede lijnkeeper. Die jongen heeft absoluut mogelijkheden.
Daarnaast is Vermeer natuurlijk ook gewoon een goede lijnkeeper. Die jongen heeft absoluut mogelijkheden.
Dus het hele team is afhankelijk van hoe snel en goed de keeper een doeltrap of uittrap neemt ? Dan zegt dat toch veel meer over de rest van dat team...een keeper bouwt niet op, een keeper zorgt ervoor dat hij geen gevaarlijke situaties inleidt en dat hij zoveel mogelijk doelpogingen van de tegenstander weet te stoppen. Dat men daar maar eens op gaat trainen.
Iemand als Hiele snapt dat, niet voor niets kan hij wel keepers beter maken. Helaas als een van de weinigen in Nederland.
Het totaalvoetbal waarbij de keeper een soort laatste man is wordt al erg lang niet meer gespeeld, dat is in de huidige tijd namelijk zelfmoord. Niemand speelt meer zo, maar men wil wel vasthouden aan de manier van keepen. Logisch.

Iemand als Hiele snapt dat, niet voor niets kan hij wel keepers beter maken. Helaas als een van de weinigen in Nederland.
Het totaalvoetbal waarbij de keeper een soort laatste man is wordt al erg lang niet meer gespeeld, dat is in de huidige tijd namelijk zelfmoord. Niemand speelt meer zo, maar men wil wel vasthouden aan de manier van keepen. Logisch.
Ik zei het eigenljik verkeerd, ik bedoelde dat daar alleen in Nederland waarde aan wordt gehecht. Maar de rest van de wereld zal wel gek zijnBertje schreef:Nederland...zou dat toevallig hier zijn?

Niemand speelt het goed. Waarom zou het dan ook al weer niet werken?Baseman schreef:Het totaalvoetbal waarbij de keeper een soort laatste man is wordt al erg lang niet meer gespeeld, dat is in de huidige tijd namelijk zelfmoord. Niemand speelt meer zo, maar men wil wel vasthouden aan de manier van keepen. Logisch.
Jouw woorden, niet de mijne.Ik zei het eigenljik verkeerd, ik bedoelde dat daar alleen in Nederland waarde aan wordt gehecht. Maar de rest van de wereld zal wel gek zijn
-
- AT Toto winner 15/16
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Vandaag kun je er weer eentje bij schrijven.Thomas schreef:Ik heb Aerts de afgelopen drie weken alweer twee blunders zien maken.Baseman schreef:Een prutsen is hij zeker niet, een topper ook niet overigens.Thomas schreef:Alsof Aerts garant staat voor het stoppen van ballen. Da's ook gewoon een prutser hoor.
Maar hij is zeker beter dan Vermeer...maar goed, dat was voor mij vooraf al duidelijk.
-
- AT Toto winner 15/16
Goede vraag. Voorlopig bewijzen ze bij Willem II dat een ervaren keeper gewoon altijd de voorkeur krijgt boven een talent. Aerts heeft nu al meer fouten gemaakt dan Vermeer dit seizoen, terwijl Vermeer meer wedstrijden heeft gespeeld. Ik vind Vermeer vooralsnog geen topper in spe, maar als hij nooit de kans krijgt, zal hij het zeker niet worden.brigade zuid schreef:Waarom staat Vermeer dan niet in de goal?
Vermeer had nooit naar Willem II moeten gaan, dat had ik hem vooraf al kunnen vertellen. Een jonge keeper die alles nog moet bewijzen bij een club die niet goed draaide, zijn 2 beste spelers verkocht, niets terug haalde en dus een grote kans had om onderaan mee te draaien.
Dat zijn geen voorwaarden voor Vermeer om lekker te kunnen wennen aan het niveau en te leren. Als een club onderaan staat heeft het namelijk erg weinig aan een jong talent in de goal, dan is een ervaren rustpunt veel belangrijker namelijk. Aerts mag dan wel blunders maken, Vermeer maakt die ook en Aerts voorkomt hachelijke situaties voor de goal met zijn coaching. Daarmee zeg ik niet dat Aerts een topper is, maar hij weet wel hoe het werkt in de Eredivisie. Waar Vermeer chaos veroorzaakte in zjin keepersgebied en alleen uit kon blinken als hij zijn reactievermogen op de lijn kon gebruiken.
Vermeer kan beter worden dan Aerts (niet veel beter, wel constanter), maar hij zit bij de verkeerde club op het verkeerde tijdstip. Alleen een toptalent houdt zich dan staande en dat is Vermeer niet.
Dat zijn geen voorwaarden voor Vermeer om lekker te kunnen wennen aan het niveau en te leren. Als een club onderaan staat heeft het namelijk erg weinig aan een jong talent in de goal, dan is een ervaren rustpunt veel belangrijker namelijk. Aerts mag dan wel blunders maken, Vermeer maakt die ook en Aerts voorkomt hachelijke situaties voor de goal met zijn coaching. Daarmee zeg ik niet dat Aerts een topper is, maar hij weet wel hoe het werkt in de Eredivisie. Waar Vermeer chaos veroorzaakte in zjin keepersgebied en alleen uit kon blinken als hij zijn reactievermogen op de lijn kon gebruiken.
Vermeer kan beter worden dan Aerts (niet veel beter, wel constanter), maar hij zit bij de verkeerde club op het verkeerde tijdstip. Alleen een toptalent houdt zich dan staande en dat is Vermeer niet.