Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008

Eindtoernooien, Olympische Spelen, de AT Toto, enzovoort
Gesloten
Daniel

Bericht door Daniel » ma jan 21, 2008 8:21 pm

www.soccernews.nl schreef:Ajax aast op FC Utrechter Pieters
Geplaatst op 21-01-2008 19:54 door Didier de Jong - Bron: AjaxInside

Erik Pieters staat nadrukkelijk in de belangstelling van Ajax. De speler van FC Utrecht zou vorige week benaderd zijn door de Amsterdammers. Volgens een fansite van Ajax is de leiding van Ajax momenteel druk bezig met die van FC Utrecht om een transfer rond te krijgen. Pieters heeft bij Utrecht nog een contract dat loopt tot medio 2011.

De jonge verdediger brak vorig seizoen definitief door bij FC Utrecht. Voor die club kwam Pieters tot nu toe 39 eredivisiewedstrijden in actie. Daarin wist hij één keer te scoren.

Overigens was Pieters ook op het EK 2007 voor spelers onder -21 jaar actief. Hij wist met Jong Oranje onder leiding van Foppe de Haan de titel in de wacht te slepen.
Jonge talentvolle back, ik zou dit toejuichen. But then again, bron is Ajaxinside.nl die het weer van een "betrouwbare bron binnen Ajax die dat aan hun heeft verteld." :drecul.gif:

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » ma jan 21, 2008 8:30 pm

betrouwbare bron binnen Ajax die dat aan hun heeft verteld."
Zeker van het vriendje van het vriendinnetje, van de dochter van de overburen van de parkeerwachter bij de Arena.....
Pompiedom

Daniel

Bericht door Daniel » di jan 22, 2008 5:05 pm

Het gerucht dat Pieters in de nadrukkelijke belangstelling van Ajax staat gaat steeds flinker rond. Ajax zou zelfs al gesproken hebben met Utrecht. :smallgrin.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di jan 22, 2008 5:06 pm

Gaat steeds sterker rond?? Kun je iets specifieker zijn?

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di jan 22, 2008 5:08 pm

Jöhnk schreef:Gaat steeds sterker rond?? Kun je iets specifieker zijn?
Het zal wel over dit stukje gaan:
'Ajax benaderde Pieters' 22 januari 2008

Erik Pieters Erik Pieters staat in de nadrukkelijke belangstelling van Ajax, zo meldt de AFCA Supportersclub. Volgens de organisatie is de verdediger (19) van FC Utrecht vorige week door Ajax benaderd. Het bestuur van FC Utrecht zou al met de clubleiding van Ajax in overleg zijn over een mogelijke transfer. Pieters, die vorig seizoen zijn definitieve doorbraak beleefde, heeft in de Domstad nog een contract tot de zomer van 2011.

Afgelopen zomer veroverde de jeugdinternational met Jong Oranje de Europese titel onder leiding van bondscoach Foppe de Haan. Met het aantrekken van Silva en de belangstelling voor Pieters lijkt Ajax de prioriteit te leggen bij de verdediging. Zo zou Orlando Engelaar (FC Twente) het vertrek van Hedwiges Maduro moeten opvullen. De captain van de Tukkers staat nog steeds bovenaan de verlanglijst van Ajax.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op di jan 22, 2008 5:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jan 22, 2008 5:08 pm

Is er een iets betrouwbaardere bron dan Soccernews4u (of zoiets) dat met dat bericht komt dan?
Laatst gewijzigd door FlaFlu op di jan 22, 2008 6:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » di jan 22, 2008 5:38 pm

Goede back, absoluut. Had hij nou van de zomer z'n contract verlengd?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di jan 22, 2008 5:39 pm

Thomas schreef:Is er een iets betrouwbare bron dan Soccernews4u (of zoiets) dat met dat bericht komt dan?
http://www.afcasupportersclub.nl/

Hier komt het vandaan. Geen idee of het betrouwbaar(der) is.

Justin
Contacteer:

Bericht door Justin » di jan 22, 2008 7:35 pm

Bradley hoopt op wintertransfer
Geschreven door Bart van de Laak op dinsdag, 22 januari om 17:49

Heerenveen’s Michael Bradley is niet van plan te wachten op de zomer vooraleer hij kan verkassen naar een andere werkgever. Volgens de Leeuwarder Courant hebben inmiddels al enkele Engelse en Duitse clubs interesse getoond in de Amerikaanse middenvelder. “Ik hou me er zelf niet mee bezig, maar als er op korte termijn een mooie club komt, gaan we het zeker overwegen”, zei de twintigjarige basiskracht tegen de Friese krant. “Heerenveen heeft me altijd perfect behandeld, maar elke voetballer, ook ik, heeft maar één leven en één carrière”, gaf Bradley aan dat hij het een stapje hogerop zoekt.

Vorige week liet Heerenveen-directeur Yme Kuiper nog weten de middenvelder in de zomer te willen laten gaan omdat in 2009 zijn contract afloopt. Bradley weigerde dat contract te verlengen waardoor de Friezen hem dit jaar moeten laten gaan willen ze hem niet transfer-vrij kwijtraken.

Bradley kwam dit seizoen acht keer tot scoren in negentien competitieduels. Dit seizoen groeide hij uit tot basiskracht bij Heerenveen.

Bron: voetbalzone.nl
Hoe makkelijk wil je het op je presenteerblaadje krijgen? Ook al vertrouw ik hierbij op Thomas, want ik ken de speler zelf niet goed genoeg.

Daniel

Bericht door Daniel » di jan 22, 2008 8:32 pm

In een filmpje op VI.nl gaven ze aan dat Van Geel een drukke week tegemoet gaat en zich ook uit de naad gaat werken en nu al zeer moeilijk bereikbaar is daardoor. Nou Van Geel, dit is je kans voor de opvulling (en we gaan erop vooruit) in de selectie nu Maduro weg is! Werk aan de winkel! Chop chop! :1evil.gif: :hupajax.gif: :666.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di jan 22, 2008 8:50 pm

Als van Geel Bradley durft te halen heeft ie weer een heel klein beetje goodwill bij me gekweekt.

elliquido

Bericht door elliquido » di jan 22, 2008 9:08 pm

1 voordeel ; verthongen en silva kunnen een wedstrijdje hard schieten doen
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Aristides

Bericht door Aristides » wo jan 23, 2008 12:34 am

Het is onbetrouwbaar transfernieuws, maar het staat in het AD en je weet maar nooit!

FC Groningen anticipeerde snel op het vertrek van Silva, door de Spartaan Sepp de Roover te strikken. De Belg wordt voor tweeënhalf jaar vastgelegd, met een optie voor nog twee seizoenen. ,,Toen bleek dat Silva zou vertrekken, hoopte ik al dat Groningen bij mij uit zou komen’’, aldus De Roover. ,,Dit is voor mij een prachtige stap en ik ben Sparta dankbaar dat ze me deze kans gunnen.’’ Op zijn beurt heeft Sparta rechtsback Murat Yildirim van Jong Ajax op het oog als opvolger van De Roover.

Danny Blind was erg enthousiast over middenvelder Murat Yildirim, Murat werd zelfs talent van het jaar!!! Ik was minder lyrisch, maar naar mij wordt niet geluisterd :aai.gif:

Mocht hij kunnen worden verkocht, dan is dat een grote pluim voor degene die dat realiseert, want ik kan me niet voorstellen dat Murat als back een grote toekomst tegemoet gaat.

robiono

Bericht door robiono » wo jan 23, 2008 7:30 am

In Rtvnh kwam gister het bericht dat Ajax nog voor 1 februari een vervanger aan wil trekken voor Maduro. Engelaar wat topfavoriet maar nu die te duur blijkt te zijn, oveweegd Ajax om Michael Bradley aan te trekken die weg mag bij Heerenveen. Zou een uitstekende investering zijn.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » wo jan 23, 2008 7:44 am

Ik zie de naam van Bradley niet op de website van RTVNH staan.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Toppie

Bericht door Toppie » wo jan 23, 2008 9:13 am

Is Dembele nu een optie aangezien er een leegloop dreigt bij AZ , ik zou die smoel van Brands en Scheringa weleens willen zien. Nou Louis nog een leningkje bij Frisia,lenen.nl Postkrediet , DSB de supporters hebben het met je gehad :smallgrin.gif:

Ronald!

Bericht door Ronald! » wo jan 23, 2008 10:15 am

Pieters: "Ik heb niks gehoord van Ajax"
Woensdag 23 januari 10:08 - Jasper Wiss
Pieters: "Ik heb niks gehoord van Ajax" Eredivisie - Op het internet circuleerde de afgelopen dagen het gerucht dat Ajax Erik Pieters zou willen inlijven. De verdediger van FC Utrecht weet hier echter niks van en heeft gelijk de geruchten de kop in gedrukt. In het Algemeen Dagblad geeft Pieters aan dat hij nog niks gehoord heeft van Ajax.

“Ik heb ook gelezen dat Ajax interesse heeft”, zegt de linksback in AD/Sportwereld. “Een paar vrienden hebben me er een sms’je over gestuurd. Maar het bericht klopt niet. Ik ben niet benaderd. Als het wel zo zou zijn, zou ik het echt eerlijk zeggen.”

Erik Pieters brak vorig seizoen door bij FC Utrecht onder trainer Foeke Booy. De 19-jarige jeugdinternational greep zijn kans toen Edson Braafheid naar FC Twente vertrok. Dit seizoen is hij onder trainer Willem van Hanegem zeker van een basisplaats. Hij miste pas één competitiewedstrijd dit seizoen vanwege een schorsing.
Voetbalcourant

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » wo jan 23, 2008 11:12 am

Mijn collega is kritisch Utrecht-supporter maar roemt Pieters al een tijdje als erg goede speler. Ik volg het allemaal niet zo, maar een ding weet ik wel: dat elke behoorlijk linksback beter is dan wat we nu hebben lopen.

Ik zal vanavond eens extra op hem letten.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo jan 23, 2008 11:35 am

Tiendalli werd ook geroemd door Utregtsupps toen ie naar Fnoord verkaste.

gaizka

Bericht door gaizka » wo jan 23, 2008 12:19 pm

Met Pieters en Bradley erbij zijn we al een heel stuk verder, dan kan Urby af en toe naar het middenveld waar hij meer tot zijn recht komt.

Ronald!

Bericht door Ronald! » wo jan 23, 2008 12:27 pm

Volgens Voetbal International zal Ajax deze week een tweede bod uitbrengen op Orlando Engelaar van FC Twente. De Amsterdammers willen Engelaar graag contracteren.

Ajax bood eerder drie miljoen euro, maar FC Twente wil zelfs vijftien miljoen euro. 'Als de situatie zo blijft, zal het lastig worden', zegt Van Geel.

'Maar we blijven hopen op zijn komst. Ik heb het idee dat sommige clubs de realiteit uit oog verliezen. Al gebiedt de eerlijkheid mij te zeggen dat we zelf de toon hebben gezet met de transfers van Sneijder en Babel', aldus de technisch directeur van Ajax.
Bron
Slechte bron, maar er wordt verwezen naar de VI.

Jesse

Bericht door Jesse » wo jan 23, 2008 12:30 pm

Niet toegeven, Twente! :ajaxscarf.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Justin
Contacteer:

Bericht door Justin » wo jan 23, 2008 12:37 pm

Ik heb het idee dat dit gewoon het oude bericht is.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jan 23, 2008 1:00 pm

robiono schreef:In Rtvnh kwam gister het bericht dat Ajax nog voor 1 februari een vervanger aan wil trekken voor Maduro. Engelaar wat topfavoriet maar nu die te duur blijkt te zijn, oveweegd Ajax om Michael Bradley aan te trekken die weg mag bij Heerenveen. Zou een uitstekende investering zijn.
Staat dat ergens op de site, Robiono?

Namen als Pieters en Bradley, daar word ik tenminste een beetje blij van. Jammer dat ik Pieters niet nog eens in actie kan zien vanavond, al ga ik de wedstrijd morgen wel terugkijken.

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » wo jan 23, 2008 1:10 pm

brigade zuid schreef:Tiendalli werd ook geroemd door Utregtsupps toen ie naar Fnoord verkaste.
Klopt. Ik kan er persoonlijk ook helemaal niks van zeggen. Daar volg ik - eerlijk gezegd - het andere voetbal te weinig voor. Ik heb alleen verstand van Ajax. maar dan ook meteen heel erg veel verstand! :hypocrite.gif:
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Gesloten