Jij wilde Engelaar toch bij PSV hebben?Baseman schreef:Al zou het echt top zjin als Engelaar alsnog wordt gehaald
Wat zou Ajax betaald hebben?
Moderator: mods
Volgens RTVNoord is het nog niet helemaal rond .......FC Groningen en Ajax praten over transfer Silva
GRONINGEN - FC Groningen en Ajax zijn in gesprek over een transfer van Bruno Silva.
Beide partijen hebben maandagavond onderhandeld, maar zijn er toen niet helemaal uitgekomen. Dinsdag wordt er verder gesproken. Ajax en Silva zijn het al wel eens geworden over een contract voor 4,5 jaar. Silva gaat ervanuit dat de transfer dinsdag rond komt en dat hij woensdag al voor Ajax kan spelen in de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht. De Amsterdammers zouden 2,5 miljoen euro hebben geboden voor de verdediger.
Directeur Nijland van FC Groningen liet onlangs weten dat zijn club geen enkele speler laat gaan in de winter. Silva heeft de Groningers echter voor het blok gezet door niet meer voor de FC te willen spelen. Afgelopen zondag zei trainer Ron Jans dat Silva wat hem betreft per direct mag vertrekken. Dit lijkt de zaak in een stroomversnelling te hebben gebracht.
Ach ja, als je niks haalt en je laat Ogadrama staan weet je zeker dat het fout gaat. Ik sta niet superpositief tegenover de komst van Silva, maar misschien is het net het type dat we nodig hebben. Speler met een goede duelkracht en meestal wel voorop in de strijd gaat.Baseman schreef:Met als verschil dat Trabelsi vele klassen beter was !
Geweldige aankoop van Van Geel, de zoveelste middelmatige speler die miljoenen heeft gekost![]()
Al zou het echt top zjin als Engelaar alsnog wordt gehaald, helemaal als zijn komst inhoudt dat Defour niet gaat komen...
Ja ?Jöhnk schreef:Jij wilde Engelaar toch bij PSV hebben?
Defour heeft meer verdedigende kwaliteiten dan alle middenvelders (op Simons na) van PSV bij elkaar.Baseman schreef:Zou ook leuk zijn: Perez, Engelaar en Defour...en Davids die of stopt of minder gaat voetballen. Dan kun je de verdediging van Italie er neer zetten en nog in grote problemen komen.
Hij krijgt van mij absoluut de kans om m'n ongelijk te bewijzen. Hij zal ook wel niet compleet floppen, maar hij heeft natuurlijk overduidelijke minpunten. Voordeel: het is niet zo'n slappe hap als Ogararu. En bovendien: als hij presteert hebben we waarschijnlijk de komende vijf jaar een degelijke rechtsback. Ik denk namelijk niet dat er nog clubs zijn die over twee jaar op deze speler zitten te wachten.Spijker schreef:Niet als ik bovenstaande reacties van de AT experts mag geloven. Ogararu is z'n plek iig kwijt. Dan heb je straks met bijvoorbeeld Silva, Heitinga, Vermaelen en Vertonghen weer een aardige defensie staan.
Hup Twente!'Engelaar krijgt nieuw aanbod van FC Twente'
22/01/2008 11:55
In antwoord op de toenadering van Ajax onderneemt FC Twente pogingen het contract van Orlando Engelaar open te breken.
Volgens TC Tubantia kan Engelaar zijn verbintenis verlengen tot medio 2011. Voorzitter Joop Munsterman is optimistisch gestemd: 'Ik ga ervan uit dat ons dat gaat lukken.'
FC Twente wil met het aanbod Ajax de wind uit de zeilen halen. Engelaar, die in Enschede nog vastligt tot medio 2009, staat niet onwelwillend tegenover een overgang naar Amsterdam. De middenvelder wacht af of de clubs elkaar kunnen vinden in een afkoopsom. De Tukkers hebben echter aangegeven niet te willen meewerken.