Godenzonen
Moderator: mods
Maar reageerde hij op de vraag of Silva en Engelaar komen of kwam hij zelf met die namen? Want als hij er zelf mee kwam neem ik aan dat Ajax alleen met hun twee bezig is, maar mocht het een vraag zijn, dan heb ik nog kleine hoop dat Ajax ook met andere spelers bezig is.Koster vertelde niets nieuws. Ajax is bezig met Silva en Engelaar.
Pompiedom
Hij kwam dus niet. Ze hadden niet eens een studio, dus ik neem aan dat van zijn komst nooit sprake is geweest.Daniel_vT schreef:Und?
BTW, de Telegraaf-journalist Youri van de Busken, bij wie men te gast was, zei dat Ajax zich ook had gemeld voor El Ahmadi. Twente had daarop gezegd: 'Sluit maar achteraan de rij aan.'

Het stinkt aan alle kanten!
Dat is dan eindelijk eens een gerucht(je) waar ik wel blij van zou worden als het waar is. Als we dan toch veel geld moeten betalen doe ik dat liever voor El Ahmadi. Bij hem is, in vergelijking met Engelaar, nog veel meer groei te verwachten. Die jongen is geloof ik pas 22.
Maar goed. Of we dit serieus moeten nemen? Ik hoop maar dat Martin inderdaad op oorlogspad is vanavond en ons op korte termijn positief verrast.
Maar goed. Of we dit serieus moeten nemen? Ik hoop maar dat Martin inderdaad op oorlogspad is vanavond en ons op korte termijn positief verrast.
Nil volentibus arduum
Dat blijkt, want zelfs Adriaanse is een keer (één keer) kampioen geworden.LucaS schreef:De meest gestoorde debiel kan wel eens een toevalstreffer maken

Ik vind het beleid van MVG wisselend. Soms goed, soms slecht. Het aankoopbeleid is zeer matig, maar daar is hij niet alleen verantwoordelijk voor. We hebben een kudde scouts lopen.
Het stinkt aan alle kanten!