AFC Ajax - FC Utrecht 23-01-2008
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Dus overhevelen vanuit Jong Ajax? wie was er nou hoofd jeugd opleidingen... Die zal er dus wel geen vertrouwen in hebben.... op De Jong en v.d. Heijden na.Jesse schreef:Geopperd in de Engelse zone: is het een idee om met Heitinga en Colin in het centrum en Vertonghen op links te spelen? Wie er rechts achterin komt maakt me niet zoveel uit, zolang het maar geen Ogararu is.
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

Ik zal het maar vast vertellen. We gaan dit wederom niet winnen. Utrecht heeft het in uitwedstrijden vrij aardig gedaan en is sowieso wel in goede doen op dit moment. Over het huidige niveau Ajax hoef ik hier niets te vertellen. We spelen thuis, daar hebben de heren moeite mee want dan is de druk hoog. En ze zullen nog wel moe zijn omdat ze op een slecht veld hebben gespeeld.
Ik ben bang voor een nederlaag.
Ik ben bang voor een nederlaag.
Nil volentibus arduum
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
-
Ja Ramzi scoorde 3 keer toen.... Toen kon ik wel door m'n stoel heenzakken.Demosthenes schreef:Was toch dat Ramzi-verhaal toen?Nihad schreef:Nee
Het werd destijds 1-4
We kregen er zelfs een pingel niet in.
Vorig seizoen was de verdediging de eerste tien minuten ook de draad kwijt, gelukkig kon Utrecht er weinig mee!
Geen paniek:
Training dinsdag in aanloop naar Utrecht besloten
De training van dinsdagmorgen, de laatste training in aanloop naar het duel tegen FC Utrecht van woensdagavond, is besloten, zo meldt Ajax vandaag. De training zal daarvoor in de Amsterdam Arena plaatsvinden om 10.30 uur.
Bron: AN
Ik kan niet wachten op het ongetwijfeld geniale plan wat we aan het uitwerken zijn.
Training dinsdag in aanloop naar Utrecht besloten
De training van dinsdagmorgen, de laatste training in aanloop naar het duel tegen FC Utrecht van woensdagavond, is besloten, zo meldt Ajax vandaag. De training zal daarvoor in de Amsterdam Arena plaatsvinden om 10.30 uur.
Bron: AN
Ik kan niet wachten op het ongetwijfeld geniale plan wat we aan het uitwerken zijn.
Nil volentibus arduum