Ajaciedjuh schreef:Engelaar wil wel naar Ajax (zie VI-filmpje).

Zoals ik net al zei. Jij komt met een naam zonder ook maar enige poging te doen om dat te onderbouwen. Dan kun je verwachten dat daar misschien wel wat minder serieuze reacties op komen. Als je nou gewoon even had verteld waarom je hem een optie vind is het waarschijnlijk een heel ander verhaal. Want dan zou ik die opmerking niet hebben gemaakt.gertjuh410 schreef:Gelukkig onderbouwde jij je reactie wel!
Je kunt ook normaal vragen.. Waarom vind je de Roover dan zo goed?
Maar meteen weer proberen iemand voor gek te zetten..
Wat wil je bereiken met zulke reacties?
Dat geeft meer aan over jouw niveau dan over het mijne hoor!
K was gewoon benieuwd wat jullie van hem vonden mja..
Op www.fcgforum.nl wordt gemeld dat Sören Lerby de zaakwaarnemer is van die Cahais. In dat geval zal hij wel bij Ajax aangeboden zijn.WP_LeGeNd schreef:Als ik nou ook weer hoor dat Groningen achter die Cahais aanzit denk ik ook... moet Ajax niet achter dit soort talentjes aanzitten?
Eens. Silva is een betere rechtsback dan Oga, maar dan vooral omdat hij wel een krachtspeler is en inzet toont. Het is verder absoluut niet het type speler of het soort aankoop waar Ajax op zit te wachten. Het geld dat we in hem investeren zien we hoe dan ook niet meer terug.brigade zuid schreef:We moeten wel oppassen dat we blij gaan worden van Silva omdat ie beter zou zijn dat Oga.. kan misschien zo zijn maar het is en blijft wel middelmaat en daar moeten we niet tevreden mee zijn.