Ik houd hem nergens verantwoordelijk voor. Hij had nooit trainer van Ajax mogen worden. Ik weet wel dat HtC continu met MVG in de clinch lag omdat allerlei spelers niet haalbaar waren volgens MVG. Nu horen we dat verhaal opnieuw.Rishi schreef:We kunnen Koster toch niet verantwoordelijk houden voor het niet aankopen van verdedigers?
NEC - AJAX 20-1-2008
Laatst gewijzigd door joey op zo jan 20, 2008 5:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
-
Dus als de selectie dusdanig niet in evenwicht is dat geen enkele trainer er mee kampioen zou kunne worden, moeten we daar de trainer verantwoordelijk voor stellen en niet de TD?
Zoals indertijd ook al met de discussie over Blind; je moet een trainer beoordelen op de (fitte) selectie die hij tot beschikking heeft
Zoals indertijd ook al met de discussie over Blind; je moet een trainer beoordelen op de (fitte) selectie die hij tot beschikking heeft
-
Volgens mij wel.Bertje schreef:Koster is verantwoordelijk voor de prestaties van het eerste elftal. Lijkt me geen hogere wiskunde, toch? Hij wordt niet betaald om de selectie een klein jaar van bezigheidstherapie te voorzien.
Koster heeft volgens mij helemaal niks te zeggen. Van Geel gaat over de aankopen en Koster moet het maar doen met het zooitje dat iedere dag in de Arena komt opdraven. Ik heb geen hoge dunk van het beleid dat Ajax voert, dus het zal me niks verbazen als ze Koster lekker laten aanmodderen.
Volgens mij is Van Geel al met volgend seizoen bezig....
Natuurlijk moet ook de TD verantwoordelijk gehouden worden, maar dit slaat echt helemaal nergens meer op. Achterin was het al een ramp, maar nu zijn ze zelfs voorin en op het middenveld de kluts kwijt. Dat mag je een trainer aanrekenen. Deze selectie is namelijk nog wel een stuk beter dan die van NEC.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Ach gossie, arme Adri is opeens hoofdtrainer van Ajax en dat lijkt iets te moeilijk voor hem. Het kan nu eenmaal gebeuren dat je selectie minder wordt door blessures en schorsingen, maar iets van combinatievoetbal of positiespel verwacht ik wel. Is dat allemaal te veel gevraagd omdat we een paar verdedigers missen? Dan moet het maar van beleving en inzet komen. Maar zelfs dat kan Koster blijkbaar niet overbrengen.GangstaRiB schreef:Koster heeft volgens mij helemaal niks te zeggen. Van Geel gaat over de aankopen en Koster moet het maar doen met het zooitje dat iedere dag in de Arena komt opdraven. Ik heb geen hoge dunk van het beleid dat Ajax voert, dus het zal me niks verbazen als ze Koster lekker laten aanmodderen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Exact hetzelfde als Koster. Beide kunnen ze niet beter. Colin is gewogen en te licht bevonden, dat dient hij gewisseld te worden. Koster idem dito.Daniel_vT schreef:Als Colin niet beter kán presteren kun je hem dat helemaal niet aanrekenen, dan is het de fout van degene die hem heeft aangekocht.Jabu schreef:Als Colin niet presteert kan je hem dat inderdaad aanrekenen.
Natuurlijk kun je Colin wel afrekenen op zijn prestaties. Colin wordt betaald om goed te presteren. Doet hij dat niet, dan mag hij daarop afgerekend worden.Daniel_vT schreef:Als Colin niet beter kán presteren kun je hem dat helemaal niet aanrekenen, dan is het de fout van degene die hem heeft aangekocht.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Hoe weten wij nou dat Koster niet beter kan? Die vent wordt helemaal gek van dat gepruts van de verdedigers die hij nu heeft.....wat moet hij doen? Hij probeerde Maduro als rechtsachter, daarna zelfs Siem de Jong!!!!! Colin staat er weer in. Belachelijk gewoon.
Voor clubs als NEC en NAC is het makkelijk voetballen tegen dit Ajax.
AZ denkt een topclub te zijn en doet een beetje stoer...na de 2-1 lekker aanvallen en proberen te winnen in de Arena. Ruimte weggeven, hoppa 6-1.
Als Ajax tegen NEC in eenzelfde situatie had voorgestaan was het nooit 6-1 geworden omdat NEC zich lekker zou ingraven. Dat is het verschil tussen een topclub ( of wat daar van over is) en een middelmatige ploeg ( eigenlijk hoort Ajax ook tot dat rijtje).
Geef Koster lekker nog tot het einde van het seizoen want het schiet niet op om hem te ontslaan. Pas als hij na een aantal trainingsweken met een fitte selectie nog geen vooruitgang kan boeken mogen we concluderen dat hij niet geschikt is. Op dit moment is dat onterecht. Zeker in de situatie waarin hij moet werken.
Voor clubs als NEC en NAC is het makkelijk voetballen tegen dit Ajax.
AZ denkt een topclub te zijn en doet een beetje stoer...na de 2-1 lekker aanvallen en proberen te winnen in de Arena. Ruimte weggeven, hoppa 6-1.
Als Ajax tegen NEC in eenzelfde situatie had voorgestaan was het nooit 6-1 geworden omdat NEC zich lekker zou ingraven. Dat is het verschil tussen een topclub ( of wat daar van over is) en een middelmatige ploeg ( eigenlijk hoort Ajax ook tot dat rijtje).
Geef Koster lekker nog tot het einde van het seizoen want het schiet niet op om hem te ontslaan. Pas als hij na een aantal trainingsweken met een fitte selectie nog geen vooruitgang kan boeken mogen we concluderen dat hij niet geschikt is. Op dit moment is dat onterecht. Zeker in de situatie waarin hij moet werken.
IK GELOOF!!!!!!
-
Die eerste zin die jij hier neerzet, dacht ik toen ik hoorde dat Koster het stokje van HTC overnam. Koster is een aardige gozer maar kan het blijkbaar niet overbrengen.Jesse schreef:Ach gossie, arme Adri is opeens hoofdtrainer van Ajax en dat lijkt iets te moeilijk voor hem. Het kan nu eenmaal gebeuren dat je selectie minder wordt door blessures en schorsingen, maar iets van combinatievoetbal of positiespel verwacht ik wel. Is dat allemaal te veel gevraagd omdat we een paar verdedigers missen? Dan moet het maar van beleving en inzet komen. Maar zelfs dat kan Koster blijkbaar niet overbrengen.GangstaRiB schreef:Koster heeft volgens mij helemaal niks te zeggen. Van Geel gaat over de aankopen en Koster moet het maar doen met het zooitje dat iedere dag in de Arena komt opdraven. Ik heb geen hoge dunk van het beleid dat Ajax voert, dus het zal me niks verbazen als ze Koster lekker laten aanmodderen.
Verder is het voetbal er totaal uitgesloopt. Waar zijn de tijden gebleven dat je op iedere positie een concurrent van elkaar had en dat Ajax tegenstanders als NEC van het kastje naar de muur tikt.
Ik wil Ajax terug!

Hij zou ze kunnen leren beter te verdedigen.Rishi schreef:Hoe weten wij nou dat Koster niet beter kan? Die vent wordt helemaal gek van dat gepruts van de verdedigers die hij nu heeft.....wat moet hij doen? Hij probeerde Maduro als rechtsachter, daarna zelfs Siem de Jong!!!!! Colin staat er weer in. Belachelijk gewoon.
Dan graaft Koster zich toch ook in?Voor clubs als NEC en NAC is het makkelijk voetballen tegen dit Ajax.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!