Luque, Delorge, Collin, Lindenbergh, Rommedahl, Ogadrama. Zeg het zelf maar....Hij is waarschijnlijk enorm gegroeid in Almelo. Of de standaard van Ajax is ernstig gedaald.
Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Heb even gekeken op een forum van Heracles en die Klavan is dus aanvallend wel sterk. Ze vinden hem alleen verdedigend stukken minder dan Looms. Echt wat voor ons.Duke schreef:Hij is waarschijnlijk enorm gegroeid in Almelo. Of de standaard van Ajax is ernstig gedaald.joey schreef:Het zal toch niet?????![]()
Die speler is jaren geleden door Ajax al te licht bevonden.
Ron Jans wil Silva niet meer, lees ik op www.fcgforum.nl En ik hoor het hem niet ook zeggen in LdL. Die zal dus wel komen, helaas. 

Het stinkt aan alle kanten!
Ik mag toch hopen dat Van Geel dit waardeloze gedrag gaat niet belonen.
Dit soort manipulators moet je toch niet willen hebben in je selectie.
Laat hem maar lekker gaan werken in die friettent die de supporters van Groningen noemen.
Dit soort manipulators moet je toch niet willen hebben in je selectie.
Laat hem maar lekker gaan werken in die friettent die de supporters van Groningen noemen.
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
- gertjuh410
Ik ben voor Sepp de Roover als rechtsback als we het dan toch in Nederland moeten zoeken!
Sankoh vind ik niks en Bruno Silva ken ik te slecht om over te oordelen!
Ik verwacht/hoop om eerlijk te zijn ook dat Louis van Gaal volgend jaar weer bij ons aan de slag gaat!
Az is over een 2 jaar DE nr 1 van Nederland als het zo doorgaat.. Vergelijk hun selectie met de onze..
Op dit moment zijn ze er misschien nog niet maar Louis heeft wel een mooi fundament gebouwd!!
Sankoh vind ik niks en Bruno Silva ken ik te slecht om over te oordelen!
Ik verwacht/hoop om eerlijk te zijn ook dat Louis van Gaal volgend jaar weer bij ons aan de slag gaat!
Az is over een 2 jaar DE nr 1 van Nederland als het zo doorgaat.. Vergelijk hun selectie met de onze..
Op dit moment zijn ze er misschien nog niet maar Louis heeft wel een mooi fundament gebouwd!!
- gertjuh410
Wat zijn jullie weer lekker kort door de bocht! Toen ik het aan het typen was zag ik de goal van de Roover pas. Had geen idee dat hij gescoort had.
Daarnaast zie k nogal wat wedstrijden van Sparta omdat mijn vader fan van Sparta is.
Die jongen is wat mij betreft 1 van de betere rechtsbacks in de eredivisie, daarom noem ik zijn naam.
Daarnaast is hij nogal wat jonger dan Bruno Silva en kost hij ons waarschijnlijk niet 3 miljoen!
Ik ben niet iemand die hier mee gaat zitten lullen over Defour, 'd Allesandro en in mindere mate Bradley enz. enz.
Die heb ik namelijk te weinig zien spelen om er een goed oordeel over te hebben.
Misschien moeten bepaalde mensen daar eens een voorbeeld aan nemen
Daarnaast zie k nogal wat wedstrijden van Sparta omdat mijn vader fan van Sparta is.
Die jongen is wat mij betreft 1 van de betere rechtsbacks in de eredivisie, daarom noem ik zijn naam.
Daarnaast is hij nogal wat jonger dan Bruno Silva en kost hij ons waarschijnlijk niet 3 miljoen!
Ik ben niet iemand die hier mee gaat zitten lullen over Defour, 'd Allesandro en in mindere mate Bradley enz. enz.
Die heb ik namelijk te weinig zien spelen om er een goed oordeel over te hebben.
Misschien moeten bepaalde mensen daar eens een voorbeeld aan nemen

- Ajaciedjuh