We waren dit seizoen net 5 speelronden onderweg en het had er al weg van dat de traditionele top 3 weer in ere was hersteld. Tenminste, dat gevoel was overheersend bij mij aanwezig. We zitten nu al over de helft en de gehele subtop is ingelopen.brigade zuid schreef: Ach als clubs als H'veen en Twente echt zaken kunnen doen laten ze het ook gewoon liggen.. Psv en AJAX kunnen 10 x verliezen en dan nog gaat het tussen hun om het kampioenschap.
NEC - AJAX 20-1-2008
Hij zal toch verdomme een keer wakker moeten worden! Anders moet het maar kwaadschiks! Ditmaal zag ik ook de technisch bestuurder naast hem zitten. Dus wat betreft de fiattering van een transfer, zal dat ongetwijfeld vlotter gaan...Jabu schreef:Van Geel verkeert in een hele diepe winterslaap.Starring schreef:Jammer, we hadden kunnen inlopen en tegen de Boeren het kunnen afmaken. Hopen dat van Geel of bestuurder Heinrichs vandaag wakker zijn geworden?
- Ajaciedjuh
yes, nog een 1-1
Zo zie je maar wat een klasse team we hadden tegen az. Tegen 10 man spelen is niet makkelijk.
Zo zie je maar wat een klasse team we hadden tegen az. Tegen 10 man spelen is niet makkelijk.

Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op zo jan 20, 2008 2:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- martijn401
- Cluijffert
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
ik heb alleen ivm nachtdienst de laatste 25 min. gezien en volgens mij ook meer dan genoeg. Zeker als ik zie dat NEC(ramona gefeliciteerd
) 2 a 3 dotten van kansen heb zien krijgen en dat een Stekelenburg Ajax op de been hield. Als ik dan het commentaar hoor dat Ajax slecht was en niet fel genoeg aan de wedstrijd begon en dat NEC meer verdiende. Zeg....... Maar volgens mij schreeuwen we dit allemaal "word eens wakker, het is Gvd al 20 januari"Zeker als je bedenkt dat ook Psv gelijk speelt.

Weer op zoek naar een Interim coach..
- Ajaciedjuh
- martijn401
Die zin wordt in zijn mond gelegd hé, maar hij heeft wat dat betreft gelijk. Al ben ik mijn vertrouwen in deze bloempot ook kwijt.Ajaciedjuh schreef:Het management is bezig met aankopen en dat is essentieel om nog kampioen te worden, aldus koster.
Laatst gewijzigd door Starring op zo jan 20, 2008 2:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is de schuld van oa Koster.LucaS schreef:Is het nou de schuld van Koster, of omdat de selectie diep wegzakt, Jansma?
Ten Cate had geen Perez en Davids, maar liet Ajax acceptabeler speler dan Koster. Oja, Perez is idd gewoon een aanvaller. Koop 2 middenvelders en 2 verdedigers en ga lekker 4-4-2 spelen met Perez hangend op links.
- Cluijffert
Tja volgens sommigen was het prestatie van de spelers in eerst helft seizoen schuld van Ten Cate, dan zal het dieper weg zakken van het niveau ook wel wat te maken hebben met een 'degradtie candidat' trainer als Koster.LucaS schreef:Is het nou de schuld van Koster, of omdat de selectie diep wegzakt, Jansma?
Daar kan Koster ook niet aan doen, wel degeen die hem heeft aangesteld.
Ik heb al eerder gezegd, toen het weggaan van Ten Cate accepteerd werd en een tussen paus werd aangesteld, werd de kans op het kampioenschap weggooid.
- martijn401
- Ajaciedjuh