Remember NAC
Precies.
De 2 en zelfs de 6-0 ook. Met andere woorden, we moeten blij wezen dat hij die slechte lijn niet door heeft getrokken. Hij hersteld zich knap.Peter schreef:Uhm die 1-0 was houdbaar, hoor.Starring schreef:Steek staat een wereldpartij te keepen. Wauw!
Meen je dat nou? Ajax begint langzaam de controle te herstellen. Ok, controle is ook weer een groot woord. Ze bieden meer tegenstand, laat mij het zo stellen...Jöhnk schreef:Ik zit net weer een paar minuutjes te kijken, en we worden echt finaal weggetikt door NEK.
Waarin ik wel eerlijk moet toe geven dat Collin absoluut niet de mindere is. Zeker vandaag niet!!!LucaS schreef:Is erg overdreven inderdaad. NEK speelt ook waardeloos, en komt alleen in de tweede helft aan kansen omdat Ajax grote risico's neemt. Stel je voor, een driemansverdediging met én Emanuelson én Colin..
het is verbazen dat wij de fans dit gewoon accepteren.goodfella schreef:Onbegrijpelijk. 2 per seizoen laat Ajax zichverrassen door clubs uit de onderste regionen, maar dit seizoen is het standaard. Waarom niet eens een keer beleving? Ongelofelijk! Je krijgt gewoon neigingen om de spelers een tik op hun smoel te geven.
Ehh..die spelen ook tegen elkaar en laten dus punten liggen. Maar goed, Heerenveen is weer dichterbij gekropen en vanmiddag gaat Twente laten zien dat ze kampioen kunnen worden dit seizoen. Dat gevoel heb ik althans.brigade zuid schreef:Nou ff doorzetten dan maar als het niet teveel gevraagd is.. Psv ook nog steeds 1-1, het is toch ongelooflijk dat er geen andere ploegen zijn die kunnen profiteren van het gepruts van Ajax, Fnoord en Psv.