Zullen ze er wat van merken als je achter je pc'tje loopt aan te moedigen?Voetske schreef:In goede en slechte tijden .. maar jij dus niet ..Jöhnk schreef:Ze kunnen me wat. Ik ga schaatsen kijken.
Na!
NEC - AJAX 20-1-2008
- Ajaciedjuh
Als ie uberhaupt omzettingen gaat plegen, gebeurt dat pas in de 70ste minuut. Die man bakt er totaal niets van!martijn401 schreef:Kennedy eraf halen voor Leo en Suarez op rechts zetten.
Ik kijk het ook aan tot halverwege 2e helft, zie ik geen verbetering, dan ga ik ook wat anders doen. Jöhnk heeft groot gelijk. Ajax staat momenteel knap het wereldrecord prutsen te verbeteren. Oga gaat individueel al aan kop overigens.
Achterhoede moet meer aansluiten op het middenveld, maar die blijven met z'n alle op de middelijn hangen.Logisch natuurlijk met zoveel afwezigen.Voorin doet iedereen maar wat, had Suarez weer de kans om de bal op de uitzakkende vrijstande KjH te spelen.Verder bij bijna alle spelers veel balverlies.Men doet maar wat, Davids en Perez ( proberen ) zoeken steeds de combinatie op, terwijl de rest voor zichzelf staat te voetballen.
Steek is in top vorm de laatste tijd
Steek is in top vorm de laatste tijd

Laatst gewijzigd door 999 op zo jan 20, 2008 1:34 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- martijn401
- Ajaciedjuh
Siem staat op het middenveld. Ajax speelt met 3 man in de laatste lijn volgens mij.Jabu schreef:Hopelijk niet weer De Jong als rechtsback. Lens en Bobson maken gehakt van Urby en Ogararu/De Jong.
Laatst gewijzigd door Starring op zo jan 20, 2008 1:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.