Waarom lees ik hier niets over die vrije trap van Perez? Is hij soms heilig?
Ja.

En wedden dat die luie homo's dat weer als excuus gaan gebruiken.joey schreef:Dat heb je nu eenmaal als er in de winter gespeeld wordt. Wapen je er tegen, zou ik zeggen.
Ajax is allang niet meer zo goed dat het profiteert van een veld als een biljartlaken.
Zag je die inspeelpass van Vertonghen net? Voortaan toch meer via de lucht, hoor.Jesse schreef:En wedden dat die luie homo's dat weer als excuus gaan gebruiken.joey schreef:Dat heb je nu eenmaal als er in de winter gespeeld wordt. Wapen je er tegen, zou ik zeggen.
Ajax is allang niet meer zo goed dat het profiteert van een veld als een biljartlaken.
Jansma Sat Oct 6 2007 schreef:allen jaren had ik eigenlijk altyd het idee dat het wel goed zou komen met Ajax, maar voor het eerst is dat gevoel helemaal weg.
Als TC tussentijd vertrekt, dan we kunnen dit seizoen ook als verloren beschouwen. Spelers lopen onbewust minder hard voor een tussenpaus, helemaal als het een nobody als Koster is, een assistent of een bewezen loser (als trainer) als Gullit of Van het Schip.
Dus again geen kampioenschap. Daarna trekken we Van Basten aan als hoofdcoach... we hebben gezien hoe geweldig Nederland onder zijn leiderschap voetbalt, dus ook de komende twee jaar zijn weer opbouw waarna opnieuw zal blijken dat een rookie ex-Ajacied geen prestaties, nog sprankelend Ajax voetbal kan brengen. Dan zitten we inmiddels in 2010.
Mark my words... we zitten inmiddels veel dichter bij het nivo van feyenoord, dan dat van Psv... en we zakken dieper af.
Ik heb zin om een bom op dat kantoor van hem te gooien. DIT MOET JE TOCH G*DVERDOMME ZIEN, MARTIN!Jöhnk schreef:Jawel. En MVG kiest er willens en wetens voor om deze KUTselectie met deze KUTtrainer te laten doormodderen.