Beste man in de verdediging vandaag, en hij werkt er echt voor.Ik vind Colin goed verdedigen, is centraal duidelijk beter als op de backpositie.
God, wanneer leert die ogararu nou eens iets over waar hij moet staan in bepaalde situaties
Beste man in de verdediging vandaag, en hij werkt er echt voor.Ik vind Colin goed verdedigen, is centraal duidelijk beter als op de backpositie.
Of Ogararu. Die blijft al anderhalf jaar buiten schot.Beloki schreef:Inderdaad. Zonde dat de Ajax ''fans'' hem altijd moeten hebben ipv een Urby.Maurice schreef:Beste man in de verdediging vandaag, en hij werkt er echt voor.Ik vind Colin goed verdedigen, is centraal duidelijk beter als op de backpositie.
Perez zou het verschil maken in zulke wedstrijden. Daar reken ik nu op.Jöhnk schreef:Hij speelt een stuk beter\ dan de hooggeprezen Perez, Davids en Stekelenburg.
Even serieus, heb je het veld gezien? Ik probeer geen excuses te bedenken voor het walgelijke spel van Ajax, maar de omstandigheden zijn gewoon kut....Daniel_vT schreef:Dan mag Ajax dus ook geen thuiswedstrijden meer spelen? Hou toch op man, dat is geen excuus.