NEC - AJAX 20-1-2008
Demosthenes schreef:Met Drost, Sibum en Bobson dus gelijk drie debutanten bij NEC. Kivuvu, Worm en Van Beukering zijn het kind van de rekening. Lorezon Davids is er net als Olsson helemaal niet bij (blessure?).
Was dit nou een serieuze vraag overigens? ;)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Komp goeh jonge... ;)
Wie het kind van de rekening is... Ja... Been noemt Janssen, maar iedereen weet dat dat gewoon gelul is... Lens is zijn lievelingetje dus die zal hij nooit passeren.
Maaaarrrrrrrr... iedereen... een hssl leuke wedstrijd toegewenst... met wat voor resultaat dan ook... en ik heb het jullie gezegd... (helaas
) Heb vertrouwen!!
Wie het kind van de rekening is... Ja... Been noemt Janssen, maar iedereen weet dat dat gewoon gelul is... Lens is zijn lievelingetje dus die zal hij nooit passeren.
Maaaarrrrrrrr... iedereen... een hssl leuke wedstrijd toegewenst... met wat voor resultaat dan ook... en ik heb het jullie gezegd... (helaas

Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
Algehele passing is ook weer zeer matig verzorgd, steeds dom balverlies wéér. Het is nauwelijks een veld te noemen, maar daar moet Ajax toch slimmer mee omgaan? Ik hoop snel dat Siem invalt, we moeten meer op balbezit spelen. NEC zit er kort en fel op, nog wel. Had ik eigenlijk een klein beetje van Ajax verwacht, maar Zuidema voorspelde terrecht anders...
- gertjuh410