De Martin van Geel Topic
Moderator: mods
- Giacomo Puccini
Tot wanneer kunnen we nog een nieuwe speler aantrekken? Maduro met nog een half jaar contract kunnen verkopen vind ik een knappe prestatie. Zakelijk dan. Sportief moet het niet moeilijk zijn Maduro waardig te vervangen maar waarom moet het zo lang duren? Actie Van Geel! En kom ook snel met die spijkerharde verdediger. Het kampioenschap en directe CL-kwalificatie zijn binnen handbereik, moet er wel wat versterking bij.
Ajax!
Inderdaad. Nogmaals, het is van cruciaal belang dat we dit jaar kampioen worden willen we eindelijk weer eens doorgroeien. Alles moet er dus ook aan gedaan worden om dat te realiseren. Niet bang zijn, Martin!
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- Giacomo Puccini
Nee, ik lees nog wel regelmatig hoor! Maar heb het te druk om ook nog veel te kunnen posten sinds ik m'n studentenleventje een jaar geleden heb ingeruild voor de grote mensenwereldjoey schreef:Goh GP, een tijdje ondergedoken gezeten? Die spijkerharde verdediger komt niet, hoor. Wij hebben Van der Wiel en Vermaelen al. Hooguit mag je hopen op Bruno Silva of Klavan. Vooropgesteld dat die goedkoop op te halen zijn.

Ik heb het vertrouwen in Van Geel nog niet geheel opgegeven dus ik verwacht dat hij nog met 1 of 2 spelers op de proppen komt. Vermaelen vind ik een prima verdediger die spijkerhard kan zijn, echter Van der Wiel is er natuurlijk nog lang niet. Misschien kan die net als Thomas Vermaelen en Jan Vertonghen een jaartje verhuurd worden om zelfvertrouwen, ervaring en hardheid op te doen. Vermaelen en Heitinga zullen de rest van het seizoen niet van blessures en schorsingen gevrijwaard blijven dus er moet echt wat bij om Koster de middelen te geven om serieus voor de titel te gaan. PSV zal het toch niet cadeau geven?
Ajax!
- Cluijffert
om mij zelf te quoten:Jöhnk schreef:Maar terug naar Van Geel. We mogen er van uit gaan dat hij Maduro heeft verkocht zonder dat er een vervanger klaarstaat. Anders was die nu wel gepresenteerd. Wat vinden we daarvan?
"we zagen dit niet aankomen,
volkomen onverwacht,
bod niet kunnen weigeren,
Maduro was met zijn hoofd al bij Valencia,
Maduro gaf aan dat als we het bod niet zouden accepteren het veel moeilijk zou zijn om zich nog te motiveren,
We gaan nu meteen op zoek naar geschikte vervanger,
Volgende week gaan we eens kijken wie Maduro kan vervangen,
erg moeilijk om zo snel nog vervanger te vinden,
wat we kopen moet wel beter zijn als wat we hebben,
clubs laten geen spelers gaan in winterstop,
geen spelers halen om het halen,
de selectie is compleet, we halen niemand meer,
we hebben alle vertrouwen dat we met deze selectie en de spelers die terugkomen de playoffs kunnen halen,
ik heb al een schaduwelftal op papier voor komend seizoen voor spelers die misschien vertrekken et cetera et cetera"
Ik denk dat Van Geel Davids ziet als 'vervanger' van Maduro. Waarschijnlijk komt er dus pas iets bij in de zomer.Jöhnk schreef:Maar terug naar Van Geel. We mogen er van uit gaan dat hij Maduro heeft verkocht zonder dat er een vervanger klaarstaat. Anders was die nu wel gepresenteerd. Wat vinden we daarvan?
Deze zomer? Davids tekent bij en MvG vindt de selcetie rond, na het vertrek van Stekelenburg, Heitinga, Huntelaar, Ursaiz, Colin en Emanuelson.gaizka schreef:Ik denk dat Van Geel Davids ziet als 'vervanger' van Maduro. Waarschijnlijk komt er dus pas iets bij in de zomer.Jöhnk schreef:Maar terug naar Van Geel. We mogen er van uit gaan dat hij Maduro heeft verkocht zonder dat er een vervanger klaarstaat. Anders was die nu wel gepresenteerd. Wat vinden we daarvan?