Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Moderator: mods
http://www.intertet.org/?post_id=238047#bottom
Defour naar Ajax volgend jaar dus....
Defour naar Ajax volgend jaar dus....
Ik doel op het filmpje. Defour komt op mij over als een vermoeide, verwarde jonge vent die ergens deze week een bslissing heeft gemaakt.Daniel_vT schreef:Lijkt me niet echt betrouwbaar Joeska, een kleine discussie/gesprek over een verspreking op een Belgisch forum. Ook wat zij daar doen is alleen maar gissen.
Maar misschien zie ik spoken

Natuurlijk zie je geen spoken!
Overigens moet ik ook hier weer zeggen dat ik op de berichten van Jöhnk en Bertje af ga. Ik heb die jongen nooit langer dan vijf minuten aan het werk gezien. Maar ik heb wel genoeg vertrouwen in deze twee posters dat als zij er zo lyrisch over zijn, dat het dan ook echt wat moet zijn.
Dus hopen dat je gelijk hebt, Joeska!

Overigens moet ik ook hier weer zeggen dat ik op de berichten van Jöhnk en Bertje af ga. Ik heb die jongen nooit langer dan vijf minuten aan het werk gezien. Maar ik heb wel genoeg vertrouwen in deze twee posters dat als zij er zo lyrisch over zijn, dat het dan ook echt wat moet zijn.
Dus hopen dat je gelijk hebt, Joeska!
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Ik vond hem wat flauwtjes.
Iets anders:
Iets anders:
SportweekAjax-td Van Geel: 'Vraagprijs Engelaar buitenproportioneel'
Datum: 19-jan-2008 10:29
De kans dat Orlando Engelaar tijdens de huidige transferperiode naar Ajax verhuist, is vrij klein. Tegenover het Algemeen Dagblad zei technisch directeur Martin van Geel dat hij de vraagprijs voor de middenvelder van FC Twente veel te hoog vindt.
'Over Engelaar kan ik kort zijn,' aldus Van Geel. 'Er wordt vijftien miljoen euro voor hem gevraagd. Dat is buitenproportioneel voor iemand van 29 jaar. Daar doen we dus niet aan mee.'
SportweekEl Ahmadi: ‘Het is mijn insteek om in Nederland te blijven’
Datum: 19-jan-2008 13:23
Door Bart Vlietstra
Niemand hoeft te vrezen dat Karim El Ahmadi, momenteel zo’n beetje de meest gewilde middenvelder van de eredivisie, gaat verslappen in de tweede seizoenshelft. “Mijn focus ligt bij FC Twente. Ik wil per se deze lijn doortrekken. Dat kan bij deze club onder deze trainer (Fred Rutten). Daarom blijf ik hier dit seizoen.”
Het lijkt ondenkbaar dat de Marokkaanse tukker ook na de zomer nog in Enschede speelt. Alle topclubs in Nederland hebben de multifunctionele middenvelder in de peiling en ook het buitenland is er veel interesse. “Ik heb het naar mijn zin bij FC Twente, maar iedere speler van een subtopper heeft de ambitie om een transfer naar de top vier te maken. Ik ben daarop geen uitzondering,” zegt El Ahmadi. “Het is mijn insteek om ook volgend seizoen in Nederland te blijven.” El Ahmadi is op de hoogte van alle geruchten die de ronde doen. “Maar ik heb van mijn zaakwaarnemer begrepen dat er niets concreet is.”
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
-
-