Ik ben er nog steeds bang voor.Jesse schreef:Het zou me serieus niet eens verbazen als van Geel bij NAC gaat shoppen. Hij heeft ze nu immers twee keer aan het werk gezien.
Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Moderator: mods
Nu is het wel zo dat de transfers in de zomer telkens als een volledige verrassing kwamen. Niks lekte uit, en de namen die werden genoemd in de media kwamen allemaal niet (behalve Luque, maar dat beschouw ik als een paniekaankoop). Laat ik me daar dan maar aan vasthouden.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Bradley gebruikelijk? Volgens mij is hij met nog geen enkele Nederlandse club in verband gebracht. In al die maanden nog niet.Daniel_vT schreef:Ach het gebruikelijke riedeltje zoals Boulahrouz, Bradley etc. Maar Van Geel komt met spelers als Klavan en dergelijke aankomen. Silva hoef ik ammenooitniet bij Ajax in de selectie te zien, is geen versterking. Misschien t.o.v. Ogararu. Maar ik wil niet "iets beter dan" maar gewoon "goed".
Volgens mij kan je met de volgende middenvelden prima 3-4-3 spelen:
1)
------Perez
Davids-----Defour
------Bradley
2)
------Defour
Davids------El Ahmadi
------Bradley
Verder natuurlijk geweldig nieuws dat Twente ons behoedt voor een blunder.
Die ik graag wil zien bij Ajax, dat vroeg joey ook. ;)Thomas schreef:Bradley gebruikelijk? Volgens mij is hij met nog geen enkele Nederlandse club in verband gebracht. In al die maanden nog niet.Daniel_vT schreef:Ach het gebruikelijke riedeltje zoals Boulahrouz, Bradley etc. Maar Van Geel komt met spelers als Klavan en dergelijke aankomen. Silva hoef ik ammenooitniet bij Ajax in de selectie te zien, is geen versterking. Misschien t.o.v. Ogararu. Maar ik wil niet "iets beter dan" maar gewoon "goed".
- Daily Blind
Verwacht er niet te veel van, er zijn maar weinig voetballers die iets zinnigs te melden hebben, zeker als het om woorden gaat met meer dan vier letters!gaizka schreef:Dan mag hij wel wat spraakzamer zijn dan Aissatti of Affelay..Jesse schreef:Volgens mij zit die zondag bij Voetbal Insite, misschien krijgen we dan wat te horen.Nu alleen wel even El Ahmadi inleveren Twente!