Aankopen 2007/2008
Moderator: mods
Het lijkt er op of Van Geel hier zijn werk goed gedaan heeft!Jöhnk schreef:Versprekingkje.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
We hebben ook nog gewoon kans op de titel. Ik wil dan ook dat we daar alles aan doen. Niet alleen omdat Ajax het aan zijn stand verplicht is en ik het zo onderhand aardig zat begin te worden om van teleurstelling naar teleurstelling te gaan. Maar ook omdat een titel CL plaatsing oplevert.
Ok, daar hebben we met deze selectie niets te zoeken. Maar het is straks wel medebepalend voor de vraag of spelers naar Ajax willen komen. De spelers die wij willen hebben zullen eerder komen als we CL spelen dan wanneer we weer een paar uefa cup potjes op de agenda hebben staan.
Ok, daar hebben we met deze selectie niets te zoeken. Maar het is straks wel medebepalend voor de vraag of spelers naar Ajax willen komen. De spelers die wij willen hebben zullen eerder komen als we CL spelen dan wanneer we weer een paar uefa cup potjes op de agenda hebben staan.
Nil volentibus arduum
Eens. We moeten dit jaar kampioen worden. En dan niet alleen voor de supporters, maar ook omdat je dan eindelijk weer eens aan de CL mee doet. Wil je een Defour halen lijkt me dat wel belangrijk.
EDIT: exact Marillion.
EDIT: exact Marillion.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Mee eens, maar nu de oplossing! De overgang van Groningen naar Ajax werd niet gezien als een verbetering op sportief gebied. Groningen gooit gewoon de deur dicht voor Silva, Twente vraagt echt ??? € 15 miljoen voor engelaar? Zo gaan Nederlandse clubs om met Ajax! We zijn al het lachertje? geen speler wil of kan naar Ajax, we hebben geen verdediging enz.Ok, daar hebben we met deze selectie niets te zoeken. Maar het is straks wel medebepalend voor de vraag of spelers naar Ajax willen komen. De spelers die wij willen hebben zullen eerder komen als we CL spelen dan wanneer we weer een paar uefa cup potjes op de agenda hebben staan.
AZ kan € 18 miljoen neerleggen voor een spits, terwijl er al voor meer dan € 15 aan spitsen is uitgegeven. psv heeft philips en inkomsten uit de cl, Ajax heeft alleen geld van het verkopen van kwaliteit!!!
Mijn vraag is dus: hoe?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Tegen de tijd dat ze mij aanstellen als TD zal ik dat wel even uit de doeken doen. Zo moeilijk is het volgens mij allemaal niet.
Klein tipje van de sluier. Goed scouten en verder kijken dan je neus lang is. Er is geld genoeg beschikbaar en er zijn ook genoeg goede spelers op de markt te vinden die je voor een enigzins redelijk bedrag kunt binnenhalen.

Klein tipje van de sluier. Goed scouten en verder kijken dan je neus lang is. Er is geld genoeg beschikbaar en er zijn ook genoeg goede spelers op de markt te vinden die je voor een enigzins redelijk bedrag kunt binnenhalen.
Nil volentibus arduum
Spelers willen best naar Ajax komen, maar Ajax moet natuurlijk nooit die bedragen op tafel leggen. Gewoon lekker in het buitenland scouten. En buitenkansjes zoals Bradley niet laten liggen.Demosthenes schreef:Mee eens, maar nu de oplossing! De overgang van Groningen naar Ajax werd niet gezien als een verbetering op sportief gebied. Groningen gooit gewoon de deur dicht voor Silva, Twente vraagt echt ??? € 15 miljoen voor engelaar? Zo gaan Nederlandse clubs om met Ajax! We zijn al het lachertje? geen speler wil of kan naar Ajax, we hebben geen verdediging enz.Ok, daar hebben we met deze selectie niets te zoeken. Maar het is straks wel medebepalend voor de vraag of spelers naar Ajax willen komen. De spelers die wij willen hebben zullen eerder komen als we CL spelen dan wanneer we weer een paar uefa cup potjes op de agenda hebben staan.
AZ kan € 18 miljoen neerleggen voor een spits, terwijl er al voor meer dan € 15 aan spitsen is uitgegeven. psv heeft philips en inkomsten uit de cl, Ajax heeft alleen geld van het verkopen van kwaliteit!!!
Mijn vraag is dus: hoe?
En dan hebben we nog 30 miljoen over voor 2 extra verdedigers, een keeper en een spits.
Zou wel een kwaliteitsinjectie zijn trouwens zeg, Defour Ahmadi en Bradley... Pfff! Met zo'n middenveld (Davids erbij ook nog) wordt het wellicht weer eens structureel genieten in de Arena.
Zou wel een kwaliteitsinjectie zijn trouwens zeg, Defour Ahmadi en Bradley... Pfff! Met zo'n middenveld (Davids erbij ook nog) wordt het wellicht weer eens structureel genieten in de Arena.
Face your fears and live your dreams, No Fear