Hedwiges Maduro
Moderator: mods
Koeman zag weinig in Maduro. Hij liet liever Heitinga op het middenveld spelen dan dat hij Maduro liet debuteren. Dankzij Van Basten brak Maduro uiteindelijk toch nog door in Ajax 1. Toch vond Koeman het handig om Urby Emanuelson en Hedwiges Maduro in de slotfase van de uitwedstrijd tegen Auxerre te laten debuteren. Was één van de meest frustrerende 'weggevertjes' van de laatste jaren. (Alhoewel Ajax-ADO en pas Ajax-Twente ook pijnlijk waren)
Klopt helemaal, hij weigerde zelfs om Maduro zijn debuut te laten maken in de hoofdmacht. Maar goed, in zijn PSV-tijd wilde hij Maduro ook al naar Eindhoven halen, dus hij zal wel (gelukkig) van gedachte veranderd zijn...joey schreef:Denken jullie dat Maduro bij Valencia meer kans heeft op een basisplaats dan bij Ajax?
Ironisch dat Koe hem haalt. Koe zag het destijds juist NIET in hem zitten.
- LouisXIV & co
Tja, die clubs weten ook dat Ajax geld en haast heeft. Gewoon negeren dat soort onzinbedragen ne verderop kijken. Die clubs blijven achter met een gefrsutreerde speler, dus zullen volgende keer wel akkoord gaan met een normale transfersom.joey schreef:In Nederland spelers kopen begint ondoenlijk te worden. Engelaar 15 miljoen, HAHAHAHAHA. Die clubjes verbeelden zich heel wat. Tijd om over de grens te kijken.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
-
- AT Toto winner 15/16
Even iets anders. Die Maduro wilde toch niet bijtekenen omdat hij eerst wilde weten wat Ajax ging doen? Meneer was het zat dat hij in een onstabiele situatie zat want dat was niet goed voor zijn ontwikkeling. Er moest rust komen en een trainer die voor langere tijd voor de groep staat.
En dan gaat hij nu naar Valencia? De club waar het op dit moment één grote bende is. Spelers worden uit de selectie gegooid, bestuur en trainer onder druk, slechte prestaties. Kortom: herrie in de tent!
Heb ik nu ergens wat gemist of gaat het heel stiekem toch gewoon om de centjes?
En dan gaat hij nu naar Valencia? De club waar het op dit moment één grote bende is. Spelers worden uit de selectie gegooid, bestuur en trainer onder druk, slechte prestaties. Kortom: herrie in de tent!
Heb ik nu ergens wat gemist of gaat het heel stiekem toch gewoon om de centjes?

Nil volentibus arduum
Ik vind het op zich prima hoor. Als je voor je portemonnee kiest. Maar zeg het dan ook gewoon. Nu komt hij eerst met een verhaal over rust in de tent en dan vertrek je vervolgens doodleuk naar een club waar het op dit moment nog een slag erger is dan bij Ajax. Dadelijk vliegt Koeman er uit, komt er een nieuwe trainer en zit meneer met zijn rust en lange termijn visie lekker op de tribune in Valencia.
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
Precies.
'Koeman is toch mijn trainer.'
Maduro over zijn transfer: http://www.omroepflevoland.nl/CustomerC ... F_WFiles_1
'Koeman is toch mijn trainer.'
Maduro over zijn transfer: http://www.omroepflevoland.nl/CustomerC ... F_WFiles_1
De website van Valencia wel: http://www.valenciacf.es/
- LouisXIV & co
Doeidoei Hedwiges. Einde carrière. Eerst onder de voet gelopen worden door de beweeglijke Spaanse competitie en vervolgens de pineut worden als Koeman wordt ontslagen. Via Wiggan Athletic en een onbeduidende club uit de first division wordt het vervolgens afbouwen bij Vitesse.
Toch jammer van het talent van het jaar van twee seizoenen terug, waarbij de kenners (daar reken ik mezelf gemakshalve even onder) toen al zeiden dat Babel groter zou worden.
Toch jammer van het talent van het jaar van twee seizoenen terug, waarbij de kenners (daar reken ik mezelf gemakshalve even onder) toen al zeiden dat Babel groter zou worden.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
- SylvievdVaart
Als dit in de zomer was gebeurd, dan hadden ze echt geen 15 miljoen gevraagd.LouisXIV & co schreef:Tja, die clubs weten ook dat Ajax geld en haast heeft. Gewoon negeren dat soort onzinbedragen ne verderop kijken. Die clubs blijven achter met een gefrsutreerde speler, dus zullen volgende keer wel akkoord gaan met een normale transfersom.joey schreef:In Nederland spelers kopen begint ondoenlijk te worden. Engelaar 15 miljoen, HAHAHAHAHA. Die clubjes verbeelden zich heel wat. Tijd om over de grens te kijken.
Ik vind die regels in Spanje wel goed, daar mag je in de winterstop geen spelers uit Spanje kopen.