Hedwiges Maduro
Moderator: mods
Meesterlijk, 3 miljoen voor een dromer met een contract voor 3 maanden. 1 miljoen per maand!
Zoals Neef zegt: als verkoper is er geen betere. Mijn god wat sleept deze man een geld binnen voor Ajax. Nu nog iemand aantrekken die weet hoe hij het moet uitgeven!
P.S.: geen Landzaat aub. Volle pond voor El Ahmadi en in de zomer Defour. Kwaliteit mag kosten.
Zoals Neef zegt: als verkoper is er geen betere. Mijn god wat sleept deze man een geld binnen voor Ajax. Nu nog iemand aantrekken die weet hoe hij het moet uitgeven!
P.S.: geen Landzaat aub. Volle pond voor El Ahmadi en in de zomer Defour. Kwaliteit mag kosten.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Klopt. Grote klasse weer als dit klopt. En nu nog iets zinnigs doen met dat geld.Neefkens schreef:Als vérkoper is er geen betere....
In Nederland spelers kopen begint ondoenlijk te worden. Engelaar 15 miljoen, HAHAHAHAHA. Die clubjes verbeelden zich heel wat. Tijd om over de grens te kijken.
Het stinkt aan alle kanten!
Netjes hoor, maar als zijn contract vorig jaar was verlengd had je er tien miljoen voor gekregenDe Dominee schreef:Meesterlijk, 3 miljoen voor een dromer met een contract voor 3 maanden. 1 miljoen per maand!
Wat is dat nou voor onzin. Ajax had Maduro vorig jaar een contractverlenging moeten gevenof moeten verkopen. Een prutser als die Feyenoorder (ik kan nu al niet eens meer op zijn naam komen), leverde al 13 miljoen op. Maduro als aanvoerder van Jong-Oranje speelde een even goed tournooi,.Jöhnk schreef:Hij zou toch geen basisplaats hebben, dus nu vang je drie miljoen waar je anders met een ontevreden speler zou zitten. Maar goed, Maduro is blijkbaar heilig bij jou.
Ik geef van Geel alle credits voor goede cerkoopprijzen. Maar Maduro is niet handig aangepakt
Waarom koopt Madrid hem dan niet nu hij voor een schijntje te koop is?LucaS schreef:Wat is dat nou voor onzin. Ajax had Maduro vorig jaar een contractverlenging moeten gevenof moeten verkopen. Een prutser als die Feyenoorder (ik kan nu al niet eens meer op zijn naam komen), leverde al 13 miljoen op. Maduro als aanvoerder van Jong-Oranje speelde een even goed tournooi.
Zo goed is Maduro niet.
Ajax moet zich niet in een positie manouvreren als indertijd met de Jong, Galasek, Boukhari en nu weer Maduro. Natuurlijk moet je een contractverlenging verdienen, maar als hij dat niet verdiende afgelopen zomer, had hij toen verkocht moeten worden. Ervaring leert dat dit soort spelers anders toch, en voor een lagere prijs, in de winter weggaan
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ajax had blijkbaar twijfels bij de Jong, Galasek en Boukhari. Als je kijkt waar ze nu ballen, dan heeft dat toch wel Ajax gelijk aangetoond.LucaS schreef:Ajax moet zich niet in een positie manouvreren als indertijd met de Jong, Galasek, Boukhari en nu weer Maduro. Natuurlijk moet je een contractverlenging verdienen, maar als hij dat niet verdiende afgelopen zomer, had hij toen verkocht moeten worden. Ervaring leert dat dit soort spelers anders toch, en voor een lagere prijs, in de winter weggaan
Bovendien kenden we in het verleden ook een situatie waarin 60 spelers onder contract stonden. Spelers als Vd Gun, Hersi, Nieuwenburg, Pique, Sikora, Soetaers en noem ze maar op, moesten keer op keer verhuurd worden omdat zij met een prima dik betaald contract van Ajax de noodzaak niet zagen om zelf het contract in te leveren. Een overschot aan spelers is ook funest. Al zouden we er nu nog wel een paar kunnen gebruiken....
Toch niet helemaal. De jong was nog jong dus denk niet dat Ajax twijfelde over zijn qualiteit. Volgens mij wou de Jong zelf weg omdat hij nooit op een vaste positie speelde.Ajax had blijkbaar twijfels bij de Jong, Galasek en Boukhari. Als je kijkt waar ze nu ballen, dan heeft dat toch wel Ajax gelijk aangetoond.
Pompiedom