Prut + Davids is iets beter dan prut en iets beter dan prut zou dit jaar genoeg kunnen zijn voor het kampioenschap.joey schreef:Ik doel op de euforie van zondag. Opeens begon iedereen over het kampioenschap. Maar prut + Perez blijft prut.
NAC-Ajax (knvb beker) woensdag 16 januari 2008
Dat zeg je nou, maar gisteren werden we al voor de tweede keer dit seizoen weggespeeld door NAC. Blijkbaar is de tegenstand nu ook weer niet zo gering.Arthur schreef:Prut + Davids is iets beter dan prut en iets beter dan prut zou dit jaar genoeg kunnen zijn voor het kampioenschap.
Waar halen we het vandaan dat we goed zijn? We zijn bagger. Op reputatie win je geen titel.
Het stinkt aan alle kanten!
Natuurlijk niet, maar per saldo staan we met bagger maar 3 punten achter, en komt er nu wat bij day iets beter is dan bagger. Namelijk Perez, Davids, Leonardo en Vermaelen. En dan maak je zomaar kans. Maar dat de kmapioen van dit jaar zich niet kan meten met de kampioenen uit voorgaande jaren, dat staat nu al vastjoey schreef:Dat zeg je nou, maar gisteren werden we al voor de tweede keer dit seizoen weggespeeld door NAC. Blijkbaar is de tegenstand nu ook weer niet zo gering.Arthur schreef:Prut + Davids is iets beter dan prut en iets beter dan prut zou dit jaar genoeg kunnen zijn voor het kampioenschap.
Waar halen we het vandaan dat we goed zijn? We zijn bagger. Op reputatie win je geen titel.
-
Volgens mij haal je nu een stroman tevoorschijn, want er is werkelijk niemand die beweert dat 'we goed zijn'.joey schreef:Dat zeg je nou, maar gisteren werden we al voor de tweede keer dit seizoen weggespeeld door NAC. Blijkbaar is de tegenstand nu ook weer niet zo gering.Arthur schreef:Prut + Davids is iets beter dan prut en iets beter dan prut zou dit jaar genoeg kunnen zijn voor het kampioenschap.
Natuurlijk zijn we twee keer weggespeeld door NAC, maar blijkbaar zijn zij een van de weinige ploegen die echt kunnen profiteren van onze zwaktes. De simpele feiten zijn dat we maar drie punten achterstaan.
-
- AT Toto winner 15/16
Het is natuurlijk wel zo dat we al uit de beker liggen, uit de CL, uit de uefa en in de competitie hebben we ook al de nodige punten laten liggen.. het voordeel is alleen dat Psv en Fnoord ook kut zijn en dus ook punten laten liggen. Denk overigens dat Psv gewoon weer kampioen wordt.Arthur schreef: Natuurlijk zijn we twee keer weggespeeld door NAC, maar blijkbaar zijn zij een van de weinige ploegen die echt kunnen profiteren van onze zwaktes. De simpele feiten zijn dat we maar drie punten achterstaan.
Ik zeg dit naar aanleiding van de jubelstemming die dit weekend ontstond door de overwinning op AZ. Ajax was opeens weer titelkandidaat. Volgens KJH is Ajax dat zelfs altijd geweest.
Ik weet dat het verschil niet zo groot is, maar ik kan me niet voorstellen dat bijvoorbeeld PSV zo slecht zal blijven spelen als het in de eerste seizoenshelft deed. Dan zal het verschil snel oplopen. We kunnen onszelf wel rijk rekenen, maar het SPEL van Ajax doet het ergste vermoeden. Ik kijk in elk geval niet uit naar Ajax-PSV.
Ik weet dat het verschil niet zo groot is, maar ik kan me niet voorstellen dat bijvoorbeeld PSV zo slecht zal blijven spelen als het in de eerste seizoenshelft deed. Dan zal het verschil snel oplopen. We kunnen onszelf wel rijk rekenen, maar het SPEL van Ajax doet het ergste vermoeden. Ik kijk in elk geval niet uit naar Ajax-PSV.

joey schreef:Als onze ploeg dan overlopen wordt door (met alle respect, echt hoor, T82) NAC, wat zegt dat dan?
- Op dit moment kan ik met droge ogen het volgende lijstje maken:
Ajax NAC
Stekelenburg Ten Rouwelaar 1-0
Ogararu Elshot 1-1
Heitinga Penders 1-2
Vertonghen Zwaanswijk 2-3
Urby Mtiliga 2-4
Gabri Stam 3-4
Perez Feher 4-4
Donald Molhoek 4-5
Kennedy Lurling 4-6
Huntelaar Fouad 5-6
Suarez Kolkka 6-6
Ajaxvak NACvak 6-16
Onze Verlosser Davids moet het verschil gaan maken. Lukt hem dat niet dan zijn we sowieso kansloos voor de titel, dat ben ik met je eens.joey schreef:Ik zeg dit naar aanleiding van de jubelstemming die dit weekend ontstond door de overwinning op AZ. Ajax was opeens weer titelkandidaat. Volgens KJH is Ajax dat zelfs altijd geweest.
Overigens maakt bij Psv één zwaluw natuurlijk ook geen zomer.
Dus alles hangt af van een 35-jarige speler?Arthur schreef:Onze Verlosser Davids moet het verschil gaan maken. Lukt hem dat niet dan zijn we sowieso kansloos voor de titel, dat ben ik met je eens.
We hebben geen team, de spelers passen niet bij elkaar. In elke linie missen we belangrijke kwaliteiten. Je kunt zelf wel invullen welke.
Daar is mijn hoop op gevestigd, maar ik vrees het ergste.Overigens maakt bij Psv één zwaluw natuurlijk ook geen zomer.
In dat geval hoef je niet an een kamioenschap te denken of aan de voorronde CL. Davids kan niet en voor Urby en voor Perez al het vuile werrk opknappen om ook nog eens aan zijn eigen taak toe te komen.Arthur schreef:Ja.joey schreef:Dus alles hangt af van een 35-jarige speler?Arthur schreef:Onze Verlosser Davids moet het verschil gaan maken. Lukt hem dat niet dan zijn we sowieso kansloos voor de titel, dat ben ik met je eens.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Wat betekenen die cijfertjes, T82?T82 schreef:joey schreef:Als onze ploeg dan overlopen wordt door (met alle respect, echt hoor, T82) NAC, wat zegt dat dan?Daarom wint NAC ook makkelijk...
- Op dit moment kan ik met droge ogen het volgende lijstje maken:
Ajax NAC
Stekelenburg Ten Rouwelaar 1-0
Ogararu Elshot 1-1
Heitinga Penders 1-2
Vertonghen Zwaanswijk 2-3
Urby Mtiliga 2-4
Gabri Stam 3-4
Perez Feher 4-4
Donald Molhoek 4-5
Kennedy Lurling 4-6
Huntelaar Fouad 5-6