De Martin van Geel Topic
Moderator: mods
Laat staan dat je 38 doelpunten in de voorronde CL, Uefa , Competitie en Beker tegen je hebt gehad, gaat er dan geen bel rinkellen naar 1 of andere zaakwaarnemer 

Laatst gewijzigd door Toppie op do jan 17, 2008 9:18 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Tja, hij heeft zijn best gedaan. Bruno Silva, Klavan, maar als de clubs niet mee willen werken...Jabu schreef:Zal Martin van Geel het nog steeds niet nodig vinden om verdedigers te halen. Hoe groot kan het bord voor zijn hoofd zijn? Hoe bedoel je incompetent....

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Ook leuk om jou eens te spreken in levende lijve.Kowalczyk schreef:Ja, afgelopen weekend nog heel kort, op de Nieuwjaarsreceptie (al stonden we daar in een klein groepje te praten, over koetjes en kalfjes). Ik spreek hem niet wekelijks ofzo (en ook niet maandelijks), maar als ik 'm tegen het lijf loop op De Toekomst, bespreken we Ajax wel eens even. En we hebben 'm tijdens mijn eindredacteurschap twee keer in FC Godenzonen gehad, inderdaad.Harm schreef:Heb jij Martin eigenlijk wel eens gesproken Ko?
Tijdens de Nieuwjaarsreceptie trouwens ook kennisgemaakt met onze goede vriend Mike-Zuid2/ASR_AFCA (zijn echte naam is makkelijker dan zijn nick...). Leuk om hem even te spreken.
K.
Ik heb mijn nick halverwege dit seizoen aangepast, vandaar dat ik ASR_AFCA maar even laat staan. Dat kan over een paar maanden wel weg.
Ik ben zo gefrustreerd dat het aanstellen van een nieuwe trainer en degelijk of kwalitatief goede spelers zo lang duurt dat ik me afvraag wat die van Geel de hele dag aan het doen is voor zo'n salaris.
De hele dag clubjes bellen of ze hun talent of goede speler willen verkopen?
Joh geef mij ook zo'n baan
De hele dag clubjes bellen of ze hun talent of goede speler willen verkopen?
Joh geef mij ook zo'n baan

Nee, het is hopen dat een aantal mensen hem willen bedreigen.Arthur schreef:Staan die twee zinnen los van elkaar of probeer je Ko ervan te overtuigen dat hij Van Geel moet gaan bedreigen?goodfella schreef:Ko, kan jij MvG niet eens aanspreken op het gevoerde beleid tot nu toe? Je hoopt gewoon dat ze hem gaan bedreigen zodat ie vrijwillig opstapt.

Misschien dat ie dan vrijwillig opstapt.

Hij heeft de stap niet kunnen maken van de subtopmentaliteit die genoeg was voor AZ naar de topmentaliteit die nodig is om Ajax weer op poten te krijgen.
Heel teleurstellend en ik zou ook niet weten waarom het met hem nog goed gaat komen, aangezien het roer dan bijna 180 graden om moet qua aankoopbeleid.
Next.
Heel teleurstellend en ik zou ook niet weten waarom het met hem nog goed gaat komen, aangezien het roer dan bijna 180 graden om moet qua aankoopbeleid.
Next.
Met wie ben je het eens?
Met de aankopen die Van Geel gaat doen schieten we helemaal niks mee op en hij leert het ook niet.
Spijtig maar waar.
geen geld uitgeven aan rotzooi. Nu maar hopen dat de nieuwe TD wel wat spelers weet mee te nemen van kwaliteit. Hopen op een Argentijn ofzo...Wie was de coach van Argentinie onder 20? Kan die gelijk een paar spelers overhalen
Met de aankopen die Van Geel gaat doen schieten we helemaal niks mee op en hij leert het ook niet.
Spijtig maar waar.
geen geld uitgeven aan rotzooi. Nu maar hopen dat de nieuwe TD wel wat spelers weet mee te nemen van kwaliteit. Hopen op een Argentijn ofzo...Wie was de coach van Argentinie onder 20? Kan die gelijk een paar spelers overhalen
IK GELOOF!!!!!!
-
- AT Toto winner 15/16
Kwa verkopen beschikt hij wel over die topkwalitiet, net zo lang je ppot stijf houden tot ze bieden wat je wil hebben!Arthur schreef:Hij heeft de stap niet kunnen maken van de subtopmentaliteit die genoeg was voor AZ naar de topmentaliteit die nodig is om Ajax weer op poten te krijgen.
Next.
Alleen met aankopen wil het nog niet zo, op Huntelaar en Suarez na.
Mwah, ik verwacht eerder dat Van Geel bij AZ sterk geholpen werd door Adriaanse. Het begint toch bij de visie van de trainer en wat hij met zijn elftal wil. Bij Ajax wist Van Geel de juiste trainer niet te vinden. Sowieso vind ik het een beetje vreemd om een TD enkel af te rekenen op aankopen. Hij is toch geen hoofd scouting?Arthur schreef:Hij heeft de stap niet kunnen maken van de subtopmentaliteit die genoeg was voor AZ naar de topmentaliteit die nodig is om Ajax weer op poten te krijgen.
Next.
Ik geloof verder ook best in de managementkwaliteiten van Van Geel (net als ik best in het voetbalverstand van Koster geloof), maar zij kunnen puzzelstukjes zijn in het geheel.
Eerst maar bovenaan beginnen en zorgen dat er een bestuur komt dat niet constant in de nek van de directie loopt te hijgen. Anders haal je de directie maar gewoon weg.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!