Nee joh, die kreeg van Jaakke nog een extra compliment tijdens de nieuwjaarsspeach.Jansma schreef:misschien we kunnen Koster ontslaan ;)
NAC-Ajax (knvb beker) woensdag 16 januari 2008
- Ajaciedjuh
- gertjuh410
- Ajaciedjuh
- Cluijffert
- Ajaciedjuh
Waar bemoeit die vent zich feitelijk mee? Eerder bepaalde hij ook al 'even' dat Adriaanse ongeschikt is. Alsof hij enig verstand van het spelletje heeft.Ajaciedjuh schreef:Nee joh, die kreeg van Jaakke nog een extra compliment tijdens de nieuwjaarsspeach.Jansma schreef:misschien we kunnen Koster ontslaan ;)
-
- AT Toto winner 15/16
- gertjuh410
Alles mag Joey, maar je sarcasme over Perez is zo langzamerhand wel genoegzaam bekend. Al zou die gast 10 doelpunten er in knallen en 10 assists geven in een wedstrijd, dan zou je nog wat te zemelen hebben over hem. Ik weet niet wat die gast ooit verkeerd heeft gedaan bij jou, maar zou je niet beter je wijsheid kunnen steken in dat hopeloze gedoe achterin bij ons. Kijk toch eens hoe wij in de verdediging aan het kloten zijn, inclusief Stekelenburg. Daar zitten de problemen van Ajax. Niet op het middenveld of in de aanval.joey schreef:Dat mag toch? Hij zou het verschil maken. Dankzij hem wordt Ajax kampioen. Heb ik begrepen. Een dergelijke inbreng mag je van Ogararu of Donald niet verwachten. Zoals Cruijff zegt: juist de vedetten moet je aanpakken. Niet de waterdragers.Zuidema schreef:Zitten we nou nog steeds over Perez te zemelen en te zeuren?
- Ajaciedjuh
- Cluijffert
Simpel. Ik vind Perez een over het paard getilde, alibi-voetballende pseudovedette. Ondanks zijn goede traptechniek kan hij geen indruk op mij maken. Ik begrijp niet waarom hij gekocht is, laat staan waarom hij teruggekocht is. Het is geen toeval dat geen club uit een grote competitie hem ooit wilde hebben.
Vanavond zie je het weer. Hij staat op 10, hij moet de lijnen uitzetten. Doet hij dat? Doet hij mee?
Vanavond zie je het weer. Hij staat op 10, hij moet de lijnen uitzetten. Doet hij dat? Doet hij mee?
Het stinkt aan alle kanten!
Stam en Grygera Weg dan v/d wiel en Vermaelen lang uit de roulatie en Ogararu en Urby 1 jaar uit vorm Colin miskoop aller tijden 7 goals tegen Nac incasseren.
MvG Donder maar op en neem de hele TS ook mee , opnieuw beginnen.
Nieuwe trainer en TD + TS vanaf morgen graag, ook die kut van jaakke meenemen.
De Bezem erdoor heen kom op met die poen en koop nu eens wat beters
MvG Donder maar op en neem de hele TS ook mee , opnieuw beginnen.

Nieuwe trainer en TD + TS vanaf morgen graag, ook die kut van jaakke meenemen.
De Bezem erdoor heen kom op met die poen en koop nu eens wat beters

Laatst gewijzigd door Toppie op wo jan 16, 2008 10:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ajaciedjuh