Klopt, maar die bloempot draagt toch ook wel enige verantwoordelijkheid vind ik. Hij wint vaker niet dan wel.Peter schreef:Martin van Geel mag je hoogstpersoonlijk verantwoordelijk stellen voor deze nederlaag.
NAC-Ajax (knvb beker) woensdag 16 januari 2008
Geen paniek jongens. Straks blijkt dit onderdeel te zijn van een briljant masterplan wat ons naar de 30e landstitel gaat leiden. Dat hebben we dan afgekeken van PSV. Die verloren vorig jaar ook in Breda voor de beker.Jansma schreef:"kom er maar in, Neefkens"
Even een beetje ruimte in de drukke agenda maken. Zo iets....?
Nil volentibus arduum
- Cluijffert
Ik heb het met allebei geschoten. Ga lekker ergens klaverjassen op zondag en laat dit soort zaken over aan vakmannen.Jöhnk schreef:Klopt, maar die bloempot draagt toch ook wel enige verantwoordelijkheid vind ik. Hij wint vaker niet dan wel.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- gertjuh410
- Ajaciedjuh
Idd. Zo krijgen we meer tijd om te trainen. Kampioenschap kan ons niet ontgaan.Marillion schreef:Geen paniek jongens. Straks blijkt dit onderdeel te zijn van een briljant masterplan wat ons naar de 30e landstitel gaat leiden. Dat hebben we dan afgekeken van PSV. Die verloren vorig jaar ook in Breda voor de beker.Jansma schreef:"kom er maar in, Neefkens"
Even een beetje ruimte in de drukke agenda maken. Zo iets....?

- Cluijffert
straks we gaan HtC nog herwaarderen.Jöhnk schreef:Klopt, maar die bloempot draagt toch ook wel enige verantwoordelijkheid vind ik. Hij wint vaker niet dan wel.Peter schreef:Martin van Geel mag je hoogstpersoonlijk verantwoordelijk stellen voor deze nederlaag.
de period onder Koeman was achterna gezien nog helemaal niet slecht...

-
- AT Toto winner 15/16
- gertjuh410
- Ajaciedjuh
-
- AT Toto winner 15/16