Ik stel voor dat we deze posting even uitprinten en door Adrie Koster laten voorlezen aan zijn mannen.Raymond schreef:Terwijl het allemaal zo simpel is, het begint met goed positioneel spel van de aanvallers die wanneer zij niet in balbezit zijn constant druk op de oppositie behoren te zetten. Ontneem de tegenstander zoveel mogelijk opties en schep hierdoor je eigen kansen.
Maar nee hoor, lekker tegen NAC op z'n mietjes gaan spelen.
NAC-Ajax (knvb beker) woensdag 16 januari 2008
Maduro komt nu dus gewoon niet meer in het veld omdat hij heeft aangegeven dat hij vertrekt? Anders kan ik het tenminste niet verklaren dat hij nu niet in het veld staat. Als dat zo is vind ik het een kwalijke zaak want de trainer moet zich alleen bezig houden met het winnen van de wedstrijd.
Nil volentibus arduum
Zo goed is Maduro niet.Marillion schreef:Maduro komt nu dus gewoon niet meer in het veld omdat hij heeft aangegeven dat hij vertrekt? Anders kan ik het tenminste niet verklaren dat hij nu niet in het veld staat. Als dat zo is vind ik het een kwalijke zaak want de trainer moet zich alleen bezig houden met het winnen van de wedstrijd.
Nee, zo goed is ie zeker niet. Ik heb ook niet zoveel problemen met zijn vertrek. Maar ik denk dat hij met het huidige materiaal nu wel op het veld zou moeten staan.Raymond schreef:Zo goed is Maduro niet.Marillion schreef:Maduro komt nu dus gewoon niet meer in het veld omdat hij heeft aangegeven dat hij vertrekt? Anders kan ik het tenminste niet verklaren dat hij nu niet in het veld staat. Als dat zo is vind ik het een kwalijke zaak want de trainer moet zich alleen bezig houden met het winnen van de wedstrijd.
Nil volentibus arduum
- Daily Blind
Wat stel je voor? Maduro ipv Gabri / Perez? 3-4-3 gaan spelen met Maduro als verdedigende middenvelder?Marillion schreef:Nee, zo goed is ie zeker niet. Ik heb ook niet zoveel problemen met zijn vertrek. Maar ik denk dat hij met het huidige materiaal nu wel op het veld zou moeten staan.Raymond schreef:Zo goed is Maduro niet.Marillion schreef:Maduro komt nu dus gewoon niet meer in het veld omdat hij heeft aangegeven dat hij vertrekt? Anders kan ik het tenminste niet verklaren dat hij nu niet in het veld staat. Als dat zo is vind ik het een kwalijke zaak want de trainer moet zich alleen bezig houden met het winnen van de wedstrijd.