Goed dan zijn we het eens, maar dan begrijp ik niet dat je zegt dat 'een midvoor' alleen maar hoeft te scoren. Dat Huntelaar alleen maar hoeft te scoren: OK.LucaS schreef:Het maakt mij geen fuck uit wie scoort
Klaas Jan Huntelaar
Moderator: mods
Eens met Jöhnk. Lucas is niet consequent. Een variant met een naar binnen trekkende vleugelspeler is dramatisch, maar een spits moet zogenaamd alleen maar scoren. Dat lijkt me niet echt bij Ajax-voetbal passen.
Huntelaars gemiddelde is dit seizoen overigens weer geweldig zonder Sneijder in z'n rug. Zoals ik al voorspelde aan het begin van het seizoen.
Huntelaars gemiddelde is dit seizoen overigens weer geweldig zonder Sneijder in z'n rug. Zoals ik al voorspelde aan het begin van het seizoen.
VI.nl beweert overigens dat Huntelaar er maar 17 in heeft liggen, terwijl het er toch echt 18 zijn. http://www.vi.nl/Competities/Competitie ... &viewid=42
Spijtig is alleen dat die kwaliteiten niet bij elkaar passen.Jöhnk schreef:Blijkbaar keert Lucas terug op zijn schreden en vindt hij nu ook dat je zodanig moet spelen dat de kwaliteiten die je hebt optimaal tot uiting komen.Thomas schreef: Een variant met een naar binnen trekkende vleugelspeler is dramatisch, maar een spits moet zogenaamd alleen maar scoren.
Ik keer niet terug op mijn schreden hoor Thomas. Hoe de buitenspelers moeten functioneren is niet afhankelijk van of Ajax een meevoetballende spits of een pure afmaker heeft,
Draai het eens om. Sneijder scoorde aan de lopende band en KJH. Nu hebben we alleen KJH en missen we de goals van Sneijder. We zijn er niet op vooruit gegaanThomas schreef:Eens met Jöhnk. Lucas is niet consequent. Een variant met een naar binnen trekkende vleugelspeler is dramatisch, maar een spits moet zogenaamd alleen maar scoren. Dat lijkt me niet echt bij Ajax-voetbal passen.
IK GELOOF!!!!!!
Wel, maar hij was toch meer met zijn eigen spel bezig. Eerst kijken of hij zelf kon schieten, dan pas kijken of hij kon afspelen.
Het is in ieder geval nonsens dat we erop achteruit gegaan zijn qua goals met de huidige voorhoede Veruit de meest scorende, dunkt me.
Het is in ieder geval nonsens dat we erop achteruit gegaan zijn qua goals met de huidige voorhoede Veruit de meest scorende, dunkt me.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Bron ADEngelse topclubs volgen Huntelaar
Manchester United bekeek gisteren met grote belangstelling Klaas Jan Huntelaar in de topper tegen AZ.
Klaas-Jan Huntelaar.
De Britten zijn spits Louis Saha tot het eind van het seizoen kwijt en vinden 35 miljoen euro voor topscorer Berbatov (van Tottenham) te veel geld. Alex Ferguson stuurde daarom een delegatie naar Amsterdam.
ManUnited was niet de enige club die zwaar was vertegenwoordigd. Ook stadgenoot Manchester City bekeek Huntelaar. Namens Liverpool was hoofdscout Eduardo Macia aanwezig. Verder zaten Blackburn Rovers, Sunderland en Tottenham (voor Stekelenburg) op de tribune.
Die vrije trap tegen Twente heeft VI op naam van Braafheid (o.g.) geschreven.Daniel_vT schreef:VI.nl beweert overigens dat Huntelaar er maar 17 in heeft liggen, terwijl het er toch echt 18 zijn. http://www.vi.nl/Competities/Competitie ... &viewid=42
Dat is krom, want volgens de reglementen van de KNVB is de goal van degene die het schot afvuurde, ongeacht of hij wordt aangeraakt. Behalve als de speler die schiet in zodanige positie staat en de bal in een bepaalde hoek schiet dat de bal, als er geen speler tussen stond die hem aanraakte, niet in de goal was gegaan. Dat was bij de vrije trap wel, want dat was gewoon op doel.
Volgens de Times is ook Liverpool in de race voor Huntelaar. Vreemde zet, want wat moeten ze met hem? Goede spitsen genoeg daar. En de combinatie KJH-Babel was zeker niet ideaal.
Liverpool weet wel van betalen. Dat is een voordeel.
Liverpool weet wel van betalen. Dat is een voordeel.

Het stinkt aan alle kanten!
-
Als je het hebt over appel en peren vergelijken. Dirk en KJH zijn niet te vergelijken. En als Dirk in deze vormcrisis blijft steken dan is KJH zeker van meer waarde dan Dirk.Harm schreef:Ik vind Kuyt een betere speler dan Huntelaar. Zoals ik Liverpool voor de geest haal, past Huntelaar er echt niet.
het zou het spel van Liverpool ook niet ten goede komen trouwens.