Ajax-AZ 13-01-2008
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Jöhnk schreef:Grote onzin.Baseman schreef:Alleen wil Leo niet op de vleugels, meneer wil alleen in de spits...Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Maar stel je voor dat Leo zijn belofte inlost, en op links gaat draaien, en Suarez op rechts; dan heb je bijzonder moeilijk af te stoppen vleugels...
Koster heeft wel gezegd dat hij in Leo een centrumspits ziet.
- Ramona
Daniel_vT schreef:"Altijd" is ook maar een luttele 9/10 wedstrijden in Ajax 1.. Wie weet dat wanneer meneer zijn draai vind en/of Huntelaar vertrekt dat hij problemen gaat schoppen. Tot nu toe heb ik die indruk dat hij dat zou kunnen gaan doen in ieder geval nog geen enkele keer gehad, ik heb wel het gevoel dat hij uitermate tevreden is.
- Ramona
Demosthenes schreef:Waarna Heitinga terugliep en Waterman (vind ik minder sterk dan vorig seizoen) alsnog de muur op de juiste plaats kon zetten. Ik vind het een kansloze onderneming, als de vrije trap niet zo snel mogelijk wordt genomen en Heitinga niet meer buitenspel staat. Nu duurde het te lang.Raymon schreef:Hij belemmerde Waterman om de muur goed neer te zetten. Geen slecht idee. Volgende keer zou ik er met 5 man gaan staan.
- Ramona
Baseman schreef:Bij NAC weigerde hij op een gegeven moment zo ongeveer op de vleugels te spelen, hij eiste als centrumspits opgesteld te worden.Thomas schreef:Blijkbaar maakt Leo er geen probleem van, want bij Ajax heeft hij vrijwel altijd op de vleugels gespeeld.
Maar goed, misschien dat hij bij Ajax minder moeilijk doet. Helemaal nu hij zo lang geblesseerd is geweest.