Tot op heden nog niets. Schiet niet op zo.Thomas schreef:Genee zei dat het betrekking had op Silva en Ajax, dus dat zal allemaal wel niet.
Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Ik ga pitten, morgen heel vroeg op en dan hoop ik dat Silva geen Ajacied is. En wordt. Geldverspilling. Laat die MVG voor een keer heel iets verder kijken dan z'n snufferd lang is.Peter schreef:Tot op heden nog niets.Thomas schreef:Genee zei dat het betrekking had op Silva en Ajax, dus dat zal allemaal wel niet.
Het schijnt dat de zaakwaarnemer van Bruno Silva een paar maanden geleden een club had gevonden die Silva over wilde nemen voor anderhalf miljoen. Toen heeft Nijland gezegd dat dat bod te laag was, maar dat Silva weg mocht voor twee miljoen. Dat heeft Van Geel blijkbaar gehoord, waarna hij Groningen benaderde. Nijland veranderde echter van mening en gaf aan dat Silva niet voor twee maar voor 2,5 miljoen weg mag. Nu schijnt Bruno Silva zwaar gefrustreerd rond te lopen bij Groningen omdat Nijland en Jans hun afspraken niet nakomen.
Heeft derksen gelijk? Hij heeft onvoldoende informatie van Ajaxkant, maar ook van Groningen? Vreemde zaak, eerst mag hij weg voor 2 miljoen, erna wordt er 2,5 geboden, maar mag hij niet weg!!!!!!Peter schreef:Nu is het er voor. Lang verhaal, maar voorlopig geen Silva.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Ik zou dit ook een slechte aankoop vinden, maar aan de andere kant is Silva wel beter dan Ogararu. Nu moet Ogararu zeker niet de norm worden, maar het lijkt me duidelijk dat we onder Van Geel geen verrassingen hoeven te verwachten. En dus komt Ajax niet zo snel aan een geweldige rechtsback.Bertje schreef:Hopelijk houden ze dat niet nakomen van afspraken nog even vol.
Ogararu is niet echt slechter dan B. Silva. Koster heeft vooral een slechtere organisatie staan dan Jans.Thomas schreef:Ik zou dit ook een slechte aankoop vinden, maar aan de andere kant is Silva wel beter dan Ogararu. Nu moet Ogararu zeker niet de norm worden, maar het lijkt me duidelijk dat we onder Van Geel geen verrassingen hoeven te verwachten. En dus komt Ajax niet zo snel aan een geweldige rechtsback.Bertje schreef:Hopelijk houden ze dat niet nakomen van afspraken nog even vol.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Over dat eerste zijn we het dan niet eens. Niet dat dat echt pleit voor Van Geel, want je moet als TD van Ajax wel heel erg je best doen om een verslechtering ten opzichte van Ogararu te halen.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op zo jan 13, 2008 11:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Zou een rotstreek van Groningen zijn.Thomas schreef:Het schijnt dat de zaakwaarnemer van Bruno Silva een paar maanden geleden een club had gevonden die Silva over wilde nemen voor anderhalf miljoen. Toen heeft Nijland gezegd dat dat bod te laag was, maar dat Silva weg mocht voor twee miljoen. Dat heeft Van Geel blijkbaar gehoord, waarna hij Groningen benaderde. Nijland veranderde echter van mening en gaf aan dat Silva niet voor twee maar voor 2,5 miljoen weg mag. Nu schijnt Bruno Silva zwaar gefrustreerd rond te lopen bij Groningen omdat Nijland en Jans hun afspraken niet nakomen.
Het stinkt aan alle kanten!
Ja, dat zeggen ze er natuurlijk niet bij. Het is dan ook lastig om te bepalen wat voor een waarde je er aan moet hechten. Als het bijvoorbeeld van een zaakwaarnemer is kan de informatie natuurlijk gekleurd zijn.
Maar goed. Als ik het zo beluister dan zie ik Silva niet zo snel terugkeren bij Groningen. Oftewel, die speelt binnen 2 weken voor Ajax.
Maar goed. Als ik het zo beluister dan zie ik Silva niet zo snel terugkeren bij Groningen. Oftewel, die speelt binnen 2 weken voor Ajax.
Nil volentibus arduum
Dat weet ik niet joey. Ajax is een rechtstreekse concurrent voor de tweede plaats. Ik snap best dat je die niet wilt versterken.joey schreef:Zou een rotstreek van Groningen zijn.Thomas schreef:Het schijnt dat de zaakwaarnemer van Bruno Silva een paar maanden geleden een club had gevonden die Silva over wilde nemen voor anderhalf miljoen. Toen heeft Nijland gezegd dat dat bod te laag was, maar dat Silva weg mocht voor twee miljoen. Dat heeft Van Geel blijkbaar gehoord, waarna hij Groningen benaderde. Nijland veranderde echter van mening en gaf aan dat Silva niet voor twee maar voor 2,5 miljoen weg mag. Nu schijnt Bruno Silva zwaar gefrustreerd rond te lopen bij Groningen omdat Nijland en Jans hun afspraken niet nakomen.
Ik denk niet dat Gourcuff de overstap van Milan naar Ajax gaat maken. Die gaat eerder terug naar Frankrijk (hij is toch Frans?) of naar een mindere club in Italië.
Ook Seedorf zou ik voorlopig uit je hoofd zetten. Als hij al komt, zal dat pas over twee jaar zijn.
Ook Seedorf zou ik voorlopig uit je hoofd zetten. Als hij al komt, zal dat pas over twee jaar zijn.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Je beseft de mogelijkheid dat Ajax, bij winst op 30 januari, zeer wel de 1e plaats kan bezetten?Harm schreef:Dat weet ik niet joey. Ajax is een rechtstreekse concurrent voor de tweede plaats. Ik snap best dat je die niet wilt versterken.joey schreef:Zou een rotstreek van Groningen zijn.Thomas schreef:Het schijnt dat de zaakwaarnemer van Bruno Silva een paar maanden geleden een club had gevonden die Silva over wilde nemen voor anderhalf miljoen. Toen heeft Nijland gezegd dat dat bod te laag was, maar dat Silva weg mocht voor twee miljoen. Dat heeft Van Geel blijkbaar gehoord, waarna hij Groningen benaderde. Nijland veranderde echter van mening en gaf aan dat Silva niet voor twee maar voor 2,5 miljoen weg mag. Nu schijnt Bruno Silva zwaar gefrustreerd rond te lopen bij Groningen omdat Nijland en Jans hun afspraken niet nakomen.

“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley