Klaas Jan Huntelaar
Moderator: mods
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Na dit seizoen nog twee jaar contract...
Bij Ajax 2,5 seizoen zo goed als 1-op-1 gelopen...
Laten we eens beginnen met praten bij 25 miljoen. Na afloop van het seizoen, uiteraard. Niet nu. Clubs die van plan zijn een lager getalletje te noemen, kunnen zich de kosten van het telefoontje/e-mailtje/faxje besparen. Toedeledokie.
K.
Bij Ajax 2,5 seizoen zo goed als 1-op-1 gelopen...
Laten we eens beginnen met praten bij 25 miljoen. Na afloop van het seizoen, uiteraard. Niet nu. Clubs die van plan zijn een lager getalletje te noemen, kunnen zich de kosten van het telefoontje/e-mailtje/faxje besparen. Toedeledokie.
K.
Still alive...
Alves doet het toch ook? Daarnaast hebben Fiorentina en Feyenoord ook interesse en is er nadat Ajax een bod uitgebracht heeft verder niets naar buiten gebracht over vermeend pushen van Ajax of het door willen zetten van onderhandelingen. Ook Groningen heeft nooit naar buiten gebracht (iets wat ze zeker zouden doen) dat Ajax na het afwijzen toch nog door wilde gaan. Dit is een heel andere situatie dan Suarez natuurlijk.
Ik denk dat dat allemaal wel meevalt, Harm:
”Wat de rol in dezen is van Ajax”, herhaalt Nijland de vraag. ”Ajax heeft keurig netjes bij ons geïnformeerd of het Bruno Silva kon overnemen. Dat is Ajax’s goede recht. Wij hebben daarop geantwoord dat wij geen spelers laten gaan. Problemen met Ajax zijn er totaal niet.”
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Je wilt in alles en iedereen bij Ajax graag de anti-Christ zien, Harm.Harm schreef:Okee. My bad
Maar we vallen best mee hoor, zijn soms net zulke lieve, warme en gezellige mensen zoals ze in Varkenspestland rondlopen.
Wat KJH betreft: wat ving PSV destijds van Man U voor RVN, die een jaar niet gespeeld had. 65 mio gulden? Dan moet Ajax, zoals Ko terecht aangeeft, bij KJH maar eens beginnen na te denken wanneer er 25 mio euri op tafel zou worden gelegd.
- Jinne
- Site Admin
Nu ook City met interesse.BBC.co.uk
Manchester United striker Louis Saha is out for the season, which could lead Sir Alex Ferguson to act in the transfer window and move for long-term target Klaas Jan Huntelaar. (News of the World)
But Ferguson could have competition for the Dutchman with Manchester City also keen on the £12m-rated Ajax frontman. (News of the World)
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Ajaciedjuh
Laat de prijs maar lekker opdrijven en dan aan het eind van het seizoen verkopen. Dan heeft Martin nog een half jaar om een goede opvolger te vinden ........ oeps, wat zeg ik nu!Jinne schreef:Nu ook City met interesse.BBC.co.uk
Manchester United striker Louis Saha is out for the season, which could lead Sir Alex Ferguson to act in the transfer window and move for long-term target Klaas Jan Huntelaar. (News of the World)
But Ferguson could have competition for the Dutchman with Manchester City also keen on the £12m-rated Ajax frontman. (News of the World)

Volgens mij kun je die niet tegen elkaar op laten bieden. Als Huntelaar naar United kan, dan is City geen optie.Jinne schreef:Nu ook City met interesse.BBC.co.uk
PSV heeft 67 miljoen ontvangen. En dat had meer moeten zijn, maar Van Nistelrooy wilde alleen naar United.wimpey schreef:Je wilt in alles en iedereen bij Ajax graag de anti-Christ zien, Harm.Harm schreef:Okee. My bad
Maar we vallen best mee hoor, zijn soms net zulke lieve, warme en gezellige mensen zoals ze in Varkenspestland rondlopen.
Wat KJH betreft: wat ving PSV destijds van Man U voor RVN, die een jaar niet gespeeld had. 65 mio gulden? Dan moet Ajax, zoals Ko terecht aangeeft, bij KJH maar eens beginnen na te denken wanneer er 25 mio euri op tafel zou worden gelegd.
Huntelaar mag de zolen van Van Nistelrooy toen niet eens likken. Van Nistelrooy toen was een complete spits.
Ach en dat Varkenspestland zal ik maar over mijn kant laten gaan. Zegt meer over jou denk ik.
Hoe kon hij toen een complete spits zijn en nu niet? Voetballen verleer je niet.
67 miljoen gulden heb jij het over, niet euro's. Dat is 30,4 miljoen. Ik denk niet dat het onrealistisch is als we voor KJH boven de 25 miljoen kunnen vangen. Ik zegt niet dat dat zijn waarde is, maar Huntelaar is goed verkoopbaar.
67 miljoen gulden heb jij het over, niet euro's. Dat is 30,4 miljoen. Ik denk niet dat het onrealistisch is als we voor KJH boven de 25 miljoen kunnen vangen. Ik zegt niet dat dat zijn waarde is, maar Huntelaar is goed verkoopbaar.
Van Nistelrooy was inderdaad een complete spits met een actie. Bij PSV scoorde hij veel vanuit de 16 en gaf ook assists. Ferguson heeft een pure targetman van hem gemaakt.
Huntelaar is goed verkoopbaar als hij niet 1 club in gedachten heeft waar hij naartoe wil. Als hij alleen naar FU wil, dan kun je clubs niet tegen elkaar uitspelen.
Huntelaar is goed verkoopbaar als hij niet 1 club in gedachten heeft waar hij naartoe wil. Als hij alleen naar FU wil, dan kun je clubs niet tegen elkaar uitspelen.
- Daily Blind
Klopt Harm, Van Nistelrooij was in zijn periode in Nederland een veel completere speler, doordat hij hier meer zich bemoeide met het spel en zelf de acties meer maakte. (zie doelpunt tegen AJAX in de arena :sad: )Harm schreef:Van Nistelrooy was inderdaad een complete spits met een actie. Bij PSV scoorde hij veel vanuit de 16 en gaf ook assists. Ferguson heeft een pure targetman van hem gemaakt.
Nu is hij meer de spits die als laatste station in de aanval fungeert. Wat hij boven mijn verwachting ook in Spanje prima doet.
-
Hij voetbalt bij Real ook een stuk beter dan bij ManU(meeste assists v/d liga) dus hij is het ook niet helemaal verleerd. Die blessure heeft zijn speelstijl ook veranderd(meer kracht, minder snelheid). Ik heb recentelijk wat wedstrijden van de jonge Van Nistelrooij terug gezien en dan valt voporal op hoe ongelovelijk snel hij vroeger was. Niet dat VN nu een trage spelr is(hij is veel sneller en bewegelijker dan KJH bijvoorbeeld) maar vroeger had hij echt een Ronaldoversnelling. Als je hem ziet in de CL (waar PSV en ook VN zelf in zijn 2e seizoen, weinig presteren), hoe hij tegen Bayern bijvoorbeeld met de bal aan de voet iedereen eruit loopt (Roberto Carlos eruit lopen in Brazilië-Nederland, nog zo'n moment). Griezelig om te zien.
On Topic, ik denk dat KJH best een aardig bedrag zal opbrengen. Zijn goalrecord is vrij goed. Ik zie hem zelf wel slagen in de serie A, daar hoeft hij minder deel te nemen aan het spel en wordt zijn klinische afmaakkunst zeer gewaawdeerd. Bovendien is zijn gebrek aan snelheid dan minder een probleem.
On Topic, ik denk dat KJH best een aardig bedrag zal opbrengen. Zijn goalrecord is vrij goed. Ik zie hem zelf wel slagen in de serie A, daar hoeft hij minder deel te nemen aan het spel en wordt zijn klinische afmaakkunst zeer gewaawdeerd. Bovendien is zijn gebrek aan snelheid dan minder een probleem.