Ajax-AZ 13-01-2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs »

De Dominee schreef:We krijgen klop. 1-3, doelpunt van Klaas. Jammer, want ik zit vanmiddag tussen de AZ'ers.
Haha, zelfs dát vak krijgen ze dus niet eens met hun eigen supporters gevuld. :drecul.gif:

Belangrijke wedstrijd dus. Winst betekent aanhaken en volop meedoen, verlies is voorlopig afhaken.
Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice »

Slavia Praag, Feyenoord of Twente.
Volgens mij stond er tegen die teams een sterker TEAM dan tegen VVV, Willem 2 en noem maar op.

Al staat AZ niet goed op de ranglijst, Ajax wil altijd winnen van die club.... Puur omdat het 1 van de grotere clubs is in Nederland.
Pompiedom
Aristides

Bericht door Aristides »

Tegen Inter 2 werd Ajax weggespeeld, zou het tegen het grote Inter (1) dan beter zijn gegaan? Ik vrees van niet.

Voirig seizoen speelden de scheidsrechters een grote rol, eerst thuis met die grove overtreding op Urby (en het uitermate zwakke ingrijpen erna van Lindenberg), uit met de actie op Stekelemburg. Vandaag zal AZ de steun van het trio niet nodig hebben.

Scoort AZ niet zo vaak? Doen excelsior en vvv dat dan wel? Hoeveel kansen kreeg Roda? (vijf keer voor langs), speelde Vitesse Ajax in de tweede helft niet van de mat? NAC vergeten, Ajax kwam niet aan de bal. Willem II uit (met Aerts), 69% balbezit voor Willem II. AZ beheerst dat spelletje beter!!!! :666.gif:

Over vijf minuten spullen pakken en de ellende tegemoet zien.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice »

Ach we zullen zien, ik heb het idee dat Ajax over een beter (aanvallend) team beschikt dan voor de winterstop , en daardoor zowieso meer gaat scoren.

AZ heeft zich ook versterkt, maar die gasten moeten zich nog bewijzen, Perez en Davids niet...

En stond er niet al zo'n slecht team toen we de kaasjes in het DSB stadion hadden ingemaakt paar maanden geleden?

Ps, Ik zit bij Noord A, en wil vandaag met de auto gaan, waar kan ik dan het best parkeren?
Pompiedom
Aristides

Bericht door Aristides »

Als je even wilt lopen: industriewijkje
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo »

Ben ik dan de enige die denkt dat dit wel een eitje gaat worden?
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona »

Spijker schreef:Ben ik dan de enige die denkt dat dit wel een eitje gaat worden?
Nah eitje niet, maar wel een overwinning... :tifoajax.gif:
Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice »

Ben ik dan de enige die denkt dat dit wel een eitje gaat worden?
Nee, ik ook! Geflatteerde zege van 3-2, en dan geflatteerd omdat Ajax beter was dan de uitslag doet vermoeden..... En de bookmakers trouwens ook. 1,82, 3,20 4,00

Demos thnx voor je advies!
Pompiedom
SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart »

Spijker schreef:Ben ik dan de enige die denkt dat dit wel een eitje gaat worden?
Nee hoor, het wordt een makkie, heb ik gezegd. :ajaxscarf.gif:

COME THE FUCK OOOOOON!!! :ajax.gif:
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Hangt een beetje van de opstelling van AZ af. Als AZ met Pellè en Ari gaat starten, dan zie ik het nog wel goedkomen. Het is hoe dan ook een voordeel dat Jenner sowieso niet mee kan doen, maar dat ter zijde.
Ajax moet AZ gewoon ver van de goal afhouden, want dan is er niets aan de hand. De achterhoede van AZ is ook zo lek als een zeef, dus ik zie ons zelfs uit het niets nog wel wat goals maken. Het wordt hoe dan ook wel een open wedstrijd, waarbij wij hopelijk de meeste goals weten te maken. Ik houd het voorlopig op 3-2.
Daily Blind

Bericht door Daily Blind »

IS de wedstrijd nog via het internet te volgen?
Kan hier in Geneve geen gebruik maken van planet.nl en geen sportcafe die aandacht heeft voor deze wedstrijd..

Iemand die mij ff opweg kan helpen?
peter

Bericht door peter »

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs »

Ik denk dat Davids nog liever sterft dan dat ie vandaag verliest van AZ, die vreet iedereen op. Komt goed.
LucaS

Bericht door LucaS »

Sjeeeeezussssss wat een azijnzeikerds hier zeg. Kansloos thuis tegen AZ, hou toch op. Gewoon een eenvoudige overwinning voor onze ploeg
LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co »

Het is toch Godgeklaagd dat we nu tegen AZ nog steeds met dezelfde armoedige achterhoede zitten als voor de winterstop. Tegen Excelsior, WII en VVV kregen we al twee goes tegen, hoe zal het vandaag gaan? Gelukkig heeft AZ geen hele denderende voorhoede, maar dan nog...

Martin, bedankt!
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
LucaS

Bericht door LucaS »

Waarom denkt iedereen dat het alleen de verdediging is die verdedigt?
LouisXIV & co

Zullen we afspreken dat bij vier tegengoals Van Geel moet opstappen? Of is dat te mild?
LucaS

Bericht door LucaS »

Van Geel moet sowieso opstappen
LouisXIV & co

LucaS schreef:Waarom denkt iedereen dat het alleen de verdediging is die verdedigt?
Zeg nou zelf: het woord 'verdediging' verraadt het wel een beetje... :biggrin.gif:

Ik begrijpm wat je bedoelt en het zal zeker schelen dat ons middenveld vandaag sterker is dan in december. Maar dan nog: de tegengoals komen vaak voort uit slordig verdedigen van de laatste linie (niet goed dekken bij een corner, slapen bij een steekpass, verkeerde positie innemen). Wat dat betreft hadden heel wat tegengoals voorkomen kunnen worden als de verdediging goed had gehandeld.
LouisXIV & co

LucaS schreef:Van Geel moet sowieso opstappen
Ik bedoel: per direct.
LucaS

Bericht door LucaS »

Dat bedoel ik ook
Daily Blind

Bericht door Daily Blind »

Dank je Peter, wat moet ik hiervoor downloaden of gaat het gewoon via deze website?
peter

Bericht door peter »

Zie Ajax Live topic in de media zone.

Doet die Poulsen al mee met AZ of zit die nog op de bank? En die Mexicaan van ze?
LouisXIV & co

LucaS schreef:Dat bedoel ik ook
Als hij het zo denkt te redden en gelijk krijgt, mag hij nog wel effe blijven. Maar als hij geen kampioen wordt, moet hij sowieso weg.
Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh »

Peter schreef:Zie Ajax Live topic in de media zone.

Doet die Poulsen al mee met AZ of zit die nog op de bank? En die Mexicaan van ze?
Moreno is er nog niet bij. Jaliens ook niet! Dat is verdedigend een flinke aderlating voor az.

Het is te hopen dat Davids de hele wedstrijd kan spelen of dat er genoeg ruimte is (stand) dat hij gewisseld kan worden. Ajax moet druk zetten, daar kan az niet tegen (Ajax ook niet BTW). Hopelijk houd ons middenveld en onze aanvallers zoveel druk op az, dat onze verdediging niet veel te doen krijgt.
Plaats reactie