Maar is wel heel erg snel en lijkt op het eerste gezicht ook een meer dan behoorlijke trap in huis te hebben.Jöhnk schreef:Dzudzak heeft plankenkoorts.
Afellay zou eens moeten leren dat wanneer de tegenstander zo dicht op je speelt, er ook andere opties zijn dan blijven lopen met de bal. Geen wonder dat die jongen zo vaak geblesseerd is. Verder snap ik niet waarom Hofland nog geen geel heeft. Vijf van dit soort overtredingen zijn wel goed voor een kaart hoor. Op een gegeven moment is het genoeg en moet zijn onkunde afgestraft worden. Hij heeft totaal geen grip op Lazovic. Slechtste aankoop van Feyenoord, afgelopen zomer.
Bakkal vind ik toch echt meer een middenvelder dan een aanvaller. Het mooie is dat je hem volgens mij als centrumverdediger op kan stellen en hij nog 1 of 2 keer vrij voor de goal kan verschijnen. Geweldige loopacties. Tel daarbij op dat hij fysiek steeds meer inhoudt krijgt, goed kan passen en tactisch behoorlijk onderlegd is en ik zie wel toekomst voor hem op het middenveld van PSV. Simons vind ik overigens de beste man van PSV, dat wel ontzettend behoudend speelt. Vergoossen laat zelfs Doedelzak Greene tot de achterlijn volgen. Over het algemeen zetten alleen Lazovic en Afellay een beetje druk op de backs en Hofland.
Ik hoop in ieder geval op minimaal een gelijkmaker van Feyenoord.