Feyenoord 2007 - 2008
Mwha, was te verwachten. Beiden ploegen zijn niet aanvallend ingesteld en hebben een hopeloze positiespel. Feyenoord is wel iets beter.
Bakkal controlerend? Mag ie diepgaan in de rug van De Guzman of wordt zijn diepgang en drive nou de nek omgedraaid door trainer/coach Sef V.?
Bakkal controlerend? Mag ie diepgaan in de rug van De Guzman of wordt zijn diepgang en drive nou de nek omgedraaid door trainer/coach Sef V.?
Laatst gewijzigd door Starring op za jan 12, 2008 8:57 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Wat ik bedoel is dat de sfeer bij een Feyenoord-Ajax of een PSV-Ajax altijd meer 'opgefokt' of whatever is dan bij een Feyenoord-PSV.Daniel_vT schreef:Ajax doet toch ook niet mee aan deze wedstrijd.Thijs schreef:Het is een behoorlijk gare wedstrijd tot nu toe. Je kunt wel zien dat Ajax niet meedoet, ik voel totaal geen emotie vanavond. Beide clubs ook niet.
Zowaar een mooie aanval inderdaad. Zo zie je maar weer wat één creatieve actie teweeg kan brengen. Die Sahin moet meer durven. Zit wel wat in.Jöhnk schreef:Makaay schuift in de handen van Gomes na een mooie aanval over Sahin en Hofs.
Affelay moet snel op zijn rechterbeen gaan trainen...
Wedstrijd komt eindelijk los, of was het slechts een opleving?
Toch een goede zet van Sef V. Bakkal dient dus vanuit een controlerende rol, loopacties richting 16 te maken, in de rug van Sahin. Zo kwam ook het doelpunt tot stand. Goede en snelle tegenaanval van PSV overigens. In een verder saaie en matige wedstrijd.Starring schreef: Bakkal controlerend? Mag ie diepgaan in de rug van De Guzman of wordt zijn diepgang en drive nou de nek omgedraaid door trainer/coach Sef V.?
En wat is die Hofland kwetsbaar (voor zover hij dat als niet was) als hij zijn ''zone'' moet verlaten. Heeft die dan niets geleerd in Duitsland?
Laatst gewijzigd door Starring op za jan 12, 2008 8:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hij moet nog wel wat beteren in de kleine ruimtes. Maar hij heeft diepgang en een redelijke tot goede voorzet in de benen.WP_LeGeNd schreef:yep, waarom wij niet in actie zijn gekomen voor hem snap ik nog steeds niet. Ajax volgt hem al 2 jaar! Die hongaren zijn trouwens helemaal lyrisch over hem!generaal schreef:De Hongaar verrast me positief tot nu toe.
Ik verwacht dan ook dat hij met rood de wedstrijd zal eindigen.
Feyenoord zal meer moeten gaan pressen. Bruins moet meer uit zijn schulp kruipen en de opbouw van achteruit moet gewoon veel sneller. Wat een slakken-tempo zeg...
Overig: toch wel verassend hoe Jonker voor de omkeer kan zorgen in Tilburg. Ze staan 1-0 voor in Kerkrade. En spelen zelfs 3-4-3 volgens VI.
Feyenoord zal meer moeten gaan pressen. Bruins moet meer uit zijn schulp kruipen en de opbouw van achteruit moet gewoon veel sneller. Wat een slakken-tempo zeg...
Overig: toch wel verassend hoe Jonker voor de omkeer kan zorgen in Tilburg. Ze staan 1-0 voor in Kerkrade. En spelen zelfs 3-4-3 volgens VI.
Laatst gewijzigd door Starring op za jan 12, 2008 9:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.