Klavan is al een keer op proef geweest bij Ajax voordat MVG in dienst was.brigade zuid schreef:Oke, ik geloof ook wel dat dit een aardige speler is.. maar weer gewoon eentje uit dat hele kleine wereldje van MvG.. zegt toch wel weer wat. Waar blijven verassingen?LucaS schreef:Ik heb liever Klavan dan weer een van die onhaalbare namen.
Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
- Jinne
- Site Admin
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Het geheugen van de mens is slecht ontwikkeld; ik dacht dat een keer gelezen te hebben.Jinne schreef:Klavan is nooit van PSV geweest. Hoe kom je daar bij?
Er zal iets zijn blijven hangen van http://www.hafc-1903.nl/nieuws.php?id=704 ?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- LouisXIV & co
Dus als niemand de speler kent, is het een goeie aankoop en is iedereen wél tevreden? Omdat het dan verrassing is.Ajaciedjuh schreef:Zé Castro was wel een verrassing geweest. Dat is nu niet een naam waar je aan denkt. Sterker nog, ik ken hem uberhaubt niet (ik weet ook niet of het iets is).brigade zuid schreef:Oke, ik geloof ook wel dat dit een aardige speler is.. maar weer gewoon eentje uit dat hele kleine wereldje van MvG.. zegt toch wel weer wat. Waar blijven verassingen?LucaS schreef:Ik heb liever Klavan dan weer een van die onhaalbare namen.

Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
- Ajaciedjuh
Ik zeg alleen dat het een verrassing is. Verder geen oordeel omdat ik de goede man niet ken. De vraag was 'waar blijven de verrassingen?"LouisXIV & co schreef:Dus als niemand de speler kent, is het een goeie aankoop en is iedereen wél tevreden? Omdat het dan verrassing is.Ajaciedjuh schreef:Zé Castro was wel een verrassing geweest. Dat is nu niet een naam waar je aan denkt. Sterker nog, ik ken hem uberhaubt niet (ik weet ook niet of het iets is).brigade zuid schreef: Oke, ik geloof ook wel dat dit een aardige speler is.. maar weer gewoon eentje uit dat hele kleine wereldje van MvG.. zegt toch wel weer wat. Waar blijven verassingen?
ANN.13/1/2008 - 'Ajax deed ook een poging voor Éder Luís'
(Gepost door RvN)
BRON: Futebol Interior
Als we de media mogen geloven is Ajax de afgelopen maanden met een reeks spelers bezig geweest. Volgens Braziliaanse media heeft Atlético-MG enige tijd geleden een bod van 7 miljoen euro afgewezen op de aanvallend ingestelde Éder Luís de Oliveira. Éder Luís maakt vooral de laatste maanden een uitstekende indruk in Brazilië. De 22-jarige speler heeft echter nog een contract tot 2011 bij zijn club
Kent iemand hem?
Face your fears and live your dreams, No Fear
- LouisXIV & co
Snap ik ook wel, maar het lijkt er inmiddels ook wel een beetje op dat men per definitie liever een onbekende Zuid-Amerikaan van een of ander scoutinglijstje inlijft dan een bekende speler uit de eredivisie. Omdat Ajax dan harder zijn best heeft gedaan. Onbekend maakt bemind, zou je bijna zeggen.Ajaciedjuh schreef:Ik zeg alleen dat het een verrassing is. Verder geen oordeel omdat ik de goede man niet ken. De vraag was 'waar blijven de verrassingen?"LouisXIV & co schreef:Dus als niemand de speler kent, is het een goeie aankoop en is iedereen wél tevreden? Omdat het dan verrassing is.Ajaciedjuh schreef: Zé Castro was wel een verrassing geweest. Dat is nu niet een naam waar je aan denkt. Sterker nog, ik ken hem uberhaubt niet (ik weet ook niet of het iets is).
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
- Daily Blind
Als AJAX toch binnen Nederland opzoek moet nar een rechtsback probeer dat die Paul Verheagh van Vitesse (24 jaar, 150 duels) te halen, want die heeft me dit seizoen toch aardig positief verrast.
En anders gooi het geluk op onze eigen jeugd. Liesdek die af en toe al mee traint bijvoorbeeld. Alles is in iedergeval beter dan Ogararu.
En anders gooi het geluk op onze eigen jeugd. Liesdek die af en toe al mee traint bijvoorbeeld. Alles is in iedergeval beter dan Ogararu.
- Daily Blind
Gourcuff mag vertrekken? Ajax een lijntje uit proberen te gooien? En als Seedorf mag vertrekken hem wellicht ook proberen te porren. Nouja, ik denk dat het wel vrijwel zeker is dat Seedorf naar Ajax vertrekt als hij weg mag bij AC Milan maar dat is niet aan de orde.www.soccernews.nl schreef:Ancelotti mag voor 100 miljoen aankopen doen
Geplaatst op 13-01-2008 18:54 door Rutger Meier - Bron: Corriere dello Sport
AC Milan wil haar team verjongen, om dat te kunnen realiseren wil de club in de zomer flink wat aankopen doen. Volgens de Italiaanse sportkrant Corriere dello Sport mag Milan-trainer Carlo Ancelotti honderd miljoen euro besteden voor nieuwe basiskrachten.
Ook wil Milan een aantal spelers laten vertekken.
AC Milan is wel aan een vernieuwing toe, aldus de sportkrant. Het team dat vorig jaar nog de Champions League won, heeft op het moment een gemiddelde leeftijd van boven de 30jaar. De resultaten in de Serie A zijn ook niet om naar huis te schrijven, Milan staat op de twaalfde plaats.
De namen die worden genoemd zijn onder andere Willy Sagnol en Luka Modric. In de zomer mogen Cafu, Maldini, Serginho, Gourcuff, Simic en Favalli vertrekken bij AC Milan.
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh