Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008

Eindtoernooien, Olympische Spelen, de AT Toto, enzovoort
Gesloten
gertjuh410

Bericht door gertjuh410 » ma jan 07, 2008 12:33 am

Niks ten nadele van jou Alexander.. Maar ik moet stiekem toch altijd nog een beetje gniffelen wanneer ik jouw naam bij de topic: Onbetrouwbaar transfernieuws zie staan :blush.gif: :drecul.gif: :biggrin.gif:

Neemt niet weg dat Christian Chivu NA Richard Witschge misschien wel mijn favoriete Ajax speler van de laatste jaren is geweest :bier.gif:

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di jan 08, 2008 9:25 pm

ANN schreef:8/1/2008 - 'Ajax informeerde ook bij D'Alessandro'

BRON: El Periodico de Aragon

Martin van Geel is de laatste weken voor het aantrekken van een aanvallende middenvelder met diverse trajecten bezig geweest, zo blijkt de laatste dagen. Volgens een regionale Spaanse krant heeft Ajax een dag of tien geleden ook geïnformeerd naar de voorwaarden voor een transfer van D'Alessandro bij Real Zaragozza. De Argentijn heeft geen goede verstandhouding met de coach van de club waar hij afgelopen zomer na een huurperiode een contract tot 2011 tekende.
Ajax Netwerk
Inmiddels is zoals bekend Kenneth Perez voor die positie aangetrokken.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jan 09, 2008 2:39 am

Als je dit leest ga je God toch bijna op je blote knietjes danken voor Perez.

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » wo jan 09, 2008 2:41 am

Is die gozer dan zo slecht? Ik heb hem de laatste jaren niet echt gevolgd, maar kan me herinneren dat hij wel als talent te boek stond?

Maargoed, een talent dat na jaren bij Zaragoza speelt zal wel z'n minpunten hebben. Kun je hem beschijven voor de leek, Thomas?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jan 09, 2008 2:46 am

Zaragoza is een prima club hoor, maar D'Alessandro is een aartsluie primadonna die compleet z'n eigen wedstrijd speelt. Van de term 'teamverband' heeft hij nog nooit gehoord. En dan heb ik het vooral over het rekening houden met de balans van het elftal.

wimpey

Bericht door wimpey » wo jan 09, 2008 7:14 pm

Thomas schreef:Als je dit leest ga je God toch bijna op je blote knietjes danken voor Perez.
Zo is het maar net. ADA is een vervelende primadonna, die verliest wedstrijden voor je met z'n idiote gedrag en z'n domme spel. Perez wint wedstrijden voor je, subtiel verschil.

Kent iemand Loukas Vyntra van Panathinaikos? Ik sprak (in de kroeg, dus lekker betrouwbaar) een Griek die me vertelde dat Ajax belangstelling zou hebben voor die jongen. Verdediger. For what it's worth, ken die gast niet...

Hoe hij eraan kwam, wilt u weten? Ik dus ook. Het standaard verhaal: hij kent iemand die die Vyntra kent. Etc etc etc. Ik post het toch maar effe, je weet maar nooit he.

:smallgrin.gif:

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr jan 11, 2008 9:01 pm

ANN schreef:'Blessure blokkeert mogelijke transfer Zé Castro naar Ajax'
Volgens enkele Spaanse kranten stond Zé Castro van Atletico Madrid in serieuze belangstelling van Ajax. De 24-jarige Portugese verdediger speelt sinds 2006 voor de Spaanse club. Hij liep gisteren in het bekerduel van Atletico Madrid tegen Real Valladolid echter een behoorlijke blessure op, die hem geruime tijd uit de roulatie zal houden. Volgens de Spaanse media zou hij twee aanbiedingen hebben, waarvan een van Ajax.
Kent iemand deze speler?
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op vr jan 11, 2008 9:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr jan 11, 2008 9:08 pm

‘Ajax geïnteresseerd in Velthuizen’
Geschreven door Matthijs van Laar op vrijdag, 11 januari om 21:02
Piet Velthuizen heeft nadat eerder Feyenoord al interesse toonde nu ook een delegatie van Ajax achter zich aan. De getalenteerde doelman van Vitesse moet in Amsterdam de opvolger worden van Maarten Stekelenburg, wanneer deze kiest voor een avontuur over de landsgrenzen.

Stekelenburg werd de afgelopen week in verband gebracht met het Engelse Tottenham Hotspur, dat in de reserve-doelman van Oranje de ideale vervanger zou zien van de bij tijd en wijlen schutterende Paul Robinson. Mocht Stekelenburg daadwerkelijk ingaan op de avances van de Premier League-club, dan komt volgens Omroep Gelderland Velthuizen in beeld om de positie onder de lat in Amsterdam over te nemen.

“Ik heb ook zoiets gehoord,” reageerde de goalie tegenover de regionale omroep. Of hij zelf ook te porren is voor een overgang naar de Arena, wilde hij echter niet kwijt. “Ik concentreer met alleen op VItesse. Als Stekelenburg blijft, is het sowieso niet aan de orde.”

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr jan 11, 2008 9:13 pm

Ja! Die moeten we hebben.

Daniel

Bericht door Daniel » vr jan 11, 2008 9:56 pm

Castro schijnt wel wat te kunnen. Velthuizen is altijd welkom, maar ik denk dat we met hem moeten wachten tot Steek verhuisd. Dat zal in de zomer zijn, als je dan al een akkoord met hem kan bereiken voor in de zomer te komen zou uitstekend zijn.

EDIT: Ik heb net Castro even opgezocht in FM 2008 (for what it is worth) en daar is het me toch een hele lekkere verdediger (fysiek sterk, goed positiespel en tackelen) met ook een hele hoge passing rate..

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za jan 12, 2008 11:25 am

Ajax ziet Klavan als nieuwe linksback
Naast Bruno Silva heeft Ajax nog een verdediger uit de Eredivisie op het oog als versterking. Heracles Almelo-speler Ragnar Klavan staat in de belangstelling van de Amsterdammers.

De Est wordt volgens het Brabants Dagblad gevolgd door Ajax. Klavan zou in de ArenA de nieuwe linksback moeten worden. Met de interesse voor de 22-jarige voetballer lijken de Amsterdammers in te spelen op een eventueel vertrek van Urby Emanuelson, die in de belangstelling staat van Tottenham Hotspur.

Klavan is bezig aan zijn derde seizoen in Almelo. Voordat hij naar Nederland kwam speelde hij voor het Noorse Valerengen IF, FC Flora Tallinn en Tulevik Viljandi. Sinds de international bij Heracles Almelo speelt is hij een vaste waarde. Hoe concreet de interesse van Ajax is, is niet bekend.
voetbalprimeur.nl
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za jan 12, 2008 11:36 am

Verrassend is het niet. Het is maar goed dat Zonneveld reeds bij PSV speelt, want anders hadden we vast ook een oogje op hem.

Ik wacht gewoon af, maar al die namen stemmen me al weken teleur.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za jan 12, 2008 11:38 am

Mwah, Klavan is een redelijk back. Hij is alleen zeker niet beter dan wat we in huis hebben.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za jan 12, 2008 11:41 am

Wat me altijd opvalt bij Klavan is zijn enorme loopvermogen. Daarnaast is hij fysiek ook wel in orde. Schijnbaar moeten we de lat t.a.v. aankopen een stuk lager leggen.

@Bertje: Ken jij Zé Castro waar Ajax schijnbaar belangstelling voor heeft?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za jan 12, 2008 11:42 am

Nee, Zé Castro ken ik zeker niet goed genoeg om over hem te kunnen oordelen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

wimpey

Bericht door wimpey » za jan 12, 2008 12:20 pm

MVG heeft het deze week over 'inventief zijn'.

Chimbonda mag weg bij Spurs en naar verluid wil Spurs onze Steek hebben. Steek out, Chombonda en Velthuizen in lijkt me dan wel een inventieve gedachte. Zijn we meteen van dat gezeik over die peperdure Silva af, want Chimbonda is immers een veel betere rechtsback.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za jan 12, 2008 12:23 pm

Robinson zou ook nu echt mogen vertrekken, al weet ik niet in hoeverre dat betrouwbaar is. Ga er maar niet van uit dat vGeel Stekelenburg zal laten gaan, want er zou niemand meer vertrekken. Chimbonda lijkt me onhaalbaar, omdat allerlei middelmatige PL clubs ook mee zullen vissen.

Maar het is wel treurig dat we niet verder komen dan wat middelmatige Eredivisiespelers, dat ben ik uiteraard met je eens.

Daniel

Bericht door Daniel » za jan 12, 2008 1:03 pm

Jezus Christus, hoe triest is het dat Van Geel met Klavan aan komt zetten als we hele hele dikke kwaliteitsinjecties nodig hebben in de verdediging?

LucaS

Bericht door LucaS » za jan 12, 2008 1:06 pm

Ik heb liever Klavan dan weer een van die onhaalbare namen.

wimpey

Bericht door wimpey » za jan 12, 2008 1:08 pm

LucaS schreef:Ik heb liever Klavan dan weer een van die onhaalbare namen.
Een onhaalbare naam zal dan ook niet komen. Kenmerk van onhaalbaar. :smallgrin.gif:

Klavan, het zal wel. Het is weer zo kort door de bocht, Ajax kijkt niet verder dan in een straal van 200 km rond Amsterdam. Jammer.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za jan 12, 2008 1:22 pm

Oke, ik geloof ook wel dat dit een aardige speler is.. maar weer gewoon eentje uit dat hele kleine wereldje van MvG.. zegt toch wel weer wat. Waar blijven verassingen?

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za jan 12, 2008 1:31 pm

brigade zuid schreef:
Oke, ik geloof ook wel dat dit een aardige speler is.. maar weer gewoon eentje uit dat hele kleine wereldje van MvG.. zegt toch wel weer wat. Waar blijven verassingen?
Zé Castro was wel een verrassing geweest. Dat is nu niet een naam waar je aan denkt. Sterker nog, ik ken hem uberhaubt niet (ik weet ook niet of het iets is).

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za jan 12, 2008 1:33 pm

Daar heb ik nog nooit van gehoord.. wat is dat?

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » za jan 12, 2008 1:35 pm

Waarom is AJAX toch alleen maar aan het zoeken naar subtoppers in Nederland en afgedankte / plan B spelers in Spanje.

Ik heb het gevoel dat MVG per da er een grotere troep van aan het maken is. Ik wil gewoon weer jong onbekend talent zien wat AJAX weer uitstraling geeft. Ik kijk nu al naar een elftal vol met B garnituur en dit gaat met MVG dus alleen nog maar erger worden.

AJAX wordt met de dag lachwekkender.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za jan 12, 2008 1:37 pm

Zé Castro se lesiona cos dos ofertas en la mesa
Zé Castro se lesiona cos dos ofertas en la mesa
AFP Mista controla el balón con el pecho ante la presión de Rubio
No se sabe si Aguirre es demasiado estricto o si los futbolistas modernos no tienen la disciplina de antaño ante la autoridad del entrenador, pero el mejor Atlético de los últimos diez años sufre problemas de enfrentamientos internos que ensombrecen el buen ambiente de la temporada. Maniche se marcha el domingo al Inter, después de plantar cara al mexicano. Zé Castro también mantuvo una batalla dialéctica con el técnico hace dos meses, cuando perdió la titularidad, y estudia dos ofertas para dejar el equipo, una de ellas del Ajax. Pero la lesión que sufrió anoche, en el aductor, puede entorpecer su adiós. Lloraba cuando fue sustituido. En todo caso, el inminente adiós de Maniche y el posible del central provocará el movimiento de fichajes en la casa. El Atlético busca un defensa y es probable que también negocie la adquisición de un medio. Mista, por el contrario, disputó su quinto partido oficial y se queda como relevo ofensivo.
Vertaalmachine
Zé Castro injures to cos two supplies in the table
Zé Castro injures to cos two supplies in the table
AFP Mista controls the ball with the chest before the pressure of Blonde
One does not know if Aguirre is too strict or if the modern soccer players do not have the discipline of long ago before the authority of the trainer, but best the Athletic one of last the ten years undergoes problems of internal confrontations that darken the good atmosphere of the season. Maniche leaves Sunday to the Inter, after planting face to the Mexican. Zé Castro also maintained a dialectic battle with the technician two months ago, when it lost the titularidad, and studies two supplies to leave the equipment, one of them of the Ajax. But the injury that suffered last night, in the adductive one, can obstruct its good bye. It cried when it was replaced. In any case, the imminent good bye of Maniche and the possible one of the power station will cause the movement of draftees in the house. The Athletic one looks for a defense and is probable that also it negotiates the acquisition of means. Mista, on the contrary, disputed his fifth official party and it is stayed as offensive relief.

Gesloten