Luis Suárez
Moderator: mods
KJH is juist een planner. Ik zie het verschil met Suárez niet zo.
Ajax is nu eenmaal -jammer genoeg- geen eindstation voor spelers. Driekwart van de selectie droomt van een grote club in het buitenland. Dan is het overdreven om Suárez (of KJH) dergelijke ambities kwalijk te nemen.
Ajax is nu eenmaal -jammer genoeg- geen eindstation voor spelers. Driekwart van de selectie droomt van een grote club in het buitenland. Dan is het overdreven om Suárez (of KJH) dergelijke ambities kwalijk te nemen.
Het stinkt aan alle kanten!
Huntelaar was in mei 2006 nog niet bezig met het idee een geweldig WK te spelen om vervolgens een volgende stap te maken. Maar goed, Suarez is hier heilig, dus ik geef deze nutteloze discussie op. Er is wel degelijk een verschil tussen een speler (neem bijvoorbeeld dan Ibrahimovic ipv Huntelaar) die bewust kiest voor Ajax terwijl hij naar een grotere competitie kan en een speler die bij de eerste de beste gelegenheid naar een grotere competitie overstapt.
En dan heeft hij hier 2 1/2 gespeeld. Dat is toch wat anders dan na 1 jaar vertrekken. Suarez is weg deze zomer als zich een club uit Engelnad, Spanje of Italie meldt.
Desnoods via arbitrage
Desnoods via arbitrage
Laatst gewijzigd door LucaS op vr jan 11, 2008 11:44 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Daarnaast: Suárez zegt nergens dat hij dan weg is.Jöhnk schreef:Huntelaar was ook weg geweest als zo'n club zich na een jaar had gemeld.LucaS schreef:En dan heeft hij hier 2 1/2 gespeeld. Dat is toch wat anders dan na 1 jaar vertrekken. Suarez is weg deze zomer als zich een club uit Engelnad, Spanje of Italie meldt.
Desnoods via arbitrage
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
quote="Voetske"]Volgens de T. is er elke maand wel een (top)club die interesse heeft tvoor KjH.[/quote]
Er staat dat Huntelaar elke maand wel met een (top)club in verband wordt gebracht. Huntelaar 'zou volgens verschillende media zus en zo', Huntelaar 'wordt in verband gebracht met', 'bronnen rondom die of die melden dat', enzovoorts. Er is nog nooit concreet melding gemaakt van een serieus bod op Huntelaar.
Er staat dat Huntelaar elke maand wel met een (top)club in verband wordt gebracht. Huntelaar 'zou volgens verschillende media zus en zo', Huntelaar 'wordt in verband gebracht met', 'bronnen rondom die of die melden dat', enzovoorts. Er is nog nooit concreet melding gemaakt van een serieus bod op Huntelaar.
Link Kan het artikel uit het AD niet vinden, hier wel de verwijzing ernaar.
Maar wat betreft Suárez: natuurlijk droomt die jongen van grote clubs in Zuid-Europa. Dat is maar goed ook, want daar spreekt ambitie uit. Suárez is zelfbewust, hij weet wat hij kan.
Maar wat betreft Suárez: natuurlijk droomt die jongen van grote clubs in Zuid-Europa. Dat is maar goed ook, want daar spreekt ambitie uit. Suárez is zelfbewust, hij weet wat hij kan.
Het stinkt aan alle kanten!
Tja wel verschil héjoey schreef:Link Kan het artikel uit het AD niet vinden, hier wel de verwijzing ernaar.
KjH die kijkT of dat ie klaar is voor de overstap, Suarez die nu al staat te roepen datHuntelaar: 'Nog minstens één jaar Ajax'
Wat Klaas-Jan Huntelaar betreft speelt hij ook komend seizoen nog in het shirt van Ajax. Waar Wesley Sneijder heeft aangegeven klaar te zijn voor een volgende stap in zijn carrière, vindt Huntelaar het beter om nog een jaar in Amsterdam te blijven, zo vertelt hij in het AD. 'Ik speel nu anderhalf jaar bij Ajax en ik heb niet het gevoel dat ik hier al klaar ben. Je weet nooit wat er gebeurt, maar ik denk dat het voor mij het beste is om in elk geval nog een jaar in Nederland te blijven.'
Als je dan Champions League gaat spelen, komt de belangstelling voor een jonge speler als ik vanzelf.’’
Blij met de punten ...
Precies. Huntelaar, Suarez, Ibrahimovic, Chivu, Maxwell, ze weten allemaal dat Ajax niet hun (financiele) plafond is en willen allemaal in de toekomst de stap hogerop maken. De ene speler laat zich alleen wat subtieler uit dan de ander. Ophef om niets dit.Jöhnk schreef:Ik zie het probleem overigens niet, want spelers wier ambitie niet verder reikt dan Ajax zijn meestal niet echt goed.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10