Hedwiges Maduro
Moderator: mods
Uit de Vi:
Maduro zelf hikt aan tegen het vooruitzicht wellicht geen basisplaats te krijgen. 'Als ik niet meer aan spelen toekom, wordt mijn beslissing gemakkelijker', zegt hij.Ajax' technisch directeur Martin van Geel gaat ervan uit dat Hedwiges Maduro de club over een half jaar verlaat. het contract van de middenvelder loopt komende zomer af. Maduro kreeg van Ajax eind vorig jaar een deadline mee om bij te tekenen, maar op 15 december liet hij weten nog geen besluit te kunnen nemen. 'Daarop heb ik onze aanbieding ingetrokken', aldus Van Geel. 'Ik heb Hedwiges gezegd: Misschien dat we elkaar de komende maanden nog vinden. Maar we moeten onze selectie voor volgend seizoen vorm gaan geven en daar kunnen we niet te lang mee wachten. Stel dat wij in januari een vervanger kunnen aantrekken en Hedwiges zegt in februari dat hij tóch wil blijven. Dan heb ik een speler te veel.'
Het stinkt aan alle kanten!
-
Hehe...Duke schreef:Dat lijkt me een hypothetische situatie, Martin!Martin van Geel schreef:Stel dat wij in januari een vervanger kunnen aantrekken en Hedwiges zegt in februari dat hij tóch wil blijven. Dan heb ik een speler te veel.'
Maar goed, wel een beetje slap van Maduro. Alsof hij in het buitenland een grotere kans maakt op een basisplaats...
En als ie speelt staat ie te pitten.joey schreef:Uit de Vi:
Maduro zelf hikt aan tegen het vooruitzicht wellicht geen basisplaats te krijgen. 'Als ik niet meer aan spelen toekom, wordt mijn beslissing gemakkelijker', zegt hij.Ajax' technisch directeur Martin van Geel gaat ervan uit dat Hedwiges Maduro de club over een half jaar verlaat. het contract van de middenvelder loopt komende zomer af. Maduro kreeg van Ajax eind vorig jaar een deadline mee om bij te tekenen, maar op 15 december liet hij weten nog geen besluit te kunnen nemen. 'Daarop heb ik onze aanbieding ingetrokken', aldus Van Geel. 'Ik heb Hedwiges gezegd: Misschien dat we elkaar de komende maanden nog vinden. Maar we moeten onze selectie voor volgend seizoen vorm gaan geven en daar kunnen we niet te lang mee wachten. Stel dat wij in januari een vervanger kunnen aantrekken en Hedwiges zegt in februari dat hij tóch wil blijven. Dan heb ik een speler te veel.'
Blij met de punten ...
Dat is iets wat me ook al een tijd stoort aan het beleid. Het mag best een keer voorkomen dat je als beleidsbepalers na een half jaar tegen een speler moet zeggen dat de concurrentie helaas te groot is gebleken en dat er een nieuwe (tijdelijke) oplossing voor hem gezocht moet worden, hoor. Daar verlies je echt geen punten door.Jöhnk schreef:Een speler te veel? Dat zou natuurlijk verschrikkelijk zijn. Liever een speler te weinig!
MVG heeft nog 22 dagen om Maduro te verkopen. Lijkt me de enig juiste beslissing in dit geval. MVG laat zich door zo'n bengel toch niet ringeloren, mag ik hopen.LucaS schreef:Hij formuleert het wel alsof het iets is dat hem zomaar zou overkomen.
Hij had natuurlijk moeten zeggen; "Als Hedwigus niet bijtekent, moeten wij in januari al iemand halen met het oog op volgend seizoen, en dan heeft hij geen keuze meer"
Maduro moet maar lekker vertrekken. Het is nog altijd niet bijzonder wat hij laat zien hoor. Ok, in vergelijking met zijn hele slechte periode gaat het beter maar ik ben nog altijd niet heel erg onder de indruk. En als hij moeilijk blijft doen moet Ajax verder. Maduro is niet het type speler waar we op moeten wachten. Het duurt allemaal net even te lang en die jongen straalt ook niet bepaald een echte winnaarsmentaliteit uit. Jammer, maar hij heeft het net niet.
Nil volentibus arduum
In de papieren versie van de Sportweek, hij vond het wel een goeie speler, maar verwacht dat hij direct de stap naar het buitenland zal maken.Thomas schreef:Waar heeft Van Geel dat gezegd over El Ahmadi, Joeska?
Beetje vreemde gedachte van Martin, want El Ahmadi gaf recent juist in VI aan, dat hij zich liever eerst bij een Nederlandse topclub wil ontwikkelen.
Wat een verrassing:
Blijkbaar heeft hij nu een club?
AT5Hedwiges Maduro vertrekt bij Ajax
Hedwiges Maduro vertrekt aan het eind van het seizoen bij Ajax. De middenvelder heeft geen vertrouwen in een goede afloop van onderhandelingen over een contractverlenging. Dat heeft Maduro vrijdag gezegd.
Ajax bood Maduro eind september vorig jaar een verlenging aan maar deze ging hier niet op in. Maduro is bezig aan zijn derde seizoen bij Ajax. Na een stormachtige start kwam de middenvelder in een dip en speelde hij niet of matig. Onder voormalig trainer Henk ten Cate bloeide hij weer op.
Bij welke club Maduro gaat spelen is niet bekend.
Blijkbaar heeft hij nu een club?
Het stinkt aan alle kanten!